gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey hallo!

@Desiree, jeetje dat begint er wel heel erg op te lijken, of niet?? Ik !!!!

@Lot, wat een verhaal van je zwangerschap zeg! maar als je al 16 weken was... Ben je dan niet ongesteld geworden ofzo? En wat goed dat je gestopt bent met roken zeg, nog steeds?? 32 Uur werken is idd veel. Mag ik vragen hoe je dat doet met opvang van de kleine? Ik zit er zelf aan te denken na m'n afstuderen iets te zoeken voor 24 of 28 uur. In ieder geval niet meer dan 3 dagen. Voor mijn vriend is het niet mogelijk om te minderen, hij werkt 40 uur. Wel werkt hij in ploegendiensten, de ene week van 6.15 tot 14.45 en de andere week van 14.30 tot 23.00. Denk dat dat straks wel fijn is! Wij hebben ook een hond. Natuurlijk kun je dat helemaal niet vergelijken met een kindje, maar we zijn het dus gewend dat we ons leven moeten schikken naar iemand. Haha, begrijp je wat ik bedoel? We zijn er al aan gewend dat we niet spontaan een dagje weg kunnen, maar eerst oppas moeten regelen. Alles moet gepland zeg maar. Met een kleine is dat natuurlijk heel anders. Die laat je niet even een paar uur alleen thuis .

Fijn dat je zo open bent over je gewicht! Moet zeggen dat ik het een heel mooi gewicht vind bij de lengte die je hebt. Ik denk idd ook dat het voor je bevalling iets te weinig was.. Ik ben 1.70 meter lang en weeg nu 66 kilo. Er zijn er dus sinds een paar maandjes 5 af, waar ik erg trots op ben. Ben nu nog niet heel slank, maar zit wel lekker in m'n vel. Ik ben wel iemand die altijd op moet letten met wat ik eet. Heb best aanleg om aan te komen. Wil er dus na m'n bevalling (moet je mij horen, eerst maar eens zwanger worden) wel m'n best voor gaan doen om weer op dit gewicht te komen. En ik ben ook niet van plan om als ik eenmaal zwanger ben voor twee te gaan eten. Denk dat je al snel die neiging hebt, omdat je toch wel aankomt. Maar alles moet er ook weer af!

Liefs, ikke

Lot

Hej Hopje,

Twijfels? Of je het wel zou zijn bedoel je dan denk ik?
Het klinkt als typische zwangerschaps kwaaltjes hoor!!

Maarja voor we met zn alle te veel hopen, maar braaf onze NOD afwachten.

Liefs

Hoi Hopje,

Zie je wel, blijven hopen!! Het kan maar zo raak zijn. Denk dat elke vrouw het weer anders ervaart!

Kus, ikke

Hej MissX,

Je mag alles vragen hoor, op het meeste geef ik wel antwoord, tenzij   het echt te ver zou gaan haha maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Ik werd gewoon ongesteld al die tijd, want met de pil heb je geen "echt" menstruatie en die kan dus gewoon door gaan tot je stopt met de pil.

Mark werkte voorheen ook 32 uur en paste dan altijd 1 dag op. Nu gaat ze maandag, woensdag, en vrijdag naar het kinderdagverblijf, waar ze het ontzettend leuk vindt overigens, dinsdag is ze bij mij en donderdag bij mijn schoonmoeder. Voorheen was mark op donderdag thuis, maar nu hij fulltime weer werkt is ze bij oma.
Ik vind het prima zo, wil niet dat ze meer dan 3 dagen naar het kdv gaat, maar zou ook niet 5 dagen thuis willen zitten.. Het is prima zo en als er een tweede komt wil ik 24 uur gaan werken en dan de donderdag ook thuis zijn.

Dat wat je verteld over je hond snap ik idd, het is natuurlijk niet te vergelijken, maar je bent het plannen en de gewoonte van regelen voor je iets onderneemt iig al gewent!

Liefs

Ow en ik was na mijn bevalling, na 4 maanden weer gaan roken, maar nu weer gestopt sinds half juni!

Dat hebben jullie goed geregeld zeg! Lekker dat je straks iets gaat minderen, is denk ik ook wel nodig met twee! Hoe heb jij verder de zwangerschap ervaren? Was het een roze wolk, of viel het nogal tegen? En de bevalling? Haha, vind het zo leuk om andermans verhalen/ervaringen te lezen!

Ik ben even weg nu, denk dat ik vanmiddag weer kom buurten!

Liefs, ikke

Hey!

Wat een hoop berichten weer.

@Hopje: Het gaat inderdaad opschieten! Alleen als ik nu toch gisteren m'n eisprong had, dan moet ik nog even wachten. Ben m'n kwaaltjes maar aan het bijhouden in m'n agenda, zodat ik bij een eventuele ongi weet welke kwaaltjes bij de eisprong horen. Vandaag heb ik geen pijntjes meer. Wel continu honger en moe ondanks uitslapen. Misselijkheid had ik alleen toen ik net met de pil gestopt was.

@MissX: Heb al een tijdje geen nieuwe broeken gekocht met het oog op een eventuele zwangerschap. Morgen gaan mijn man en ik shoppen. Ik denk dat ik het maar bij schoenen houd... Vergeet ik nog  het vakantielijstje te kopieren. Wij gaan van 21 juli t/m 12 augustus. Na het weekend geven ze gelukkig beter weer af.

@Lot: Een jongensnaam hebben we nog niet. Moeilijk hoor om het eens te worden. Een vriendin van me had ook alleen een meisjesnaam en heeft toen met haar man de leuke jongensnamen uit zo'n namenboekje opgeschreven. Een naam kwam overeen en die hebben ze gekozen. Uiteindelijk kregen ze een meisje.

@Desiree: Waarom 'moet' je het ook aan je schoonouders vertellen als je het aan je ouders vertelt? M'n moeder weet dat ik gestopt ben met de pil. Ik weet niet of ze het aan m'n vader vertelt heeft. Maar m'n schoonmoeder weet in ieder geval van niks. M'n man houdt het liever geheim.

X Puk

hoi meiden!

jeetje wat een hoop berichten!!!!! heb niet veel tijd,zit namelijk op me werk......
heb alles even gelezen,dus als ik het goed lees....

HEBBEN WE MISSCHIEN ZWANDEREN ONDER  ONS!!!!!!!
meiden ik duim echt voor jullie!!!!

Ik ga gauw weer even verder,kom snel weer even uitgebreid reageren

Liefs Liss

Terug
Bovenaan