gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey meiden!

Lekker weekend aan het vieren? Jammer van de regen, maar na het weekend wordt het beter! Gisteren lekker geshopt en vandaag naar de bios.

@Lot: Leuk om je ervaringen te lezen! Ben benieuwd welke naam je deze keer bedacht hebt. Moet ik in ieder geval nog 9 maanden op wachten. Wij gaan pas actief met namen aan de slag als ik zwanger ben. Maar tot die tijd let ik er natuurlijk wel op of ik wat leuks tegen kom.

@Liss: Ook ik zie al een hele tijd veel zwangere vrouwen! Maar bij de Ikea lopen er ook echt heel veel volgens mij!

@Janien: Morgen de grote dag! Ben erg benieuwd. Die kramp na het klussen herken ik wel. Ook tijdens heb ik er last van. Verder moet ik ook veel plassen en zijn m'n tepels gevoelig.

@Mariska: Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het met mijn cyclus zit. Ik heb zaterdag pas m'n NOD. Je bent in ieder geval al overtijd! Verder klachten? En hoe oud ben je?

Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot,
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie,

Groetjes Puk

Hey meiden!!

Wat heb ik vandaag een heerlijk rustige zondag zeg! Is volgens mij de eerste zondag sinds maanden dat we een keer niets moeten! Lekker uitgeslapen tot 10.15 en rustig ontbeten. We zijn net even naar m'n schoonzus geweest. Goed nieuws: ze is sinds gisteren weer thuis!! Vanaf gisternacht gelukkig geen bloedverlies en harde buiken meer. Wel loopt het kindje een week achter op de groei, maar dat is niet verontrustend. Ze is nu dus thuis en mag echt helemaal niets, alleen maat rust houden en de hoognodige dingen. Gelukkig kunnen haar moeder en schoonmoeder veel bijspringen, ze hebben namelijk ook nog een dochtertje van 16 maanden dat ook aandacht nodig heeft! Nu dus maar hopen dat het kindje nog 8 weken blijft zitten .

@Lot, wat leuk dat je je bevallingsverhaal zo uitgebreid beschreven hebt! Jeetje zeg, het duurde wel lang vanaf de eerste weeen tot aan de bevalling! Jammer dat je uiteindelijk niet thuis kon bevallen, maar de gezondheid van het kindje gaat idd voor. Weet je al wat je bij een tweede zou willen? Ik heb altijd gezegd in het ziekenhuis, gewoon vanwege het feit dat mochten er complicaties optreden, je dan in goede handen bent. Maar begin daar de laatste tijd toch wel aan te twijfelen. Thuis lijkt me ook wel heel speciaal. Weet het eigenlijk niet zo goed. Heb natuurlijk nog tijd genoeg om daar over na te denken, haha! Hoe denken de andere meiden hier daarover?

@Dinah, meid, heel veel plezier in Frankrijk! Geniet er lekker van. Wie weet is het wel je laatste vakantie zonder kindje!! Tot volgende week!

@Lis, lekker klussen dit weekend! Ik merk het idd ook dat ik ineens over vrouwen zie met een baby of die zwanger zijn. Komt denk ik ook omdat ik er nu meer mee bezig ben! Ben benieuwd of je je eisprong weer gaat voelen!

@Janien, morgen ook lekker op vakantie! En hopelijk ook voor het laatst zonder kleine!! Morgen ook je NOD, spannend! Je klachten klinker erg alsof je zwanger bent. Ik hoop het zo voor je meis!!! Ik ga heeeel hard duimen. Ik was even kwijt of je nu wel of niet morgen al gaat testen als je nog niet ongi bent, maar goed, we merken het vanzelf wel. Geniet lekker van je vakantie!!

@Mariska, welkom hier! Je bent nu 4 dagen over tijd. Ik hoor idd op dit forum veel dat je eerste cyclus (of meerdere zelfs) na het stoppen met de pil langer kunnen duren. Jullie zijn dus gelijk gaan klussen? Dan kan het natuurlijk ook gewoon zijn dat je al zwanger bent!! Merk je iets aan je lichaam? Als je heel erg twijfelt, zou ik gewoon een test doen. Al is het alleen al om uit die onzekerheid te komen. Mja, het kan natuurlijk ook een teleurstelling zijn dan. Ik duim iig voor je!! Hou je ons op de hoogte? Ik ben trouwens 24 en mijn vriend 32. Ik ben 25 juni gestopt met de pil en wij gaan voor het echie als ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Hoop op een beetje een mooie cyslus. De reden dat we wachten heeft te maken met het feit dat ik nu aan het afstuderen ben en me nog graag even helemaal daar op wil richten. Hoop eind september af te studeren en als het goed is, gaan we eind augustus voor het echie. Langer kunnen we echt niet wachten, haha! Ik heb je al in onze lijstjes geplaatst (als je dat leuk vindt). Wil je even kijken of het klopt?

@Puk, jij hebt een leuk weekend! Lekker wezen shoppen en vandaag naar de bios! Naar welke film ga je? Je kunt beter niet naar 'The happening' gaan. Wij vonden er echt geen bal aan. Slecht acteerwerk. Maar goed, smaken verschillen. Weet ook niet of die nog draait hoor.

Hoe is het met de andere meiden? Desiree, morgen ook je NOD! Morgen meldplicht!! Hoe is het met Sabien? Al een tijdje niet meer hier geweest. Gaat het goed met je?

Nou meiden, fijne zondag nog! Misschien ben ik er straks of vanavond nog.

Liefs, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot,
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie,
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Mariska,

Hallo hallo,

Gisteren laat geworden tot 3uur met vrienden Risk zitten spelen.
Had bijna alle continenten veroverd, wint mn man alsnog.
Met het nieuwe Risk moet je 4 opdrachten per persoon vervullen.
Ik kon de mijne niet meer halen dus moest ik alles veroveren. bababa hekel aan verliezen. Hahaa

@ Miss: Als ik morgenvroeg niet ongesteld als ik naar de wc ben geweest dan ga ik testen! Hoe dan ook morgen weten we waar we aan toe zijn. Gelukkig!

@ Plein: Spannend als ik jou was dan deed ik gelijk een test!

Nou verder eigenlijk weinig te melden...

Liefs

Hoi meiden!!! Sorry dat ik zo weinig van me laat horen!! Ik lees wel elke dag mee, maar zit nog steeds op de RD'tjes te wachten...zucht...dag 40 alweer. Niet zoveel te melden  dus.  Elke dag krampjes en dan denk ik weer dat het morgen wel zover zal zijn. Maar niks. En jammer genoeg ook helemaal niets wat op een zwangerschap kan wijzen.
Ik ben toch wel een beetje geschrokken van de opmerking van de huisarts dat het wel eens wat langer kan duren voor ik weer ongesteld ben.  Geduld is niet mijn sterkste kant  Ik las op de andere forums dat teunisbloemolie kan helpen. Dus maar gehaald bij de Etos. Baat het niet dan schaadt  het niet....  Heeft iemand hier er ervaring mee?

@Janien. Meid, ik zit zo voor je te duimen!!!

@Mariska je leest het al....het kan wat langer duren. Ik heb de huisarts maar even gebeld om na te vragen.  Het zegt helemaal niets, maar is wel ontzetten frustrerend grrrrrrr. Ik heb wel getest toen ik een dag of 6 over tijd was, want je weet maar nooit... Tipje van de huisarts: de hormonen van de pil zijn nu wel uit je lijf, dus gewoon lekker klussen! Je wil die eerste eisprong natuurlijk niet missen!!!!

Ik ga straks lekker met een paar vriendinnen naar Sex and the City. Echt even lekker tutten haha. Dan verdijnt mijn dipje vast weer!

liefs Sabien

Hey Sabien,

Wat ontzettend vervelend joh. En frustrerend! Maar je hebt dus niet nog een x getest voor de zekerheid? Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt joh. Ik heb helaas geen ervaring met die olie, wel eens wat over gelezen hier op het forum ja.

@Janien, dus morgen hebben we duidelijkheid! Tenzij je in dezelfde situatie terecht komt als Sabien. Zo shit dat ons lichaam zo onvoorspelbaar is he. Ik ben ook erg benieuwd wanneer ik ongi ga worden. Als we van de 28 dagen uitgaan, dan is dat volgende week maandag. Moet wel zeggen dat ik vandaag veel last heb van krampen die ik niet goed kan plaatsen en van een lichte pijn in m'n onderrug. Als dat maar niet m'n eisprong is, dan duurt het allemaal nog langer. Hoop dat ik die vorige week al gehad heb. We moeten het maar afwachten.

Liefs, ikke

hoi meiden!!

hier weer even een berichtje van mij.....
@ sabien: het lijkt mij ook erg frusterend,maar kop op hoor moet vanzelf wel goed gaan komen hoor,wel goed van om even de dokter te bellen.
trouwens heb ook geen ervaring met die olie.........

kortom onze lichamen zitten maar vreemd in elkaar

Ik heb zelf net mijn werkweekend achter de rug,en volop
aan het klussen geweest....
ik heb vandaag wel(vanaf vanmiddag) dat ik me eigelijk helemaal niet lekker voel
last van me buik beetje opgeblazen gevoel en ben met vlagen misselijk.
en al absoluut geen trek in eten......
Dit is al de tweede keer deze week dat ik dit heb,vind het zo vreemd
want als het goed is heb ik morgen mijn eispronggg
eerlijk gezegt weet ik echt niet wat ik hier van moet denken
Weet ook(nog) niet hoe een eisprong voelt kan dit het zijn mischien???

sorry moest even mijn verhaal kwijt......

liefs liss

oja

@ Puk en Janien,

mocht ik jullie niet meer spreken,alvast een hele fijne vakantie!!!!
Geniet er lekker van hoor!!! en rust lekker uit

liefs

Hi ladies,

Tis inderdaad zo dat het een tijdje kan duren voordat je ongesteld wordt na het stoppen, kan wel 3 maanden duren maar geen reden om je druk te maken. Vooral niet als je lange tijd aan de pil bent geweest!

Janien en Mariska: spannend.... Nog steeds wel kwaaltjes Janien?

Ik ga trouwens niet op zomervakantie, heb mn honeymoon gehad in april. We gaan eind september een weekja naar Spanje, maar dat duurt nog eventjes.

Groetjes

Terug
Bovenaan