gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Lis,

Wat vervelend dat je je af en toe niet lekker voelt! Zou ook niet weten waar het te maken mee kan hebben. Wie weet is je eisprong al eerder geweest en heb je een korte cyclus? Dus misschien is het een teken van....?? Hoop wel dat je je gauw beter voelt. Ik heb ook niet echt een idee hoe een eisprong voelt. Heb vorig weekend wel wat last gehad van krampen en steken, maar ik heb dat eigenlijk wel vaker sinds ik met de pil gestopt ben. Vanmiddag ook zo'n last gehad en van m'n onderrug. Vraag me ook af of ik m'n lichaam echt ga leren kennen. Ben zo jaloers op de meiden die precies weten wanneer hun ei is, haha!

@Puk, jij natuurlijk ook een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

@Jannie, lekker dat jullie in September nog naar Spanje gaan! Is iedereen al terug en dan gaan jullie lekker nog!

Nou, ik ga even lekker een filmpje kijken.

Liefs, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot,
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Mariska,

Hallo allemaal, Fijn weekend gehad?
Heb het hele weekend een rotbui gehad en dat wijst er bij mij al snel op dat de er aankomen grrrrrr.
Werd vanochtend ook wakker met de bijbehorende klachten (buikpijn en rugpijn).
Dus voor mij deze maand niet.
Ach je gaat er in het begin vanuit dat het niet meteen raak is en toch hoop je er  wel stiekem op.
In ieder geval op naar de volgende maand!!!!

Hoe is het met de andere dames?
Ben erg benieuwt bij janien, hopen dat ze met goed nieuws van vakantie terugkomt!

veel liefs

Hoi Desiree,

Grrr, idd k#t voor je zeg! Maar... de eerste ronde is pas echt voorbij als de rd'jes zich ook daadwerkelijk gemeld hebben! Dus misschien toch nog een klein beetje hoop houden? Weet het ook niet hoor, probeer je een beetje op te beuren.

Hoe is het met Janien???

Liefs, ikke

@Missx, je hebt gelijk wacht het gewoon rustig af, want je lichaam kan je ontzettend in de maling nemen
Hoe gaat het met je onderrug? Vlak nadat ik mijn eisprong had gehad had ik ook erg last van mijn onderrug. Leek een beetje op ongesteldheidspijn maar net wat anders.
Misschien dat dat bij jou dan een teken van de eisprong is?????

Goedemorgen allemaal!

@Desiree: Wat MissX ook al zegt is dat de eerste ronde pas voorbij is als de RD'tjes er zijn. Dat is in jouw geval toch nog niet? Wacht het even af meid en blijf positief!!
@MissX: Wat fijn dat je schoonzus weer thuis is! Ik blijf voor haar !!

@ Janien: Heb je al getest?

@ Sabien: hou de moed er in meid!

Een goede vriendin vertelde gister dat ze zwanger is! Wat hier ook al gezegd was, had ik gister toch ook wel... ik was namelijk toch wel een beetje jaloers op haar. Ik voelde mij er echt slecht door dat ik zo dacht, want ik gun het haar zooo ontzettend! Maar ik wil het zelf ook zooo graag!!!

Verder alles goed met iedereen?

X hopje

Hoi Hopje,

Klinkt inderdaad zo herkenbaar! Tuurlijk gun je het die ander heel erg, maar ik heb dat ook al zo vaak meegemaakt, dat ik echt jaloerse gevoelens had. Nog even meid, dan zijn wij aan de beurt!!!

@Desiree, de rugpijn is weer weg, gelukkig. Ik hoop niet dat het een teken geweest is van m'n eisprong. Want die had ik eigenlijk vorig weekend al gehad willen hebben. Hoop dat ik aankomende maandag ongi wordt, dan is m'n cyclus 28 dagen.

Vanmorgen is mijn mannetje vertrokken naar Frankrijk. Samen met een vriend gaat hij woensdag op de Alpe d'huez de etappe van de Tour de France kijken. Ze zijn met een camper weg. Hij wilde eerst met mij gaan, maar ik heb ten eerste al helemaal niets met wielrennen en ten tweede ben ik hartstikke druk met de scriptie. Zei hem dat ie maar lekker met een vriend moest gaan. Hij komt donderdagavond terug. Wie weet is dit wel de laatste keer dat hij dit doet. Als we eenmaal een kindje hebben, gaat dat niet meer zo makkelijk. Hij moet het er maar even mooi van nemen! Zo ga ik binnenkort ook maar weer eens lekker ouderwets stappen met vriendinnen. Dat zal er in de toekomst ook niet meer zo vaak inzitten. Toch heb ik dat er graag voor over!

Liefs, ikke

Hey meiden

Nog even een berichtje voor ik op vakantie ga! Vanmorgen een beetje bloedverlies
gehad . Hoop niet dat ik nu al ongi wordt, want dan is m'n cyclus korter dan 28 dagen. Moet pas zaterdag ongi worden of m'n NOD natuurlijk. Maar het kan ook van het innestelen zijn , dus dat zou wel weer goed nieuws betekenen. Ervaringen zijn welkom!

@MissX: Fijn dat het beter gaat met je schoonzus? Wonen jullie bij haar in de buurt, zodat ook jullie bij kunnen springen?

Ik twijfel ook nog waar ik zou willen bevallen om dezelfde redenen die jij noemt.

We zijn naar de film Stop Loss geweest. Keuze van manlief. Wel een beetje bloederig, maar wel goed geacteerd en ook wel drama element erin.

@Sabien: Wat moet je lang wachten zeg! Het blijft spannend. Succes en ik zal voor je duimen.

@Liss: Lastig he dat je niet weet hoe je eisprong precies voelt! Als ik  vandaag toch ongi wordt, heb ik 'm niet gevoeld.

@Desiree: We zitten een beetje in hetzelfde schuitje volgens mij. Maar het kan ook wat anders zijn.... Ik heb vanmorgen gegoogeld op innestelen en toen kwam bovenaan een Belgische site, waar de informatie per week op staat. Wel een aanrader, ook voor de andere meiden!

@Hopje: Ik snap wel dat je jaloers bent hoor! Zou ik ook zijn denk ik. Weet die vriendin dat je bezig bent om zwanger te worden?

Ik zal proberen om tijdens mijn vakantie nog een paar keer op het forum te kijken!

X Puk

Hey meiden!

Nou helaas... ben niet zwanger.
De test gaf helaas maar 1 streepje aan...
Ben nog niet ongesteld en ook weinig afscheiding.
Voel me al een paar dagen misselijk en buikpijn en mn borsten doen nog steeds pijn.
Helaas niet om de reden die ik gehoopt had.
Maar goed we gaan gewoon voor ronde 2. Zodra ik ongesteld ben dan laat ik weten wanneer mn volgende NOD is.
Mocht ik volgende week maandag nog niet ongesteld zijn dan doe ik nog even een test.

Liefs

Terug
Bovenaan