gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi meiden,

Ik ben Elivi en ben 24 jaar. Op 13 juni ben ik gestopt met de pil omdat mijn man en ik zwanger willen worden. Op 17 juni had ik mn pilbloeding. We zijn meteen begonnen met klussen. Vorige week dinsdag wachtte ik op mijn ongesteldheid als mijn cyclus 28 dagen zou zijn... Maar deze bleef uit!!

Ik had al een paar dagen gespannen borsten en moest veel naar de WC (Janien??? Testen!!) Woensdagavond heb ik getest en jahoor.... al zwanger!!!!!!!!!!! Donderdagochtend nog een keer getest en echt waar een dikke paarse streep!!!! Half augustus gaan we al voor een echo en die week erna naar de VK. Zo snel kan het dus gaan! Wij zijn dus gelijk na het stoppen met de pil zwanger geraakt, heel snel echt wel bijzonder!!!

Jammer Janien, zag je berichtje nog niet...
Gewoon de volgende ronde proberen!!!!

@Elvi: Gefeliciteerd meid! Wat bijzonder, en snel!! Heb je voorafgaand aan het testen nog meer kwaaltjes gehad? Ik heb aanstaande vrijdag mijn NOD en voel mij anders dan anders maar denk toch echt dat dat door het ontpillen komt. Mijn man en ik zijn namelijk ook meten gaan klussen na het stoppen met de pil. Ik ben daarom ook benieuwd naar de kwaaltjes van andere meiden!

@Puk: Welke kwaaltjes heb jij eigenlijk? Wij zitten qua NOD dicht bij elkaar dus ik was even benieuwd hoe het nu met jou gaat.

X hopje

Elivi: van harte meid! Gaaf gevoel he?! Ik ben eind maart gestopt met de pil en was meteen zwanger, helaas eindigde het in een miskraam bij 11 weken maar we zijn nu weer erg enthousiast bezig met ronde 1 na de miskraam! Wil graag weer zwanger zijn, is een erg speciaal gevoel.... Dan ben je morgen 5 weken zwanger, spannend! Geniet ervan meid!!

Tip (ook voor anderen die straks zwanger zijn): het boek Het Grote Wonder. Staan superveel mooie foto's in en kun je zo ongeveer per dag bekijken hoe groot je kindje is. Is nu al leuk omdat er veel info in staat en de 1e echo duurt altijd een tijdje.

Janien: het hoeft natuurlijk niks te betekenen, op mijn NOD gaf de test ook nog - aan, pas een week na mijn NOD was ie positief. Maar ik snap het hoor, is balen!

greets

@ hopje 1980:

Wij vinden het ook superbijzonder dat het zo snel is gegaan!!

Dit waren mijn kwaaltjes voor mn NOD. Ik had ongeveer een weekje van tevoren al dat mijn borsten iets gespannen aanvoelden. Een paar dagen voor mn NOD moest ik heel veel plassen en had ik vaak last van een droge mond. Ook rook ik sommige geurtjes heel goed en daar werd ik dan misselijk van (kattenpies bijvoorbeeld) Heb ook last van meer afscheiding, schijnt heel normaal te zijn.

De laatste dagen heb ik lichte krampjes onder in mn buik. Ze zeggen dat dat de baarmoeder is die nu heel druk is met alles!   Had ik trouwens dag dat ik ging testen ook.  Dat was één dag na mn NOD als mn cyclus 28 dagen zou zijn. Ik zat ook constant te twijfelen of ik gewoon aan het ontpillen was (10 jaar aan de pil geweest) of dat er écht iets was!! Daarom toch snel getest en gelijk raak!! Ben niet eens echt ongesteld geweest. Alleen de pilbloeding na het stoppen. Daarom weet ik ook niet precies wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik hoop dat het bij jullie ook gelijk bingo is, het is zoooooooooooo bijzonder!!!!

@Jannie79:

Wat naar dat het bij jullie mis is gegaan... Hopelijk is het nu ook weer zo snel raak!!!Bedankt voor de tip! Ga het denk ik maar bestellen, eerste echo duurt zeker pffff. afwachten nu, hopelijk zien we dan een kloppend hartje en is alles goed!

Hoi meiden!

@Puk, wat spannend joh, het kan idd van een innesteling komen! Heb daar vaker over gehoord. Mocht dat niet het geval zijn en je cylcus is dus korter, zou ik dat positief proberen te bekijken. Je kunt dan immers sneller de tweede ronde in en je hoeft minder lang te wachten op je volgende NOD (mits je cylcus volgende x weer korter is)... Je vroeg nog of wij dicht bij m'n schoonzus en zwager wonen. Klopt, ongeveer een halve kilometer er vandaan? haha! Kunnen dus idd helpen wanneer nodig. Maar gelukkig zijn de moeders er ook, ben zelf zo druk op het moment! Fijne vakantie meis!

@Janien, wat shit joh! Maar wat Jannie ook zegt, het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hormonen heeft aangemaakt en dat de test het daarom niet opvangt. Tot de rd'tjes zijn doorgedrongen is niets zeker!! Ik duim heel hard voor je meis! Toch heel veel plezier op vakantie. Probeer lekker te ontspannen. Tot snel!

@Elivi, gefeliciteerd! Wat snel joh! Geniet er lekker van zou ik zeggen, maar dat komt vast helemaal goed .

@Jannie, hoe is het met jou? Druk aan het klussen geweest? Voel je al iets aan je lichaam dat anders is dan anders?

Liefs, ikke

hoi meiden!!!

pffffff mijn werkdag zit er op...
zie dat er vandaag weer wat af gekletst is!!!

@ elvi, gefeliciteerd meis!! en zo snel al....

Ik kom vanavond nog wel even op het forum eerst even uitblazen.........
maar kon het niet laten om toch even snel hier te kijken
hoe bedoel je verslavend!!!!

X

Terug
Bovenaan