gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Ja dit werkt erg verslavend! Ik zit nu op mijn werk maar het is erg rustig hier, dus ik zit ook steeds te kijken of er  weer iemand gereageerd heeft. Alleen maar om te kunnen kletsen,  want nieuws heb ik  nog niet. Maar het schiet voor mij nu op. Vol verwachting  klopt mijn hart.  Zoals ik mij nu voel kan het echt alle kanten op.... Dus het zal mij benieuwen. Ik heb net wel 3 testen besteld via sensitest.nl.

Tot snel!

X hopje  

hoi hoi,

ja idd!! ik kan het ook niet laten.....was vandaag zo druk dat ik gewoon geen mogelijkheid had om maar ff te kijken.
Maar spannend.....!!! schiet idd op voor jou,heb je trouwens al eerder die sensi testen gebruikt???
ben heel benieuwd ben aan het duimen hoor!!!

Vandaag heb ik als het goed is mijn eisprong,maar tot nu toe nog niks vreemds gevoelt..
Nou was ik gister samen met mijn vriend even bij zijn ouders op bezoek,werd ik toch ineens helemaal niet goed  misselijk,buikpijn etc etc echt heel raar....
en duurde ook maar 20 min ofzo,daarna was het net of het niet gebeurd was,had nergens meer last van.
Zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn???

tothoelaat moet je werken??
Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot,
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Mariska,

Hey meiden!

Heb Lot even toegevoegd in het vakantielijstje:

Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Mariska,

Vanavond reageer ik weer op jullie. Ga nu snel bij de buurvrouw eten (lief he, ze vond me zo zielig alleen ) en daarna werken. Ben er weer rond 22.00 uur. Eet smakelijk allemaal.

Liefs, ikke

Hey Liss

Ik werk elke dag van 8.30 tot 17.00 uur. Lees daarom vaak alleen overdag de berichten hier. Omdat ik de hele dag al achter de computer zit heb ik er 's avonds vaak geen zin meer in.

Ik heb die Sensi testen nog nooit geprobeerd, maar las op dit forum goede berichten overal dus vandaar dat ik ze ook besteld heb. Bovendien zijn ze niet zo duur in vergelijking met de testen van clear blue. Dat is misschien wel een 'mooie' digitale test die echt aangeeft "zwanger" of niet zwanger. Maar als zo'n Sensitest aangeeft dat ik zwanger ben kan ik altijd nog een 2e test doen van clear blue en daar bijvoorbeeld een mooie foto van maken voor in het plakboek. Jaja ik ben er al een beetje over weg aan het dromen.... ik weet al prcies wat ik ga doen als het zover is. Nu alleen nog even positief testen aankomend weekend. Was het maar zo simpel hè... Maar goed dromen mag....

Fijne avond allemaal!

X hopje

Hey Liss,

Dat misselijk gevoel en die krampen, dat kan maar zo je eisprong geweest zijn. De dag dat ik mijn eisprong had werd ik van het ene op het andere moment misselijk en had ik enorme krampen en steken in mijn buik. Zo erg, ik kon er bijna niet van lopen. Deze hevige krampen duurde ongeveer 30 minuten. Ik heb toen wel de hele avond nog last gehad van steken en krampen alleen had ik ze toen echt rechtsonderin mijn buik en waren ze niet meer zo hevig.  

Dus volgens mij heb jij gister je eisprong gehad, als  je het mij vraagt.  

Heb ik nog even een vraag aan iedereen:
Is de tijd tussen je eisprong en je eerstvolgende ongi altijd precies 14 dagen???

En is het dus zo dat alleen de tijd voor je eisprong verschillend kan zijn???

X hopje

Goedenavond meiden!!

Pff, is een beetje laat geworden op m'n werk en net ook eerst nog de hond uitgelaten. Maar nu zal er wel niemand meer online zijn... Merk ook dat dit forum erg verslavend werkt! Kijk erg vaak of er alweer berichtjes zijn geplaatst, haha! Krijg er ook al meer snelheid in om te reageren op anderen! Jeetje wat voel ik mij alleen nu zonder m'n mannetje . Ze zijn gelukkig goed aangekomen op de Alpe d'huez. Nu drie nachten zonder hem! Ik weet het, ik mag niet klagen. Er zijn meiden die hun vriend minder vaak zien, door bijv. nachtdiensten. Maar als je het niet gewend bent... Ach ja, nu hij er niet is, heb ik meer tijd voor jullie !

@Hopje, als je de testen binnen hebt, ga je dan al testen??? Je zegt dat je al precies weet wat je moet doen als het zover is. Ik = nieuwsgierig!! Wat ga je doen dan?? Volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat de tijd tussen je laatste ongi en je eisprong nogal kan verschillen per cylcus, maar dat de tijd tussen je eisprong en je NOD idd altijd 14 dagen is. Er zijn ook verschillende namen voor die twee periodes, maar die ben ik kwijt. In een zeldzaam geval verschilt die tweede periode ook, dacht ik. Maar dat is geloof ik erg zeldzaam. Ik weet het niet precies eigenlijk, dus aan mij heb je ook niets, haha!

@Liss, goh dat je je ineens zo slecht voelde! Heb je goed geklust, voor het geval dit je ei was???

Hoe is het met de andere dames??

Kus, ikke

Ik zal me ook even   'voorstellen'!!
Ik ben  27 jaar en 27 juni zijn we getrouwd!
Begin juni zijn we echt met de anti-conceptie gestopt en gaan we er voor!
begin juli was het daarom  al even spannend, maar daar gingen we nog niet echt vanuit. Nu zal  begin augustus weer even spannende tijd zijn!
Zal zo eens alle verhalen hier lezen, leuk!!

Hey Lux!

Welkom hier! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie gaan voor een eerste kindje? Spannend! Leuk dat je hier mee komt kletsen! Het is een erg gezellig clubje meiden. Wanneer is je NOD (Niet Ongesteldheids Dag)? Dan plaats ik je in ons lijstje als je wilt. Ben je al met foliumzuur begonnen? Dat wordt sterk aangeraden, geloof al vanaf een maand voordat je voor het echie gaat tot een aantal weken in de zwangerschap. Maar dat wist je misschien zelf ook al wel. Ik ben 24 en mijn vriend 32. Ben 25 juni gestopt met de pil. Wij wachten tot ik twee keer uit mezelf ongesteld geworden ben en gaan dan voor het echie. Ik hoop dat ik een mooie cyclus heb van 28 dagen en dus aankomende maandag ongi word. Dan nog een cyclus wachten en dan gaan we ervoor. Wij wachten nog even omdat ik bijna afgestudeerd ben en me graag daar nog even 100% op wil richten. Moet alleen m'n scriptie nog. Maar dit forum leidt wel af, haha! Sowieso sinds we onze beslissing gemaakt hebben kan ik nauwelijks nog aan wat anders denken.

Hoe lang duurde jouw eerste cylcus als ik vragen mag?

Kus, ikke

Terug
Bovenaan