gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi!
Ja late reactie, maar ik moest natuurlijk wel een beetje 'inlezen' hier!! haha en daar heb je wel even voor nodig als je later in moet vallen
Mijn cyclus is 28 dagen, als ik het goed heb bekeken was vandaag mijn eisprong, maar ? niets gemerkt... wel aan het klussen geweest gister dus wie weet. NOD is dan (als ik het goed begrijp )   4 augustus.
Ben inderdaad al een tijdje met foliumzuur aan het slikken, maar moet niet erg consequent helaas... we hebben echt een bizarre tijd achter de rug, met heel veel vreugde maar helaas ook veel verdriet en daardoor niet altijd aan die tabletten gedacht, ook weinig thuis geweest en dan vergeet je dat soort dingen... raar eigenlijk want al die jaren pil was ook geen punt!

Maar onze bruiloft was wel een mega feest! wat een mooie dag!! heel bijzonder! en nu hopen we op een kindje, we zullen zien! sta dan op ronde 2 voor 1e kindje.

Erg leuk trouwens om alle verhalen van iedereen te lezen, en heel veel herkenbare verhalen ook natuurlijk!! Heb nog niet alles in detail gelezen, dat komt nog wel!
Door alle toestanden weten beide 'moeders' van onze plannen, en mijn beste vriendin is er ook van op de hoogte, dat laatste is ook wel praktisch overigens, zij heeft zelf 2 kids en heeft dus ook wel tips indien nodig!

Leuk hier te zijn haha en succes natuurlijk allemaal !!
Liefs Luxx!

Goedemorgen meiden!!

@Luxx, volgens mij zijn er heel veel vrouwen die niets van hun eisprong merken en ben ik daar een van haha! Ik had 8 dagen terug wel last van wat steken en krampen, maar dat heb ik daarna ook af en toe gehad. Dus wat het geweest is? Ik ken m'n lichaam nog niet zo goed, haha! Lijkt me wel ideaal als je precies weet wanneer het is!
Ik maak uit je verhaal op dat de laatste tijd niet heel makkelijk voor je is geweest. Hoop dat je het allemaal een plek kunt geven. Wel super dat jij en je man zo sterk staan en samen deze beslissing hebben genomen!

Nou, ik moet vandaag tussen 8.00 en 13.00 thuis blijven, want er komt een monteur van UPC. Telkens dat geklooi met telefoon en internet, pffff. Denk dat we een nieuwe modem krijgen dus dan zal ik wel weer 24 uur niet online kunnen. Maar goed, dan weten jullie iig waar het door komt.

Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

Goedemorgen dames,

Even een kleine update, ik ben nog niet ong... geworden, en had het gisterochtend al moeten zijn.
Het was zo raar, ik had de krampen in  mijn buik en rug  en het humeur.
S'middags waren alle klachten weg!
Als ik morgen  nog niet ong... ben geworden dan  ga ik een test doen.
Misschien dat mijn cyclus toch langer gaat worden dus wacht het gewoon nog even af!
Verder kan ik ook alleen op  mijn werk gezellig meekletsen, vandaar dat  ik  savonds niet reageer.
Vanmiddag weinig plannen, misschien dingetjes kopen  voor de vakantie!

doegggggg

goeiemorgen meiden!!!

@ luxx, Welkom! gezellig dat je meekomt kletsen.
      even een kort stukje over mij:
      ben 23,ben begin juni gestopt met de pil
      zit nu ook in ronde 2 en mijn NOD valt ook op 4 aug
      Ik herken mijn eisprong ook niet helaas.......
      Moest hem gister ook hebben,nou had ik wel toen ik gister naar bed ging last van      
      buik,maar zaterdag had ik een een periode dat ik helemaal niet lekker werd.
      soms word ik er helemaal  van.....
      hoe zit het met jou klachten?
      verder woon ik samen met mijn lieve vriend in de provincie Utrecht
      en werk 32 uur(onregelmatige diensten)

@ Missx,   oooh 3 nachten alleen....... best lang eigelijk,maar aan de andere kant zo weer voorbij toch? Mijn mannetje moest een keer een maand weg voor zijn werk naar het buitenland,mijn god dat vond ik echt vreselijk lang duren(hij ook) dat doet hij ook niet meer(gelukkig) kom lekker veel op het forum,dan zijn de dagen zo voorbij! hihi
Verder ja veel geklust deze dagen.ben weer zoooo benieuwd.

@ de rest hoe is het met jullie?

X

@ desiree, Spannend hoor,ga voor je duimen hoor
      hou je ons op de hoogte??

Hey goedemorgen allemaal!

@Luxx: welkom!
Ik zal even iets over mezelf vertellen. Ik ben hopje, ik ben 27 jaar en ik ben in mei getrouwd.  Mijn man en ik zijn 22 juni gestopt met de pil en direct daarna meteen voor het echie gaan klussen. Ik weet bijna 100% zeker dat ik mijn eisprong wel voel. Naar mijn idee kan het namelijk niks anders zijn geweest. Ik had mijn eisprong 10 juli (hevige krampen en steken rechtsonderin mijn buik) en 24 juli is mijn NOD. Ik vind het nu ook erg spnnend worden. Heb gister voor het eerst in mijn leven 3 zwangerschapstesten gekocht. Dat vond ik al spannend, hoe moet ik mij donderdag dan wel niet voelen??? Mijn man en ik werken full time. En hebben nog niemand over onze plannen verteld.

@MissX: ik bedoel alleen dat ik nu al heb uitgepuzzelt hoe ik het testen  ga aanpakken. Verder weet ik helemaal niet wat ik moet doen hoor. Ik heb alleen in mijn hoofd zitten hoe ik de 1e test ga doen en als die positief is dat ik dan zo'n 'mooie' clear blue test ga kopen omdat daar ook echt "zwanger" op komt te staan i.p.v. alleen 2 streepjes. En van die test wil ik dan een mooie foto maken voor in het plakboek.

@Desiree: ohh spannend joh!! Ik  héééél hard voor je!!!!

Ik vind het nu ook erg spannend worden. Zelfs mijn mannetje had gister al buikpijn van de zenuwen. Poehh nog 2 nachtjes slapen tot mijn NOD....

X hopje

Even een up-date van ons lijstje. Heb mijn NOD op 24 juli gezet omdat ik ervan overtuigd ben dat mijn eisprong op 10 juli was. X hopje

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Goeiemorgen! Ik kan ook eens 's ochtends meepraten, hoef pas vanmiddag op mijn werk te zijn! Heb me toch een buikkrampjes ggggrrrrrr.

Vraagje: welke testen van sensitest zijn goed? Die Midstream? Ze hebben er natuurlijk weer veeeel te veel om te kiezen.  Zolang de RD'tjes er nog niet zijn (zucht) zal ik toch maar af en toe testen. Je weet maar nooit. Ik had als eerste een predictor gekocht, maar die zijn wel erg prijzig!!!

@Luxx: Welkom! Gezellig dat je meekletst! De pasgetrouwden zijn goed vertegenwoordigd. Ik ben zelf 23 mei getrouwd. Geweldig hé? Misschien zijn we toch nog best traditioneel. Zo van: eerst trouwen, dan kindjes.. Spannend!

@ Desiree  ik duim voor je meid!

X Sabien

Terug
Bovenaan