gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

@ hopje

Goed idee om een foto maken van je test!!! Ik had er een van predictor en dan kun je het bovenkantje afbreken en bewaren. Maar daar zit dan wel je staafje met urine nog in hhhmmmmm.

Spannend! Wat schattig dat je mannetje het ook zo spannend vindt! Ik duim voor jullie allebei!

x Sabien

Hey Sabien,

Ik heb de Xtra Sensitive besteld. Die je al 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Dat ben ik niet van plan, maar de extra gevoelige test leek mij extra goed, mijn gevoel zegt dat deze extra nauwkeurig is. Met name omdat je er al zo vroeg mee kunt testen, heb ik het idee dat deze al snel het zwangerschapshormoon ontdekt.
Kun je mij nog volgen?

Ik heb er 3 besteld voor  9,99 euro + 2,50 bezorgkosten.

Gaat het verder wel goed met je?

X hopje

Hoi Hopje,

Bedankt voor je reactie!!! Gaat wel goed, heb er alleen de pest in dat ik steeds buikkrampjes heb, maar dat er verder niets gebeurt. Ik was er zo aan gewend dat ik precies wist wat mijn lijf deed op een bepaald moment, dat dit wel even slikken is... Geduld is niet mijn sterkste kant

Word jij zo hangerig van dit rare weer? Het leek gisteren wel herfst?!

xSabien

Hey Sabien,

Ja als je naar buiten kijkt lijkt het wel herfst. Maar morgen wordt het gelukkig eindelijk weer lekker weer! Ik wordt er ook hangerig van al hoop ik dat dat misschien ook een andere reden heeft....

Ik geloof graag dat je baalt van het afwachten. Ik zou het er zelf ook moeilijk mee hebben. Heb jij je eisprong gevoeld en weet je dus wanneer die was? Ik heb mijn eisprong goed gevoeld en vraag mij nu af of je ongi dan ook altijd preceis 14 dagen later is. Want dan heb ik meer zekerheid voor aanstaande donderdag. Dan zou het maar 2 kanten op kunnen gaan, of ongi of zwanger....

Hoe vaak heb je nu getest?

Succes meid!

X hopje

hoi,

op naar de spaghettibandjes en de teenslippers!!!!! Ik heb geen idee van mijn eisprong. Ik had wel op mijn afscheiding gelet, en die was inderdaad ineens veel doorzichtiger en gladder. Maar dat was ongeveer twee weken nadat ik gestopt was met de pil. Nu is alles gewoon weer wit en ondoorzichtig. (sorry voor het vieze praatje haha) Ik heb altijd wel afscheiding, dus daar kan ik het niet echt aan zien. En verder ook al sinds ik gestopt ben allerlei krampjes.
Ik heb nu een keer getest. Ga komende week denk ik nog een keer testen. Was eerst rond dag 33. Maar nu is het alweer dag 43.....

To ongi or not to ongi.....

Hmm, de monteur is nog niet geweest, dus hier weer even een berichtje van mij!

@Desiree, nog geen rd'tjes!!! En je klachten ook weg! Ik duim voor je meis!

@Liss, jeetje dat je mannetje een maand weg moest voor z'n werk! Denk wel dat je na zo'n tijd weer beseft wat je voor elkaar voelt en aan elkaar hebt. Dat merk ik na een dag al, haha!

@Hopje, nu snap ik het! Ik wist helemaal niet dat er testen bestonden waar het woord 'zwanger' tevoorschijn komt, dat is leuk!! Ook een leuk idee ja om daar een foto van te maken, heel speciaal. Wat schattig dat je mannetje ook al zo zenuwachtig is!!

@Sabien, buikkrampjes, bah!! Ik heb nog helemaal geen verstand van al die testen, dus kan je geen advies geven, sorry! Wat is een predictor? Een beplaad merk test? Spannend dat je weer gaat testen. Het kan heel goed zijn dat het positef is, omdat het misschien even duurde voordat het hormoon goed aanwezig is in je lichaam! Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar bij Jannie was dat toch het geval? En ik heb het al vaker gelezen hier op het forum. Ik duim voor je!!!

Liefs, ikke

Bah wat stil hier!  De monteur is geweest en het was niet nodig om de modem te vervangen. Dus gelukkig ook geen uren zonder internet!!

Ik verveel me. Slaat echt helemaal nergens op, want heb meeeer dan genoeg te doen. Maar het is hier zo stil zonder m'n vriend. Normaal is ie overdags gewoon werken, haha, dus dan is ie er ook niet. Ik stel me aan. De hond loopt ook telkens naar buiten. Wat zal ze denken? Baasje komt niet meer terug? En ik zeg altijd tegen al m'n vriendinnen: een partner moet geen invulling maar een aanvulling op je leven zijn...  Heb hem straks nog wel even gesproken en hij heeft het erg gezellig daar. Ben ik blij om!! Nog maar twee nachtjes.

Knuf, ikke

Terug
Bovenaan