gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Wat een lief plaatje Sabien, thanx!!

Ik ga werken meiden. Misschien ben ik er vanaaf nog even.

Doeg!!

Dag allemaal!
Daar ben ik maar weer eens.
Was een poosje weg omdat ik even ineens verslaafd ben geraakt aan Grey's anatomy, dat had ik nog nooit gezien en nu zie ik de hele dagen niks anders, hahaha!
Mijn husband-to-be en ik besloten dus voor een kindje te gaan. Ik slik al een jaar de pil niet meer, maar we gebruikten wel condooms.
Nou dacht ik dus: even afwachten tot ik ongesteld ben, dat is handig want dan kan ik eens beginnen met tellen enzo. Nou word ik dus niet ongesteld...
Ik weet dat ik te laat ben, maar helaas niet hoelang...

Even een test gedaan, maar die was negatief.

Ik vind het zo leip en zo vervelend dat je stiekem toch hoopt dat je zwanger bent en je  je dan allerlei dingen in gaat beelden en gaat kijken naar jezelf of er iets anders is.
Vervolgens zeg ik de hele tijd tegen mezelf dat ik normaal moet doen en dat er niets is en dat ik het gewoon moet laten rusten en chill afwachten.
Maar dat lukt dan weer niet.

Ik ben vrij nuchter maar in dit geval gedraag ik me als een idioot en dat is lastig.
Ik hoop dat ik maar gauw zwanger word, dan ben ik hier vanaf.

Zucht....vrouwen...

Ik zag dat iemand vroeg of mijn naam soms buitenlands is, hij is zo apart...
Als je hem achterstevoren leest is er weinig bijzonders meer aan, haha!

Ik ga aflevering 6 van seizoen 3 even downloaden, moet morgen toch echt even die box regelen.

Succes dames, met gestoord worden van jezelf....hihi!

Eilatan a.k.a Natalie

Goedemorgen allemaal,

Mijn vriend en ik hebben besloten nog even te wachten met testen, tot vrijdag want dan zou mijn ongesteldheid ook over zijn
Ik heb namelijk  constant een beetje het gevoel alsnof ik ongie ga worden maar steeds verdwijnt het gevoel weer, het lijkt net of ik nu op de 3 e dag van mijn rode duiveltjes zit maar alleen niets zie.
Echt vervelend.
Ik ben nu 2 dagen overtijd en kan maar niet  stoppen met er aan te denken.
Maar goed ik hou jullie op   de hoogte.

Hoe gaat het hier verder? Nog andere goede vooruitzichten?
Ik hoop dat het weer eindelijk weer een beetje opknapt want dan kan ik vanmiddag na werktijd nog wat leuks doen.

Het is rustig hier....

@Desiree, heb je verder nog last van bepaade kwaaltjes? Of heb je alleen maar sterk het gevoel dat je ongi moet worden? Heb je wel destijds je eisprong gevoeld? Want dan zou je toch 2 weken later ongi moeten zijn/worden? Ik denk aan je zondag!!

@Janien: hoe gaat het met je? Nog geen nieuws?

@iedereen: hoe gaat het met jullie vandaag?

X hopje

@Hopje, Ik had twee weken geleden op maandag mijn eisprong duidelijk gevoeld!

Verder weinig klachten alleen wat sagerijniger en emotioneler maar weet niet of dat komt door de opkomende ongie of eventuele zwangerschap.
Ik zal jullie eerlijk bekennen dat ik  echt ontzettend in de  zenuwen zit  
Pfff  ik weet het echt niet  meer, het lijkt net alsof ik mijn eigen lichaam niet meer ken.

Hey Desiree,

Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig bent. dat ben ik nu al, al is mijn NOD pas morgen. Maar waarom doe je nu niet al een test, om je zelf niet langer te kwellen?
Ik weet het ook niet hoor, heb dit ook niet eerder meegemaakt. Maar als ik het zo allemaal lees, worden de meesten toch iets rustiger na het doen van een test....

Succes meid! Denk aan je!

X hopje

Hoi Hopje,

Voor jou word het dus ook spannend!
Hoe voel je je zelf?
We houden elkaar op de hoogte!
Ik zal voor je duimen

Veel liefs

Hey Desiree,

De afgelopen dagen rommelde het flink in mijn buik. En moet ik er 's nachts steeds (gemiddeld 2x) uit om te plassen terwijl ik dat anders nooit hoef. En al sinds mijn eisprong (10 juli) voel ik steeds een druk op mijn blaas. Maar ik weet ook niet wat het allemaal te betekenen heeft. Sinds vanochtend ben ik  met momenten ook  duizelig.

Ik heb ook het idee dat mijn lichaam mij voor de gek aan het houden is. Maar aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet hoe het voelt om zwanger te zijn aangezien wij nu voor de eerste gaan.

Het is erg verwarrend allemaal en juist omdat je niet weet wat je kunt verwachten maakt het heel erg spannend en zenuwslopend!!

We houden contact hè!!

X hopje

Terug
Bovenaan