gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hi ladies,

Hoe gaat ie? Komen spannende dagen aan voor een hoop ladies, including me! Al is het met de miskraam toch niet te voorspellen wanneer de ongi komt (maar dat is na het stoppen met de pil idem dito) maar ga even uit van 6 weken, dus NOD op 30 juli. Heb al een week beetje buikpijn maar goed dat kan vanalles zijn. Heb in ieder geval mn eisprong niet bewust meegemaakt dus kan er geen pijl op trekken.

Natalie, moest wel lachen, als je t andersom leest is t idd een stuk makkelijker!

Hopje en Desiree: jullie "klinken" zwanger, wanneer gaan jullie testen? Spannend.... Maar kan me voorstellen dat jullie (net als ik) bang zijn dat je lichaam je voor de gek houdt, tis dat je het zoo graag wil.

groetjes

Hey Jannie,

Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik hoogstwaarschijnlijk testen.
Ohh ben zo benieuwd!!!!

En jij? Heb jij daar al een idee over?

X hopje

Als ik nog niet ongi ben en nog steeds wat "kwaaltjes" dan doe ik t weekend een test. Heb donderdag 31 juli een controle bij de gynaecoloog dus misschien krijg ik dan wel een echo, wie weet kunnen ze zien of ik of mn eisprong al gehad heb, of dat ik mss wel zwanger ben. Maar: ik reken er niet op hoor!
Maar t is wel spannend!!!!

Hoii Hopje,

Het zou zomaar eens raak kunnen zijn!
Maar niet te veel hopen want als het niet zo is, dan is het zo'n teleurstelling.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en denk ook niet dat ik dat de aankomende dagen nog ga worden, heb vanaf vanmorgen geen last meer gehad.

Weet iemand trouwens of het waar is dat je wel de klachten van ongie kan hebben (zonder rode duiveltjes)  en zwanger kan zijn?
Heb nu zoveel dingen gelezen en gehoord dat ik het ook niet meer weet.

dikke kuss

Hi allemaal!
Het testen ( op een dag nadat ik ongesteld had moeten worden en nog later) gaf bij mij wel wat rust.
Je wil het graag, je denkt allerlei dingen te zien die er misschien normaal ook zijn, je wil gewoon graag dat er dingen zijn. En het lijkt erop dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden...En toch heb je aan de andere kant weer zoiets van: "Ja, maar dit is toch echt anders dan normaal"
Ik probeer mezelf een beetje te beschermen en zeg juist dat er gewoon niks aan de hand is, ik ga dan wat anders doen, zoek wat afleiding. ( Ik heb nu zes weken vakantie namelijk, geen afleiding van werk)

Dat mijn test dus negatief is geweest geeft nu wat rust, ook al vind ik het jammer.

Ik zou alleen willen dat ik dan ongesteld wordt, dan kan ik weer "verder".

Als ik het dit weekend nog niet ben ga ik naar de doktert.

Succes voor de dames waarvoor nu echt even d-day nadert!

Natalie

Hey meiden!

Alweer heel wat afgekletst hier zie ik! Ga eerst maar even bijlezen...

@Eilatan, of zal ik Natalie zeggen? Haha! Leuk bedacht! We hebben een overeenkomst (buiten het zwanger willen worden)! Ik had ook nog nooit naar Grey's anatomy gekeken tot we drie weken terug UPC digitale televisie kregen. Je kunt dan allerlei series, films en programma's gratis terugkijken. Nu stond ook serie 1 (en geloof   ook) erop. Toen ik eenmaal de eerste aflevering gezien had, was ik al verkocht. Wat een mooie vent, die dokter Shepert (of hoe je het ook schrijft)!!! Er blijken al meer series te zijn, maar die staan er dus niet op. Waar haal jij ze vandaan? Heb je zeker een bepaald download programma nodig?
Meid, wat vervelend dat je negatief hebt getest! En ook geen rd'tjes , zo frustrerend lijkt me dat!

@Desiree, jeetje wat hebben jullie een geduld, respect!! Ik had er al 100 testen doorheen gejaagd, haha. Maar wel verstandig hoor. Weet eigenlijk niet zo goed hoe dat zit met die kwaaltjes. Of die op een ongi lijken terwijl je eigenlijk zwanger bent, geen idee, sorry...

@Hopje, voor jou is morgen een spannende dag!! Ik  heel hard voor je!! Je hebt wel echt al die kwaaltjes he. Dat van druk op de blaas heb ik al vaker gehoord, dus wie weet! En wat knap dat jij ook al tot zondag kunt wachten met testen! Willen jullie niet allemaal testen voor mij? Ik ben al zenuwachtig als ik aan jullie denk, haha! Hoop zo dat het raak is!

@Jannie, jouw NOD komt ook steeds dichterbij! Hoe voel jij je?

Nou, hier een drukke dag gehad. De hele dag met m'n scriptie bezig geweest en vanavond gewerkt. Heb weer behoorlijke koppijn gehad, vrijdag weer fysio. Denk dat ik wel een beetje doorkrijg waar die koppijn vandaan komt. Volgens mij moet ik beter plannen. Doe vaak alles op het laatste moment, en dan moet alles zo gehaast. Vooral als ik druk ben in m'n hoofd, merk ik dat ik later op die dag hoofdpijn krijg. Stom he, als een client hiermee bij me zou komen, zou ik precies weten wat ik zou adviseren. Maar als je dan zelf ergens last van hebt... Ook wel eigenwijzigheid hoor, ik geef het toe!

Nog een nachtje zonder m'n mannetje. Ze hebben het erg leuk gehad vandaag. Morgenvroeg vertrekken we weer en morgennacht liggen we weer heerlijk naast elkaar!!

Slaap lekker allemaal!

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

hoi meiden!!!

even een update van mij,
Ben deze dagen wat weinig op het forum,heb het zooo onzettend druk met van alles....
je hebt wel eens van die dagen dat alles tegelijk komt.

@ hopje, SPANNEND!!!!! ben zo benieuwd
@ desiree, las ik nou goed dat je wacht tot zondag??? weet ook niet of ik dat zou
      kunnen hoor.........
@ missX, Wat een heerlijk idee he,lekker weer je kereltje thuis!!!
@ jannie, Hoe is het? last van klachten??

liefs lis

Goedemorgen dames,

Hier geen nieuws; alleen veel jeuk aan mn borsten gehad vannacht. Had t idee dat mn ongi eraan kwam maar vandaag nergens last van. Geduld is een heeele schone zaak.....
Spannende tijden hoor! Heb het idee dat als er straks een dame zwanger is, de een na de ander volgt..... Zou super zijn natuurlijk!

Groetjes

Terug
Bovenaan