gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Godemorgen allemaal,

Hier nog geen RD'tjes. Ik ben wel al 2 uurtjes een beetje misselijk. Maar dat kan ook goed van de zenuwen komen.

Oohh wat is dit spannend zeg. Ik ben al 4 keer naar de WC geweest sinds ik wakker ben (7.15 uur liep de wekker af) om te kijken of er al wat aan de hand was. En nog steeds niets gelukkig. Ik heb verder ook totaal geen ongi klachten.

Hoe gaat het het jullie?

X Hopje

hoi hoi,

@ hopje, Je zou er bijna stress van krijgen!! ben echt voor je aan het duimen
                          heb je vandaag wel verder wat afleiding?? werk of iets anders in de planning?

Wat een heerlijke dag weer vandaag eindelijk de zon weer eens in ons koude kikkerlandje,jammer genoeg moet ik straks werken(meestal met mooi weer)
vandaag en morgen nog een avonddienst en dan weer lekker weekend!!!
kijk ik nu al naar uit.........
We gaan zaterdag eerst even lekker naar de lek(vianen) en daarna even lekker genieten op Rockit open air bij de maarssenveense plassen.iemand anders nog die daar toevallig naar toe gaat?
of andere plannen voor het weekend??

nou meiden fijne dag weer!!!

X

Hey Liss,

Ik ben vandaag gewoon aan het werk tot 17.00 uur (ik werk full time). Dus ik heb gelukkig wel afleiding anders zou ik gek worden.

En zaterdag gaan we naar de Tilburgse kermis en zondag gaan we naar vrienden die we in mei tijdens onze honeymoon hebben ontmoet. Dus ook in het weekend afleiding genoeg.

X hopje  

Hey meiden!

Waar zijn jullie allemaal? Zeker aan het genieten van het mooie weer?
Ik zit wel te balen dat ik moet werken nu. Maar het is wel een goede afleiding.

Hier nog steeds geen RDtjes te bekennen. Wel begint het nu weer erg te rommelen in mijn buik. Geen ongi pijn of zo. Maar ja wat het wel is? Shoot me.

Hopelijk spreek ik jullie straks nog even voordat mijn werkdag er weer op zit.

X hopje

haaai,

Rustig hier! Iedereen druk met wachten of genieten van t mooie weer!
Hopje; kom je ook uit Tilburg? En in mei op honeymoon geweest? wij in april, haha. Naar Aruba zijn wij geweest, heerlijk! Wil terug! Leuk he, trouwen en getrouwd zijn?

Hier alles ok, heb nog steeds veel jeuk aan mn borsten, voelen beetje koortsig aan. hoop zoooo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt. Wil t weekend gaan testen maar vorige keer gaf ie ook pas week na NOD positief aan.... Dus ben bang voor de teleurstelling en als de test positief is vrees ik dat ik bang ga worden ivm mn miskraam. maar goed we zien wel. Mss word ik gewoon ongesteld! Curettage is  gister 5 weken geleden dus als er n ongi onderweg is, je bent welkom. Liever gister dan vandaag!

Hopje: jij dus zondag testen! Spannend!

Nog meer testen die al in de aanslag liggen voor as weekend?

groetjes

Hey Jannie,

Nee, ik kom niet uit Tilburg, maar we vinden het  erg leuk om daar te gaan kijken. Ik zeg nog even niet waar ik dan wel vandaan kom, maar naar Tilburg is het ongeveer 45 minuutjes rijden. Ik ga denk ik zondag testen. Maar ergens durf ik bijna niet, bang dat ik negatief test...

En jou begrijp ik ook heel goed. Het is erg dubbel hè.
Heb je wel een mooie honeymoon gehad? Mijn man en ik zijn naar Jamaica geweest. En hebben tijdens de huwelijksnacht besloten om voor een kleine te gaan. Wel geweldig hè zo'n trouwdag. Het is echt de mooiste dag uit je leven. Tot nu toe dan, want  de geboorte van een kleine is natuurlijk nog mooier!!  Ja, getoruwd zijn bevalt me erg goed, al moet ik wel erg wennen aan mijn nieuwe achternaam.

Ga je ook dit weekend al testen? Heb je ook die gevoelige test van Sensitest die je al 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken?

Succes!!

X hopje

Ja heerlijke honeymoon gehad! heb er n klein jaartje gewoond een paar jaar terug dus was super! Jullie ook vast op Jamaica!
jep, ik heb 2 extra gevoelige testen van senistest.nl en ook nog 10 gewone van sensitest, maar gebruik eerst de extra gevoelige! jij ook succes met testen alvast!

Hoi meiden,

Lekker genoten van het weer vandaag?
even een kort berichtje vanaf mijn werk.

Hoe is het verder met jullie en klachten???

X

Terug
Bovenaan