gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Ohh, ik had vanmiddag een heel verhaal geschreven, druk ik in plaats van op 'plaats bericht' op 'sluiten'!! Dom dom. Moest daarna weg, dus vandaag dat ik nu pas reageer. Eigenlijk had ik vanavond moeten werken, kom ik daar, kan ik weer terug omdat de computers niet gelogd waren (ik werk als supervisor in een callcenter), grr! Maar dus wel lekker een vrije avond. Als het goed is komt m'n vriend elk moment thuis, dus wel leuk dat ik hem al eerder zie!!  Vandaag lekker niets aan m'n scriptie gedaan. Ben met m'n schoonmoeder even naar een tuincentrum geweest en allemaal nieuwe plantjes gekocht voor in de achtertuin. Die ben ik vanmiddag maar gelijk gaan poten. Pff, wat een hitte! En verder lekker niks gedaan en van het mooie weer genoten.

@Lis, je bent erg druk, vandaag ook nog gewerkt. Heb je nog wel een beetje in de zon gelegen?? Je hebt iig een leuk weekend voor de boeg! Ik moet alleen zaterdag werken tot 14.00 uur. Verder hebben we niks gepland, dus kan van alles worden dit weekend. denk sowieso lekker bbq'en als het mooi weer is. En we moeten nog ergens op kraamvisite, wie weet doen we dat dit weekend wel. Altijd leuk!!

@Jannie, jeuk aan je borsten! Wat betekent dat? Heb ik het goed begrepen dat je je NOD berekend hebt 6 weken na je mk? Dat zou betekenen dat je theoretisch gezien al zwanger zou kunnen zijn nu, toch? Spannend!!

@Hopje, nog geen rd'tjes!! Wat fijn! Zo frustrerend he, dat je van alles voelt maar niet weet wat het is. Jij hebt ook een leuk weekend voor de boeg! Ben nog nooit op de Tilburgse kermis geweest, is groot he?!

Dikke kus, ikke

hey missX

Helaas niet van het zonnetje kunnen genieten,moest om 14.00 beginnen tot 23.00
dus ben bijna klaar!!!!

wij gaan ook nog ff lekker bbq dit weekend prima weer voor

ben je al aan het aftellen? tis bijna september 5 weekjes voor je het weet zijn ze zo om

nou ik ga hier even mijn laatste dingen doen,en dan weer lekker naar me mannetje

X

Hoi Dames,

Goed nieuws, ik heb gister een test gedaan en ik ben zwanger volgens die test dan he hihi.
Ik ga zo de dokter bellen om van hem ook nog een bevestiging te krijgen via een testje.
Ik geloof het nog niet, had echt niet verwacht dat het zo snel zou lukken.

Hou jullie op de hoogte!

veel liefs

Hey Desiree,

GEFELICITEERD!!! Wat geweldig!! Ben zo blij voor je!!!!

Wanneer heb je de test gedaan giter? 's Ochtends, dus met ochtendurine of op een ander tijdstip? Ik twijfel zelf namelijk of ik ook niet vandaag al zal testen i.p.v. zondag. Maar ik vraag me af of het wel verstandig is om het pas vanavond te doen...

Welke kwaaltjes had jij ook al weer?

Geniet ervan meid! En hou ons op de hoogte hè!!

X hopje

Kinderwens maar nog even wachten :

Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op............

Hey Desiree, ik heb het lijstje meteen even aangepast! Hopelijk volgen er snel nog meer zwangere meiden!!!

X hopje

Hoi Hopje,

Bedankt!!!!!
Ik heb het gewoon smiddags gedaan, maar moest ook wel erg nodig plassen hoor want had het de hele ochtend ingehouden haha.

Ik heb niet veel last van kwaaltjes, ik had alleen constant het gevoel dat ik ongesteld ging worden waar het brak steeds niet door.(dat is nu ook over)
Ook ben ik de laatste 2 weken erg moe, maar weet niet of het daardoor komt!

Meid ik duim voor je!!
Hoop echt dat het voor jou en de andere meiden ook snel raak is!
Blijf natuurlijk nog wel gezellig meekletsen!

veel liefs

Hey Desiree,

Weet je zelf al ongeveer hoe lang je zwanger bent? En wanneer je uitgerekend bent?
Op predictor.nl kun je dat geloof ik ook uitrekenen.

Ohh ben zo blij voor je!!!!

Misschien dat ik vandaag ook wel ga testen. Nu ben ik toch ook wel erg benieuwd!
Ik ben ook al een aantal weken erg moe. Heb gisteravond zelfs 1,5 uur op bed gelegen. Ik was kapot! En ik heb helemaal geen ongi klachten. Van de week rommelde het wel steeds in mijn buik, maar dat is nu ook weg. Ben wel al 2 ochtenden met vlagen misselijk ook. Ooh hoop zo dat het raak is...

Nogmaals van harte meid!!

X hopje

Terug
Bovenaan