gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Desiree, je bijt het spits af: VAN HARTE!!!!!!!! Je zweeft waarschijnlijk op n roze wolk, nou groot gelijk hoor!
Volgens mij had je dan 23 juni je laatste menstruatie, dan ben je 30 maart 2009 uitgerekend!!! Spannend!!!!!!!! Maandag ben je dan 5 weken... :-D

Een makkelijk schema staat op http://www.mamaenzo.nl
(zwangerschap / uitrekenschema)

Testen kan in principe op elk moment van de dag idd, maar soms is het hcg-hormoon nog niet in hoge mate aanwezig en dan is 's ochtends t beste, maar maakt meestal niet uit.

Geniet ervan Desiree!
Groetjes

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009

Hey desiree,

Van harte meid!!!!! geniet er van
en mogen wij je snel gaan volgen!!!!

X

Heyy Dames,

Ik heb geen idee hoever ik ben, heb net contact gehad met de dokter en hij gaf aan dat ik het beste na mijn vakantie een afspraak kan plannen met de verloskundige.
Heeft een van jullie enig idee wat mij nu allemaal te wachten staat?

Hopje gewoon testen!! Dan ben je ook van je onzekerheid af, ik zou ook wachten tot het weekend maar ben blij dat ik het eerder heb gedaan.

Jannie, de dokter zei inderdaad ook bijna 5 weken, maar denk zelf bijna 3 weken want mijn eisprong was 2,5 week terug.
Afwachten dus!

Desiree, GEFELICITEERD!!!! Wat een geweldig nieuws meis! Ben zoooo blij voor jullie!!!  En wat snel al, de eerste ronde! Hahaaaa, krijg er helemaal de kriebels van, zo leuk! Ik denk dat je dan idd bijna 5 weken bent. Ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, geloof ik. Als het ware krijg je dan twee weken 'cadeau' omdat je ei natuurlijk was twee weken later was. Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik = blij. En dan ben ik nog niet eens zelf zwanger, haha!

Ik moet helaas weg nu, maar kom straks natuurlijk nog even kijken hier. Heb je trouwens een test gedaan of nog meer?? Ach ja, een streep is een streep. Maar ik zou zelf zo'n miep zijn dat ik er dan meteen 3 ofzo zou doen, haha!!

Nou meis, blijf lekker op de roze wolk!! Wij genieten met je mee!!

Liefs, ikke

En Hopje, jij moet ook testen!! We willen nog meer goed nieuws, haha!

Kus, ikke

Terug
Bovenaan