gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoihoi,

wat leuk zeg, zo'n site! Tot nu toe hield ik het vooreerst mezelf, de wens om zwanger te willen worden, maar dit is natuurlijk veel leuker.
Even snelsnel: ik ben vorige maand getrouwd en ben 30 jr. ik zag zo'n staatje die jullie bijhouden. Hier mijn gegevens:  heb 12 juni voor t laatst de pil geslikt en ben vorige week di. ongest. geworden.  Hmz..
welke datum is nu de NOD?? 1e dag nádat je ongest. bent geweest?

Plannen jullie nu ook echt het "klussen"? 2 weken nadat je ongest. bent geweest? Of..

Dag dames,

We hebben vanmorgen getest: zwanger!!!!!!!!!! Meteen nog een test gedaan: ook zwanger!!! Streepjes waren niet zo duidelijk als de controlestreepjes, maar waren op beide testen duidelijke  streepjes. Aaaaaaaaaaaah!!!

Ben nog erg bang en huiverig aangezien ik natuurlijk net de miskraam achter de rug heb en meteen weer zwanger ben. heb in de tussentijd 3 testen gedaan om te kijken of het HCG-hormoon uit mijn lijf was (kan lang duren na een miskraam) maar alledrie deze testen waren negatief. En ik voel me ook zwanger; dus moet beetje vertrouwen hebben.

Kan het niet geloven, zal wel even duren. En eerst die 11 weken doorstaan...  We zijn wel errug blij natuurlijk maar gelukkig heb ik donderdag as een controle bij de gynaecoloog, dus dan mag ze wat mij betreft een echo maken. Doet ze vast!

Geen idee wanneer ik uitgerekend ben aangezien ik geen menstruati heb gehad, maar ik denk begin april 2009.

Wie o wie volgt?????

Groetjes, Janneke

Hey goedemorgen,

Ik heb zojuist een test gedaan en die was negatief.
Oh wat baal ik nu. Het was pas de 1e ronde, maar toch.....   Mijn humeur is er nu even goed door verpest! En ook omdat ik die kwaaltjes had. Snap er niks van.

Nu maar hopen dat ik snel ongi wordt dan kunnen we weer snel gaan klussen!

Fijn weekend allemaal!

X hopje

Hey Janneke,

GEFELICITEERD!!

Wat goed, en wat snel ook weer! Het is je gegund meid! Geniet ervan en doe lekker rustig aan!

X hopje

Ik heb het lijstje meten maar weer even aangepast.

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, ......................., 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009

goeiemorgen meiden!!

@ jo de jo. Welkom hier! NOD= niet ongesteldheids dag, dat is niet je 1ste dag na je ongi,gemiddeld zo 28 dagen vanaf je 1ste dag van je ongi. maar dat kan ook erg verschillen per vrouw,je hebt ook kans dat je lichaam eerst moet (herstellen) van langdurig pil gebruik.  

@ Hopje, Balen meis ik snap je teleurstelling. Maar kop op we slepen je mee naar de
      volgende ronde.

@ jannie, GEFELICITEERD meis!!! en zo snel al........ geniet er van!

Nou meiden ik ga vandaag   weer lekker een dag naar het strand,kom vanavond nog even buurten

X

Vakantie

Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli

even het vakantie lijstje weer omhoog gehaald.

Terug
Bovenaan