gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi!

Het is erg ingewikkeld. snap er zelf eigenlijk ook niet veel van, maar zal het proberen uit te leggen:

* 6 juni gestopt met de pil
* 13 juni ongesteld
* 10 juli ongesteld ( vrij lange cyclus dus, ging dus weer van dit aantal dagen uit)
* 17 juli ( eisprong, achteraf, gezien dan,  en toevallig die dag seks gehad)
* 22 juli ( bloedverlies)
25 en 26 juli positief getest nav bloedverlies, misselijkheid, gevoelige borsten en raar gevoel in onderbuik.
Toen ik dat allemaal voelde begin het te dagen dat ik de 17e wel inderdaad dacht dat het mijn eisprong was maar dat ik daar totaal niet op gerekend had omdat het zo kort na mijn menstruatie was!
Dus heel vreemd allemaal, ben eigenlijk pas 2 weken zwanger dus!

Hey meiden!

Het is stil hier vandaag! Het is ook zo mooi weer, iedereen is vast van de zon aan het genieten. Of van de zwangerschap! Hoe is het met de zwangeren onder ons? Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Hier alles oke. Volgens mij komt m'n ongi eraan. Vanmorgen bij het afvegen wat lichtbruin op het papier (sorry!) en vanmiddag weer. Dat is bij mij een teken dat het eraan komt. Hoop het zo! Als het morgen doorzet, heb ik een cyclus van 28 dagen, zou perfect zijn. En dan nog maar een cyclus wachten!!!

Vanmorgen hebben m'n vriend en ik een grote schoonmaak gehouden en vanmiddag zijn we lekker naar het water geweest. Dat gaat hier nogal makkelijk aangezien we aan de Rijn wonen en met twee minuten op het strand liggen, heerlijk!

@Dinah, jeetje, dan heb je dus een cyclus gehad van  maar twaalf dagen?? Wist helemaal niet dat dat kon. Is het niet mogelijk dat de vorige keer dat je ongi was eigenlijk een innestelingsbloeding geweest is en je dus eigenlijk al langer zwanger bent? Lijkt me zo kort, twaalf dagen. Maar weet het ook niet hoor, ben geen expert, haha!!

Nou meiden, wij gaan even lekker eten. Misschien spreek ik jullie vanaaf nog.

Liefs, ikke

Nog even: m'n schoonzus is nog niet bevallen. Vanmorgen zijn de vliezen wel helemaal gebroken, zal dus wel niet lang meer duren. Ze heeft nu geen weeen gelukkig. Elke dag dat het kindje langer blijft zitten is mooi meegenomen.

Doeiii

hoi meiden!!!

Het is idd er stil hiero.....tis ook zo lekker weer!!!!
Wij zijn vandaag ook lekker weer naar de plassen geweest HEERLIJK gewoon.

@ missX spannend hoor van je schoonzus!!!! weten jullie al wat het word??
      zal wel prettig zijn als je cyclus 28 dagen is,nogmaal voor je het weet is
      het alweer september........!

@ de rest, hoe is het met jullie??

X

Dag dames,

Haha, ik was degene die zei: als er een zwanger is, volgen er meer!! ;-) En ik had dus gelijk, including me!

MissX; hopelijk gaat alles goed met je schoonzusje en de baby. Spannend zeg....

Dinah: das idd raar: maar al een week na je eisprong een positieve test? Dat is snel!! Tis beetje moeilijk rekenen nu (voor mij nl ook, geen idee maar ik denk 4 of 5 weken) maar met je echo van 10-11-12 weken kunnen ze het op de dag meten, dus komt goed.

Janien, Puk en Lot: hoe gaat ie met jullie?

Hier alles prima. Vandaag naar Dirty Dancing geweest: superleuk! Gisteren was ik weer zo gebroken dat ik om 21u in bed lag... Pff! Deze week drukke week met werken en elke avond iets op de agenda dus zoveel mogelijk rust pakken.

Groetjes

hoi hoi

@ jannie, GAAF dirty dancing!!!!! lijkt mij ook wel wat.....
      ik zag dat janien de 30 ste weer terug komt van vakantie
      en puk over 10 dagen ofzo......

Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest is........?

X

P.S volgens mij heeft je zin gewerkt

Hoi hoi!

Volgens mij is het nog steeds rustig met m'n schoonzus, anders hadden we het vast wel gehoord. Het is zo spannend joh! Het is gewoon zeker dat de kleine snel zal komen, maar wanneer? Hoop zo dat het iig gezond is. Omdat haar vliezen gebroken zijn en alles nu als het ware 'open' is, willen ze geen onderzoek doen. Dat verhoogt namelijk de kans op infecties. Ze weten dus ook niet of ze al enige ontsluiting heeft of niet.

Met mij gaat het heel goed. De rd'tjes zijn vanavond namelijk doorgedrongen!!! Dat is dus op de 27e dag, hartstikke mooi! Ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongi was, haha! Zelfs m'n vriend is blij, zo schattig! De tijd vliegt voorbij, we zijn zo een maand verder en dan kunnen wij ook voor het echie! Nu ik echt bloed verlies krijg ik pas krampen. Ik kan niet aan mijn lichaam voelen dat het eraan zit te komen, dat is voor straks wel lastig. Volgens mij ben ik zo iemand die echt geen bal van alles merkt. Ben benieuwd, haha!

Jannie, lekker naar Dirty Dancing geweest, wat leuk! Daar zou ik ook wel een keer naartoe willen. Wij gaan 19 augustus naar Ciske de rat, lijkt me ook erg leuk! Dan is mijn zus hier (ze woont in het buitenland) en ik ga samen met haar en mijn vriend. Heeft iemand van jullie die musical al gezien?

Nou meiden, ik ga zo lekker slapen. Trusten allemaal!

Liefs, ikke

Heej ladies,

Ik wilde even vertellen dat je bij babyboomshop ovulatietesten en zwangerschapstesten kunt bestellen, heel goedkoop. En als je ergens op een forum reclame maakt (zoals ik nu dus) krijg je het starterspakket 2 x voor de prijs van 1!

Succes er mee in ieder geval!
Groetjes!!

Terug
Bovenaan