gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Thanks allemaal!

Erg onwerkelijk nog maar gelukkig voel ik me zwanger dus dat is een geruststelling!

Hopje, jammer dat je test negatief was, maar ben je al ongesteld geworden dan? Zie nl in het schema dat het je 2e ronde was? Kan best even duren hoor voordat je ongesteld wordt, of wanneer je een positieve test hebt. Succes ermee!

Denk dat ik 4  - 4 1/2 week zwangr ben, dus ergens begin april uitgerekend.

Groetjes Jannie

hey sabien ik kwam deze zin tegen in een ander forumonderwerp:

Heb je al eens theunisbloem olie capsules geprobeerd??   Die helpen je menstruatie op gang te laten komen.. Is verkrijgbaar bij de gezond en wel winkels.
Helpt echt !

Mischien een idee??

X

Hey meiden!!

@Jannie, GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws. En ook al meteen raak! Meis, ik gun het jullie zo! Kan me voorstellen da je toch best bezorgd bent. Maar probeer niet teveel stil te staan bij wat er mis kan gaan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen laten we maar zeggen. Geniet lekker van je zwangerschap, komt helemaal goed. Nu zijn jullie met z'n tweeen zwanger, wat leuk! Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.

@Hopje, wat balen meid. Zo shit gewoon! En helemaal als je dan leest dat het bij Desiree en Jannie meteen raak is. Zo dubbel he. Op naar de volgende ronde meis. Alhoewel, het kan natuurlijk nog steeds raak zijn, maar dat er nog niet voldoende hormonen in je lichaam zitten. Zolang er geen rd'tjes zijn...

@Lis, lekker naar het strand vandaag, heerlijk! Verbrand maar niet, haha!

@Jo de jo, welkom hier! We willen alles van je weten, haha! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik stel me een andere keer wel voor, moet zo weg, dus ff kort.

Mijn schoonzus ligt weer in het ziekenhuis... Vanmorgen zijn haar vliezen gebroken. Vanmiddag kreeg ze weeen en ze heeft gelijk remmers toegediend gekregen. Vannacht kunnen ze de laatste weeenremmers geven om het tegen te houden. Maar denk dat het nu erg snel geboren gaat worden. Vandaag is ze precies 33 weken zwanger, wel erg spannend dus allemaal. We maken altijd met de vriendengroep (waar m'n schoonzus en zwager ook in zitten) zelf geboorteborden. Voor elk kindje weer een andere. Daar gaan we dus zo maar eens mee beginnen. Wie weet is het heel snel nodig!

Verder alles goed hier. Net gewerkt en zweet me kapot, bah! Ik ben jaloers op alle zwangeren!! Haha, grapje hoor, op een leuke manier bedoeld. Ik gun het jullie heel erg. Geniet ervan!

Dikke kus, ikke

Hoi Meiden!

Hier ben ik weer, terug van weggeweest. heeerlijke vakantie gehad! veel te snel voorbij! En heeel goed nieuws: IK BEN ZWANGER! Totaal 'onverwacht' eigenlijk, heb schijnbaar een hele onregelmatige cyclus,een week na mijn laatste menstruatie een eisprong gehad ( achteraf gezien herrinner ik me dat nog wel, maar omdat het zo snel na mijn menstruatie was en ik uitging van een vele langere cyclus niet bij stilgestaan) die avond toevallig geklust ( zonder bedoeling) en een paar dagen later, 1 dag bloedverlies, misselijk, gevoelige borsten en raar gevoel in mijn buik, gauw een test gekocht in frankrijk ( ook nog eens veeel te vroeg, maar kon het niet laten!) maar hij gaf binnen een minuut zwanger aan. net thuis voor de zekerheid ook nog een gedaan en ja hoor!
Heel spannend!

Ik kan niet alles teruglezen hoor van de afgelopen week, dat is te veel, maar wilde jullie in ieder geval even op de hoogte stellen!

Groetjes Dinah

Hi!

Dinah: ook van harte!! Jeetje het regent hier zwangere vrouwen, haha! Wanneer ben je uitgerekend? (eerste dag van je laatste menstruatie + 40 weken)
Dan kan het lijstje bijgewerkt worden.

Hier alles prima, net frietjes gegeten en viel niet lekker, misselijk! Maar ik neem t voor lief. Duik zo lekker op de bank, dagje winkelen heeft er ingehakt! Ga er deze zwangerschap wèl aan toegeven... Moe = moe.

Ladies heb t al n keer gezegd maar als je niet binnen 4 / 5 weken ongesteld bent na het stoppen betekent het niet dat er iets mis is he... Of dat je niet zwanger bent. Geef de natuur even de tijd om alles op gang te helpen. Is lastig maar niet raar, echt niet!

Groetjes & tot snel!

Hoi Dinah!!

GEFELICITEERD!! Jeetje, wat geweldig! Dat is iid heel apart gegaan met je cyclus. Want je NOD was eigenlijk pas 10 aug. toch? Kun je nog een keer uitleggen hoe dat bij jou zat? Haha! Wat super meis, ben heel erg blij voor je. Je bent nummer drie van dit clubje. Jannie en Desiree zijn ook zwanger! In de eerste ronde!  Meid, geniet er lekker van.

Hoe is het met de andere meiden? Nog meer zwangeren?? Haha! Hier gaat het. Net flinke lekkage gehad door enorm noodweer. Het platte dak boven onze keuken liep zo snel vol met regenwater, dat het niet meer weg kon lopen. Resultaat: de keuken onder water!  Gelukkig heb ik een hele handige vriend die in de stromende regen het dak op is gegaan en de regenpijp de andere kant op heeft gestuurd! Pfff, maar alles is weer in orde nu. Slaap lekker allemaal! En voor de zwangeren: geef wat geluk aan ons!!

Liefs, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :

Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, ......................., 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009
Dinah, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op ......... 2009

hoi meiden!!!!

Jezus wat een noodbui hebben we gehad he!!!!! maar heeft eigelijk ook wel wat vind ik..
Maar het lijkt me vreselijk lekkage......altijd handig zon handige man missX

Dinah, Gefeliciteerd meid!!!!! heel apart met je cyclus.... ben ook wel benieuwd hoe dat zit?

Wie van de dames zij een tijdje geleden: als er 1 zwanger raakt volgt waarschijnlijk de rest(zoiets was de zin toch)
Volgens mij komt het nog uit ook!

zag dat puk nog op vakantie is ben ook benieuwd wat zij voor nieuws heeft....

X

Terug
Bovenaan