gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Goedemorgen allemaal,

Dinah en Jannie Gefeliciteerd!
Ontzettend goed nieuws!

Ik  ben de schik ondertussen te boven gekomen.
Heb er helemaal zin in.
Heb gister voor de zekerheid een 2 e testje gedaan en die gaf ook meteen aan dat ik zwanger was.
We zijn van plan om het een deze dagen tegen onze ouders te zeggen.
De rest krijgt   het echt pas na de 3 maanden te horen.

Bedankt voor alle lieve reacties!

Hoe gaat het verder met iedereen, Nog nieuwtjes?

groetjes

Hey meiden,

Goedemorgen! Dinah ook jij van harte gefeliciteerd!! Al 3 zwangeren onder ons! Dat gaat de goede kant op!

Met mij gaat het nu  weer iets  beter. Al hakt zo'n negatieve test er goed in. Ben er het hele weekend van ondersteboven geweest. Ik had niet verwacht dat ik er zo ontzettend van zou balen. Ik had toch steeds de insteek van we zien wel... Maar als je dan een test doet en deze is negatief dan kun je wel janken!

In ieder geval bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet me echt goed.
Verder ook nog geen RD'tjes trouwens.

Fijne dag allemaal.

X hopje

Hey Desiree!

Wat fijn dat  je je er zo goed onder voelt! En helemaal fijn dat de tweede test ook positief aangaf. Dan kan het echt niet anders zijn dat je zwanger bent, hihi! Wat spannend dat jullie het al aan jullie ouders gaan vertellen. Weet je al hoe? Dat lijkt me een van de leukste dingen van het zwanger zijn, het aan iedereen mogen vertellen!!

Hier alles oke. Ben echt mega ongesteld. Wist niet meer dat het zo heftig kon joh. Meestal was bij mij de derde dag het ergst, maar nu al meteen vanaf het begin. Heb ook echt heel erge buikkrampen, niet leuk meer. Heb net een tampon ingedaan, maar vraag me af hoe lang die het houdt.. Hoe was bij jullie de eerste ongi na de pil? Ook erger dan voorheen? Maar goed, ik ben natuurlijk hartstikke blij dat het heeft doorgezet!

Hoe is het met de rest van de meiden? Nog plannen voor vandaag of allemaal aant werk?

Kus, ikke

Hoi Hopje,

Kan het me zo goed voorstellen dat het toch een enorme teleurstelling is! Zou precies hetzelfde voelen. Het is wel apart dat je nog niet ongi geworden bent, toch? Hoe was je cyclus de vorige keer? Of was dit de eerste keer na de pil? Sorry, ben het even kwijt, haha!

Liefs, ikke

Hoi Missx,

Mijn ongie na het stoppen met de pil was ook erg heftig!
Veel rug en buik pijn en veel vloeien, heel veel vloeien!
Maar ja na jaren de pil te hebben gebruikt, is het niet meer dan logisch dat het lichaam anders reageert.
Werd er in een keer weer aan herinnert waarom ik aan de pil was begonnen haha.

Verder vind ik het ontzettend moeilijk om mijn mond tegen iedereen te houden, zit nu ook op mijn werk.
Drink geen koffie meer haha dat moet toch opvallen????

Hopje@ Geef de hoop nog niet op,  als ik jou was zou ik van de week voor de zekerheid nog een testje doen.Bij sommige is het harmoon nog niet sterk genoeg om een goede uitslag op de test te zien.

Veel liefs

Hey MissX,

Nee, dit wordt de eerste normale ongi na het stoppen met de pil. Direct na het stoppen met de pil heb ik wel nog een ongi gehad maar dat is natuurlijk normaal aan het eind van een strip.

En voor jou schiet het nu ook op hè. Vanaf wanneer precies gaan jullie voor het echie?
Spannend hoor.

X hopje

Hoi!

Inderdaad, ik zie dit dan ook als de eerste echte ongi, haha. Heb even m'n agenda erbij gepakt. Als de volgende cyslus weer 28 dagen duurt, word ik maandags 25 augustus ongi. Daarna kunnen we dus beginnen met klussen. Mijn NOD zou dan zijn op maandags 22 september. Oh, dat komt al erg dichtbij!!  Zal ik het vast in ons lijstje zetten? Haha, nee, is nog een beetje te ver weg he. Kan niet wachten tot ik er ook tussen sta!

Kus, ikke

Hey MissX,

Zet jezelf ook lekker in het lijstje. Jij hoort er toch ook gewoon bij.
Bij Sabien en mij is het ook nog onduidelijk wanneer onze NOD is aangezien we nog niet ongi zijn geworden. En wij staan er toch ook in?

Doe maar lekker, dan wordt het allemaal nog echter!!

Hoe gaat het met je schoonzus en je scriptie?

X hopje

Terug
Bovenaan