gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Zullen we ook onze leeftijden in het lijstje erbij zetten?
Lijkt mij wel leuk eigenlijk.....

X hopje

MissX: fijn dat je nu al ongesteld bent, dag 27 is idd netjes!! Hopelijk zet het door en ben je regelmatig. Nu nog je eisprong voelen en dan kan je helemaal in de handjes klappen. Enneh.. als je dan meteen zwanger raakt dan ben je 1 juni uitgerekend, haha! Mooie datum!

Hopje: dit is toch nog steeds je 1e ronde? Geef het niet zo snel op meid, je RD's zijn nog niet aanwezig dus dat betekent nog steeds kans... Wanneer was je NOD eigenlijk? En heb je last van bepaalde kwaaltjes?

Desiree: ik heb mn dagboek er nog eens op nageslagen en volgens mij heb ik 7 juli mn ei gehad: dan  moet ik ook gaan rekenen vanaf 23 juni laatste menstruatie. (met miskraam is dat wat lastig te berekenen namelijk)
Dus dat betekent dat ik 30 maart uitgerekend ben! Net als jij dus! Maar ik wacht eerst op de afspraak van as donderdag bij de gynaecoloog, mss kan zij me verder helpen. En anders heb ik waarschijnlijk over een week of 2 nog een echo. Maar t zal ergens zijn tussen 30 maart en 5 april; spannend!
Dat wordt dus tzt het maart - of aprilforum.

Groetjes
Jannie

Hey Jannie,

Ja dit  is (was)  mijn 1e ronde. En mijn NOD was 24 juli. Ik heb 10 juli ook duidelijk mijn eisprong gevoeld. Maar nu dus nog steeds geen ongi. Maar ik heb verder ook geen klachten (meer). Vorige week voelde ik wel van alles.  Maar sinds de negatieve test lijken alle kwaaltjes verdwenen. Dus achteraf denk ik misschien heb ik het alleen maar gedacht dat ik die dingen voelde omdat ik het zo graag wil???? Maar goed, de buikkrampen en het borrelen in mijn buik was echt wel echt.
Ik weet het ook niet meer nu.

X hopje

@Missx tuutlijk moet jij ook op het lijstje!
Je bent een van de meest enthousiaste leden hier!
Je hoort erbij!

@jannie, Ben benieuwt wat de gynocoloog gaat zeggen!
Spannend hoor!
Ik denk zelf dat ik minder ver minder.
Denk zelf 3 a 4 weken, maar moet ook de verloskundige afwachten.
Moet  nog een afspraak maken voor na mijn vakantie maar weet niet waar haha.
Iemand tips in omgeving Den haag?

Het is inderdaad wel leuk om de leeftijden erbij te zetten.
Kunnen we een beetje vergelijken!
Ik ben 23

Hi Hi,

Hopje: dan is dit echt nog de 1e ronde hoor. Zooo weinig vrouwen hebben een regelmatige cyclus en al helemaal als je net gestopt bent met de pil... Schouders eronder; komt goed! Sbap heus dat je wil dat je ongesteld wordt indien het niet raak is, des te eerder ben je weer bij je eisprong.
Mijn eerste zwangerschap testte ik negatief tot een week na mijn NOD, dus pas op dag 35.

Desiree: je bent misschien pas 3 weken echt zwanger maar je krijgt er 2 weken bij, dus je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Wanneer was dat?

Greets

Jannie,  met de 5 weken ben ik inderdaad op 30 maart uitgerekend.
had mijn laatste ongie op 23 juni.
Heb alleen nu bijna 3 weken geleden mijn eisprong ontzettend gevoeld.
vandaar dat ik denk dat ik nu 3 weken ben.
Maar de dokter zei inderdaad ook dat ik van 5 weken uit moest gaan.
Dus ben benieuwt.
Hou je me wel op de hoogte!

Hey MissX, je staat erbij hoor!  En het staat goed hè!!!
En  ik heb mezelf even op het wachtbankje  gezet  omdat er nog geen RD'tjes zijn.

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, ..................., 2e ronde, 1e kindje
MissX, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009
Dinah, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op eind maart/begin april 2009

Hi!

Desiree: Je bent dan inderdaad 3 weken geleden zwanger geraakt, maar dan ben je 5 weken zwanger. Je telt namelijk niet vanaf de eisprong maar vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Die 2 weken krijg je dus "kado".  Dan lopen we beetje gelijk op!
Dus dat klopt precies bij jou.
Ik had mn ei waarschijnlijk / denk ik op 7 juli, jij ook?

Hopje: Weet je al wanneer je weer een test gaat doen? Doe t voor de zekerheid met ochtendurine, kan in het begin uitmaken.
Succes ermee en laat je niet te gek maken meid....

Groetjes
ps: ik ben 29

Terug
Bovenaan