Wat lief dat ik erin ben gezet! Jullie zijn schatten! Voor degenen die zwanger zijn: jullie blijven toch ook nog wel hier kletsen? Of gaan jullie helemaal over naar het zwanger zijn forum? Nee!! Haha, vind dit net zo'n gezellig clubje!
@Hopje, met m'n scriptie gaat het wel lekker. Heb eind augustus pas weer een afspraak, omdat m'n begeleidsters nu op vakantie zijn. Moet in die tussentijd wel heel erg veel doen, maar met dit lekkere weer gun ik mezelf ook een paar daagjes vakantie. Probeer in de ochtend als het koel is wel wat te doen natuurlijk! Heb net m'n schoonzus nog aan de lijn gehad en alles is nog steeds rustig. Geen harde buiken meer gehad. Vanavond gaan we even langs. Ze komt iig het ziekenhuis niet meer uit voor de kleine geboren is. Ze is nu 33 weken en 2 dagen. Ik ben trouwens 24, zal m'n leeftijd er ook even bij zetten!! Oja, Hopje, ik heb echt een gevoel dat het bij jou wel eens raak zou kunnen zijn. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar heb gewoon zo'n gevoel... Je hebt ook heel duidelijk je ei gevoeld. Is het niet zo dat de periode na je ei tot aan je ongi maximaal 14 dagen is?......
@Jannie, wat leuk dat je dan al m'n uitgerekende datum hebt berekend! Haha, 1 juni is wel een mooie datum! Hope so!! Hoop ook dat ik dit keer heel duidelijk m'n eisprong voel. Dat zou wel mooi zijn! Dus a.s. donderdag naar de gyn. Ben benieuwd welke datum eruit komt!
NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, ..................., 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje