gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Jannie,

Welke testen heb jij precies? En welke heb je zaterdag gebruikt?
En welke test de vorige keer?

Als ik zwanger zou zijn dan zou ik nu toch kwaaltjes moeten hebben?

X hopje

Hi Hopje,

Ik had de vorige zwangerschap op honeymoon paar keer getest en die had ik daar gekocht, allemaal negatief. Thuis had ik een Predictor gebruikt, week na NOD en die was positief.

Dinsdag heb ik een extra sensitive test gebruikt van sensitest.nl, die was negatief. Zaterdag heb ik eerst weer getest met een extra sensitive test van sensitest.nl en die was dus positief. Was toen benieuwd of de gewone test van sensitest.nl ook positief zou zijn (is iets minder gevoelig) maar die was dus ook positief! Dus heb niet het idee dat het veel scheelt. Heb wel goede verhalen gelezen over de testen van het Kruidvat, die hebben ook gevoelige testen blijkbaar. Dus die kun je dan proberen.

Succes lady!

greets

Hallo Allemaal!

Jeetje zeg, wat een verademing om te lezen dat ik niet de enige ben die enigszins hormonaal debiele ervaringen heeft... Ik zal me even voorstellen: 26 jaar, net getrouwd (op 27 juni) en begin juni mijn laatste nuvaring uitgehaald. Heb toen mijn normale ongesteldheid gehad en zonder anticonceptie verder gegaan. Na 25 dagen kwam mijn eerste "normale" ongesteldheid. De weken ervoor was ik echt hormonaal debiel! Niet normaal zeg.... Extreem vette huid, moe, buikpijn, ernstige buien, vreetbuien, misselijk, enz enz. Ik werd 15 juli ongesteld en alles was ineens weer normaal... Goddank want dat debiele gedoe ben ik niet zo gewend van mezelf hoor, hahaha. Volgens mij heb ik vorige week mijn eisprong gehad, de hele week  netjes "geklust" en nu maar afwachten. ALS mijn cyclus netjes zoals vorige maand verloopt zou ik mijn NOD hebben op 9 augustus. Kwaaltjes: afgelopen dagen voelde ik me zo energiek, alsof ik de hele wereld aan kon! Maar sinds gisteravond onrustige buik, veel plassen en vandaag is het helemaal bleh. Ben heel erg moe, moet om de haverklap plassen, beetje kramperige buik. Heb een paar vlagen van misselijkhedi gehad maar die vlogen weer voorbij. Het stomme is, met dit weer is het nogal wiedes dat je moe bent want het is benauwd, plakkerig en ik zit op een kantoor waar het 34 graden is zonder een werkende airco. En die buik, ook nogal logisch na 12 jaar hormonale anticonceptie dat alles raar is en onrustig. Toch?

Nouja, ben blij om te lezen dat meer meiden worstelen met dit soort pericelen.. We willen allemaal zo graag, en als het dan eindelijk mag wordt je  hormonaal debiel. Ben benieuwd naar jullie allemaal, ik blijf zeker dit forum volgen!

Groetjes, Es

Ik zet mezelf er ook even in het lijstje:

NOD :

Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar,................, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar,.............., 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje

hoi meiden!!!!

Pffffffff wat een dag!!!!! eerst op me werk geweest van 7.30 tot half 4 ( bloedheet) we hebben namelijk plat dak  en dan ook nog een ontzettend drukke dag ben de hele dag bezig geweest met alles en nog wat..... normaal heb ik altijd wel ff tijd om ff te buurten op het forum.
Dacht ik alles gehad te hebben,wil ik weg rijden van me werk,hoorde ik toch ineens een heel hard geluid onder me auto en geratel.
ik stoppen nog wel aan de kant kunnen zetten.
Lag me uitlaat eronder uit!!!!!!!! jezus wat een herrie
Me mannetje gebeld en kwam gelukkig meteen,is een uur bezig geweest(in die hitte)
Maar hij zit weer vast gelukkig!!!! maar moet morgen nog wel even naar de garage voor een extra versteviging.
Was zo blij dat ik weer naar huis toe kan rijden.
Ben net thuis ook,nu ff een hapje eten en dan lekker douchen.
kom vanavond wel weer even buurten

@ missX, Gelukkig dat het rustig gaat met je schoonzus!!!!
                            Ben zelf ook een musical ganger,maar ciske nog niet gezien,gaaf hoor
                            dat je daarna toe gaat!!!
                            En SUPER gaaf dat je in het lijstje staat,want je hoort er ook bij!!

@ essie, Welkom hier! gezellig dat je mee komt kletsen.

Tot vanavond
X

Hoi ben ik weer even. Dank je wel liss! Ben benieuwd hoe lang ik mee kom kletsen, haha.

Kom net thuis uit mijn werk en ik ben zooooo moe en voel me giga emo en last van mijn buik die echt giga dik is (waarschijnlijk door al die vreetbuien....) en ik me maar afvragen wat ik nou eigenlijk precies in detail voel maar ik kom niks verder met mezelf. Voel me even hopeloos en beetje misselijk wat ik mezelf waarschijnlijk aan zit te praten. Hoe gaan anderen met dit soort dinegn om? Het is ZO makkelijk gezegd: niet mee bezig zijn. Maar in praktijk zit je jezelf gewoon helemaal gek te maken... Ben blij met dit forum...

Nou kga weer, mijn man komt net binnen en we gaan  zo eten. Tot later!

Groetjes Es!

Hoi meiden!

Jeetje, er kwam hier net toch een bui over! We zaten heerlijk in de tuin te eten en het begint ineens te waaien! Binnen no time werd het donker. Net op tijd alles binnen en de ramen dicht. Het onweerde echt flink! Gelukkig maar tien minuten en nu is het alweer zonnig en droog. Wat is het weer toch raar in Nederland!!

Vanmiddag had m'n mannetje vrij genomen en zijn we samen weer lekker naar het water geweest. Dit keer ook echt gezwommen, lekker die verkoeling! Heb nog steeds flinke krampen joh, bah! Hoop dat dat gauw minder wordt.

@Desiree, jullie gaan dus in de vakantie bespreken hoe en wat met jouw werk. Er komen nu natuurlijk zoveel dingen op je af! Een hoop geregel, maar komt allemaal goed meis. Belangrijkste is dat je er lekker van geniet!

@Hopje, denk dat het idd verstandig is om er dan weer een testje tegenaan te gooien. Sabien zit in dezelfde situatie ja. En er staat ook een Mariska in het "wachtbank" lijstje. Weet even niet meer wie zij is (sorry!!). Denk dat het al een tijdje geleden is dat ze hier geschreven heeft. Misschien is ze op vakantie?

@Janien, gefeliciteerd meis! Hoop dat je een leuke dag hebt! Hoop dat de rd'tjes op je vakantie zijn uitgebleven en dat je toch nog positief getest hebt! Zodra je terug bent van vakantie: meldplicht!!!

@Jannie, jij hebt idd erg bruikbare tips! En super leuk dat je straks toch hier blijft meekletsen! Maar kan me heel goed voorstellen dat je je ervaringen wilt delen met meiden die ongeveer even ver zijn. Dat zou ik ook doen!

@Es, welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jeetje wat zijn er veel pas getrouwden hier op het forum, haha! Wat vervelend dat je in zo ´n hormonale achtbaan zit zeg!! Je bent je ook ineens zo bewust van je lichaam! Ik vraag mezelf ook telkens af of alles nieuw is wat ik voel, of dat ik het niet al eerder had, maar er gewoon niet op lette. Ik ben gisteravond voor het eerst na het stoppen met de pil ´gewoon ´ ongi geworden. Mooie cyslus van 27  2 28 dagen. Wij wachten nog een cyclus en dan gaan we voor het echie.

Nou meiden, wij gaan even naar het ziekenhuis naar m ´n schoonzus. Tot later!

Kus, ikke

NOD :
Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar,................, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar,.............., 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar,.........., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Hoi Missx,

Wat spannend joh dat jullie straks gaan beginnen! Je hebt in ieder geval dan wel 2 maanden ter vergelijking van een gewone cyclus en als je straks misschien wel / niet zwanger bent. Ik weet nu niet eens of het normaal is wat ik voel of dat ik misschien zwanger ben en dat is echt frustrerend, dat je niet eens je eigen lichaam kent. Maar ik zou ook wel erg ongeduldig worden denk ik als ik eerder gestopt was hahah. Maar het is erg leuk en spannend!!!!

Wel gezellig clubje hier hoor! Ben zo benieuwd hoe het met Hopje is, heb haar verhaal op de meeste pagina's gevolgd in dit topic.

Voor iedereen spannende tijden hoor! Mijn man kijkt me al steeds glimmend aan, die denkt dat ik al zwanger ben, maar dat kun je toch niet zo snel aan iemand zien? Snel bedoel ik 1 week mee.

Ik zie ook veel net getrouwde stellen, leuk he! Wij hebben echt zo'n werelddag gehad... Zwijmel nog steeds na en het is nu een maand geleden. Nog meer net getrouwde misschien zwangere vrouwen hier?

Nou ladies, ik ga sluiten, tot leesssss

Liefs en groetjes!

Terug
Bovenaan