Hoi meiden!
Jeetje, er kwam hier net toch een bui over! We zaten heerlijk in de tuin te eten en het begint ineens te waaien! Binnen no time werd het donker. Net op tijd alles binnen en de ramen dicht. Het onweerde echt flink! Gelukkig maar tien minuten en nu is het alweer zonnig en droog. Wat is het weer toch raar in Nederland!!
Vanmiddag had m'n mannetje vrij genomen en zijn we samen weer lekker naar het water geweest. Dit keer ook echt gezwommen, lekker die verkoeling! Heb nog steeds flinke krampen joh, bah! Hoop dat dat gauw minder wordt.
@Desiree, jullie gaan dus in de vakantie bespreken hoe en wat met jouw werk. Er komen nu natuurlijk zoveel dingen op je af! Een hoop geregel, maar komt allemaal goed meis. Belangrijkste is dat je er lekker van geniet!
@Hopje, denk dat het idd verstandig is om er dan weer een testje tegenaan te gooien. Sabien zit in dezelfde situatie ja. En er staat ook een Mariska in het "wachtbank" lijstje. Weet even niet meer wie zij is (sorry!!). Denk dat het al een tijdje geleden is dat ze hier geschreven heeft. Misschien is ze op vakantie?
@Janien, gefeliciteerd meis! Hoop dat je een leuke dag hebt! Hoop dat de rd'tjes op je vakantie zijn uitgebleven en dat je toch nog positief getest hebt! Zodra je terug bent van vakantie: meldplicht!!!
@Jannie, jij hebt idd erg bruikbare tips! En super leuk dat je straks toch hier blijft meekletsen! Maar kan me heel goed voorstellen dat je je ervaringen wilt delen met meiden die ongeveer even ver zijn. Dat zou ik ook doen!
@Es, welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jeetje wat zijn er veel pas getrouwden hier op het forum, haha! Wat vervelend dat je in zo ´n hormonale achtbaan zit zeg!! Je bent je ook ineens zo bewust van je lichaam! Ik vraag mezelf ook telkens af of alles nieuw is wat ik voel, of dat ik het niet al eerder had, maar er gewoon niet op lette. Ik ben gisteravond voor het eerst na het stoppen met de pil ´gewoon ´ ongi geworden. Mooie cyslus van 27 2 28 dagen. Wij wachten nog een cyclus en dan gaan we voor het echie.
Nou meiden, wij gaan even naar het ziekenhuis naar m ´n schoonzus. Tot later!
Kus, ikke
NOD :
Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar,................, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar,.............., 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar,.........., 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op ..... eind maart/begin april 2009