gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

hoi hoi!!!

Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli

es, voeg je jezelf ook even toe op de vak lijst??

hoe is het met lot en lisa??

Hopje
, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)

Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus

Sabien, 21 t/m 28  september

Janien, 21 juli t/m 30 juli.

Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.

Lisa,

Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.

Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.

Puk, 21 juli t/m 12 augustus

Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli

Esther, ik ga niet op vakantie, heb thuis honeymoon gehad!

Hey meiden!

Hier nog even een berichie van mij voor het slapen gaan. Bah, wat is het klam zeg! Krijg het gewoon niet meer lekker koel in huis. 's Nachts blijft het ook zo warm! Straks nog maar een x douchen voor ik m'n bed in duik.

Vanaaf bij m'n schoonzus geweest. We hadden een heel lief klein zacht knuffeltje gehaald. Alvast voor de kleine. Wilde al van alles voor mezelf mee nemen toen ik in die winkel stond!! Het gaat nu goed met haar. Nog steeds alles rustig en vandaag maar een harde buik gehad. Ze hopen daar heel erg dat de kleine iig blijft zitten tot aan de 34e week. Dat blijkt toch wel een belangrijke week te zijn.

@Es, kan me voorstellen dat het zo lastig is dat je niet weet wat je voelt! Wat dat betreft hoop ik dat ik straks heel duidelijk m'n eisprong kan voelen. De afgelopen keer heb ik wel wat steken gehad, maar eigenlijk wel meerdere dagen. Kan dus niet met zekerheid zeggen wanneer ik m'n ei had. Maar dat moet nu dus wel de 14e dag geweest zijn. Ik ga er dit keer extra goed op letten! De reden dat wij nog heel even wachten is omdat ik aan het afstuderen ben nu. Mijn vriend werkt al jaren fulltime. Ik hoop eind september klaar te zijn. We wachten niet helemaal tot dan met voor het echie gaan. Dat duurt ons iets te lang, haha! Maar wilden ook niet al te vroeg beginnen. Stel dat het meteen raak is, dan ben ik bang dat ik me niet meer op m'n scriptie kan concentreren! Dat papiertje vinden we toch wel erg belangrijk. Eerst een tijd getwijfeld of we ook moesten wachten tot ik ergens een vaste baan heb. Maar toch besloten het lot te laten bepalen hoe het gaat lopen. Ik vind vast wel ergens werk. Is het niet voor, dan wel na de zwangerschap. Ga er natuurlijk wel hard m'n best voor doen! We kunnen het gelukkig goed redden van alleen het salaris van mijn vriend, dat is fijn. Maar ik ga sowieso werken, we denken aan zo'n 24 uur in de week. Weet je al hoe jullie dat gaan doen straks?

Nou meiden, slaap lekker alvast en tot morgen!

Liefs, ikke

Hey goedemorgen meiden!

Wat een weertje hè. Heb echt heel erg slecht geslapen door dat klamme weer.

@Liss: jouw NOD schiet ook al weer op. Voel je je al anders?

@Essie: Welkom! Dus jij bent ook pas getrouwd? En ook meteen na het stoppen begonnen met klussen? Mijn man en ik ook. Wij zijn nu bijna 2 maanden getrouwd en  eind juni gestopt met de pil. Ik had 24 juli mijn NOD en tot op heden nog geen RD'tjes. Ik heb zaterdag negatief getest. Ik had tot aan mijn NOD wel verschillende kwaaltjes (borrelen in mijn buik, af en toe ook steken, soms duizelig en misselijk, 1 ochtend lichte afscheiding). Maar  nu heb ik nergens geen last meer van. Het lijkt wel of  ik het mij allemaal verbeeld  heb, al weet ik zeker dat dat niet zo is. Maar ik denk nu dat het allemaal door het ontpillen  komt. Bovendien  heb ik last van  flink overgewicht dus  vandaar dat mijn ongi  nog op zich laat wachten vermoed ik. Maar  het valt niet mee om  er niet te veel mee bezig te zijn. Ik denk er bijna de hele dag aan. Zeker nu het op mijn werk zo rustig is en ik volop de tijd heb om steeds hier mee te  lezen.  Nu maar hopen dat ik snel ongi wordt zodat ik voor ronde 2 kan gaan.

@Jannie, Desiree en Dinah: hoe voelen jullie je vandaag? Al last van de wel bekende zwangerschapskwaaltjes?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hi ladies,

Idd veel pasgetrouwde dames! Ik ben dus eind maart gestopt met de pil en begin april getrouwd.
@Hopje: Ga je nog een testje doen of wacht je het af? Het kan idd zijn dat je met overgewicht een langere cyclus hebt, maar als je vragen hebt zou je altijd je huisarts kunnen bellen, al is het alleen maar om je gerust te stellen!   Hoeft echt niks te betekenen dat je nog niet ongesteld bent, en wie weet ben je al zwanger!!! ;-))

Heb vandaag geen klachten (helaas...), slaap alleen slecht maar kan ook door t weer komen. Overmorgen naar de gyn; spannend!

Gaan er binnenkort nog dames een testje doen? of een eisprong in zicht?

Hey Jannie,

Ik twijfel nog, maar denk dat ik donderdag (precies 1 week na NOD) nog een testje doe en dat ik het daarna gewoon afwacht.. Ik heb verder geen kwaaltjes dus mijn gevoel zegt mij dat ik niet zwanger ben maar dat mijn ongi gewoon lang op zich laat wachten. Wel balen want een lange cyclus is ook weer kl*te. Maar goed, je doet er niks aan hè.

Spannend donderdag! Laat je na je bezoek meteen even iets weten? Ik ben erg benieuwd!

Heb je nu vakantie? Of kun je net als ik vanaf je werk meekletsen?

X hopje

Hoi dames!

Heb stiekem een beetje uitgeslapen vandaag, heerlijk! De ventilator lekker op het bed gericht! Vandaag een drukke dag. Zo eerst even in huis aan de slag. Dan nog met m'n scriptie verder. Tussendoor weer naar het ziekenhuis en vanavond weer werken. Weet dus niet of ik veel tijd zal hebben om tussendoor hier langs te komen...

@Hopje, dus donderdag weer een test. Hoop zo voor je dat het raak is! Wat kan wachten toch lang duren he!

@Jannie, misschien wel lekker dat je nog geen kwaaltjes hebt! Wie weet hoe erg die kwaaltjes straks worden!

Kus, ikke

goedemorgen!!! Jeetje, ik hou jullie niet bij hoor!

GEFELICITEERD Dinah en Janneke! Super!

@Liss Bedankt voor je tip. Ik had al Teunisbloemolie in huis gehaald, maar helaas gebeurt er nog niets. Ik las er wel goede verhalen over, en baat het niet dan schaadt het niet...

@Hopje Ik durf het bijna niet te typen, maar vandaag is dus echt dag 50. Ik heb we af en toe buikpijn en pukkeltjes en 'harde' borsten, maar er gebeurt verder niet veel.

Baal intussen als een stekker. Ik heb afgelopen zondag voor de zekerheid getest, maar weer negatief. Dat dacht ik al wel, maar we kregen bezoek en voor ik uitgebreid aan de wijn ging wilde ik het even zeker weten. Ik heb trouwens heel goedkope tests gekocht bij Kruidvat, twee voor 4,99. Ik vind het wel moeilijk hoor, dat wachten. Ik heb er gisteren uit frustratie maar een huilbui tegen aan gegooid, dat luchtte tenminste een beetje op.

We gaan dit weekend lekker een weekendje weg met mijn zwager en schoonzusje en hun twee dochtertjes. Dat leidt lekker af!

Terug
Bovenaan