gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

hoi meiden!!!

Jeetje wat een nacht he, zo   benauwd en klam.....je krijgt het gewoon niet koel in je huis.

@ hopje, donderdag een test las ik,ben benieuwd?? je had nog geenklachten zij je toch
      ben even kwijt hoelang je cyclus afgelopen twee maanden was(sorry) mischien duurt  
      hij deze maand wat langer,kop op onze dag gaat nog komen!!!

Ik heb a.s maandag mijn nog, en   voel me niet anders,ook geen klachten......
      ben ook wel heel benieuwd of die deze week nog gaan komen...  

Nou meiden,ga ff douchen en naar mijn werk(12.00 tot 20.00)
 ga proberen om vanmiddag nog even hier te komen

X

Hoi Sabien!

Jeetje zeg, wat kan ik me voorstellen dat je je k#t voelt! Ik hoop voor jullie dat je gewoon een ongi hebt overgeslagen en dus gewoon weer een eisprong gehad hebt. Dan zou ik bijv. volgende week of die week erna weer even testen, want wie weet! Heb de datum van je NOD weer even in het lijstje geplaatst, maar wist niet meer of dit nu jullie 1e of 2e ronde was? Sorry! Meid, af en toe lekker janken helpt best wel hoor! Zo ervaar ik het tenminste wel. Is je mannetje lief voor je? Geniet maar lekker aankomend weekend. Even je zinnen verzetten  he!

Liefs, ikke

NOD :

Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje

Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009

Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009

Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:

Hoi Sabien,

Ik begrijp je volkomen. Ik zit nu op dag 32, op zich nog niet al te gek, maar die onzekerheid vreet gewoon aan je! Ik heb gister ook even een potje zitten janken. Dat lucht wel weer even op. En ook wij gaan aankomend weekend een weekendje weg dus dat leidt ook weer lekker af.

Wat betreft dat overslaan van een ongi en dan gewoon weer een eipsrong hebben kan zeker kloppen. Ik heb dit gelezen op een ander forum. Weet even niet hoe die heet, maar die zoek ik zo wel even op. Daar zat iemand op dag 82 en bleek toen zwanger te zijn! Dus Sabien, probeer de moed er in te houden meid. Al weet ik maar al te goed dat dat erg moeilijk is!

Succes!

X hopje

@Sabien: het forum heet, menstruatie wanneer kom je nou? En het verhaal staat op pagina 3 en is geschreven door Ella1981.

Misschien geeft dit verhaal je toch een beetje moed....

X hopje

Hoi Hopje,

Dat verhaal had ik laatst ook al gelezen. Fijn om te horen dat dat ook kan he!? Hoop idd dat het jullie een beetje moed geeft. Het kan allemaal maar zo!

Mijn ongi is gelukkig weer wat minder geworden. Gisteren was het zo erg! Zo erg had ik het nog nooit gehad. Heb nog wel steeds behoorlijke buikkrampen, maar dat zal morgen ook wel weer over zijn.

Hoe is het weer bij jullie? Hier behoorlijk warm, maar wel erg bewolkt en veel wind. Ook wel even lekker als je aan het werk bent. Het ziet er wel naar uit dat het zo flink gaat regenen, dus maar even de ramen boven dicht doen.

Liefs, ikke

Wat is het rustig hier vandaag! Regent het bij jullie ook? Hier al een uur. Het is wel lekker wat afgekoeld buiten, gelukkig! Hoe is het met iedereen? Nog  nieuwtjes? Ik ben even naar het ziekenhuis.

Kus

Hey hallo MissX,

Ja ik vind het ook erg rustig hier. Maar ik heb weinig te vertellen dus daarom hoor je ook niks van mij. Maar ik wil je hier ook weer niet in je eentje laten zitten. Je zult nu wel naar je schoonzusje zijn. Hoor straks graag hoe het met haar gaat.

Bij mij rommelt het weer in mijn buik. Nog steeds geen onig, maar nu misschien wel op komst?

X hopje

Hoi hoi Allemaal,

Na een beetje 'surfen' kom ik hier terecht! Wat superleuk om te lezen hoe het anderen ondergaat! Zo spannend.
Mijn vriend en ik gaan ook proberen een kindje te krijgen, onze 1e wordt het dan.
Ik ben eind juni gestopt met de pil en helaas vandaag ongesteld geworden, hmmm.
We zijn 2 weken op vakantie geweest en hoopten stiekem dat het een Corfu-kindje zou worden... maar ja, zo snel zal het wel niet gaan.
Het duurde wel een week langer dan normaal dat ik ongesteld werd, dus heb al een zwangerschapstest gedaan, maar ja, verder dan het controlestreepje kwam hij niet! En  vandaag kwam ik er ook achter waarom . Ach ja.

Nou, ik hoop vaak de site en het forum te bezoeken, leuk al die verhalen!

Groetjes
Ry

Terug
Bovenaan