A
Anoniem
Guest
Hoi daar ben ik weer even. Zit op mijn werk mezelf op te vreten! Ik voel me echt zooooo raar. Zo'n last van mijn (opgezette) buik, beetje misselijk (maar niet dusdanig dat ik over moet geven), last van mijn borsten, en zo moeeeeeh. En nog anderhalve week wachten ongeveer, pfffff. De eerste 2 weken van mijn cylsus zijn helemaal top, voel me fantastisch, maar nu: GRRR! Nog meer mensen zo raar? Mijn lieve lieve man behandeld me alsof ik zwanger ben omdat ie denk dat aan me te zien maar ik denk van niet, ik heb echt het gevoel als ik echt compleet hormonaal debiel aan het worden ben. Niet normaal zeg. Tja, of misschien toch .... En ik ben echt zo ongeduldig. Of het nou wel of niet zo is, duidelijkheid zou zo fijn zijn, haha. En natuurlijk wil ik dat het zo is....
Hopje, wat zal jij ook ongeduldig zijn zeg! En maar wachten en wachten en wachten. Leef met je mee hoor...
Nou ik ga nog even wat nuttigs doen op mijn werk, niet dat ik mijn gedachte er bij heb, maarja moet toch wat... kom laten nog even langs hier.
Liefs, esther
Hopje, wat zal jij ook ongeduldig zijn zeg! En maar wachten en wachten en wachten. Leef met je mee hoor...
Nou ik ga nog even wat nuttigs doen op mijn werk, niet dat ik mijn gedachte er bij heb, maarja moet toch wat... kom laten nog even langs hier.
Liefs, esther