Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

hoi lieve meiden,
hoop echt dat jullie ook snel zwanger zullen zijn, het is echt super!! Voel we geweldig...kan het alleen nog niet delen met de rest van mijn omgeving.. 1 april krijg ik een echo daarna vertellen we het iedereen. Zo bijzonder dat het wel ineens bij ons is gelukt. Zal nog regelmatig hier jullie verhalen komen lezen. Gr en heel veel succes B

Hey dames,

Even het lijstje aangepast, op basis van de tests en tempen kom ik op een NOD van 25 maart, dus twee dagen eerder. Ik ben benieuwd!!! Ik ga hoe dan ook niet gelijk testen ofzo, dus dat zal nog even duren, maar wellicht is dat niet eens nodig omdat ik gewoon woensdag ongi wordt.. we zullen zien! Kan nog niets zinnigs zeggen op basis van wat ik voel ofzo, dus gewoon weer afwachten. Vanmorgen wel iets krampen in m'n onderbuik, dus die beloven niet al te veel goeds, maar dat was heel kort en nu dus ook al weer over, normaal zou dat aanhouden. Niets zinnigs dus!

@ Bonbon; geniet ervan hoor, het biedt hoop dat het jullie alsnog 'gewoon' gelukt is! Dat is wel zo fijn, die MM is ook niets lijkt me!! Heel speciaal!!

@ Petra; hoe gaat het normaal bij jou? ik bedoel is dat al vaker voor gekomen dat je dan zo lang overtijd bent? Ik zou er niet vrolijk van worden als ik naar huis gestuurd zou worden min of meer, als ik eerlijk ben, althans als het normaal toch echt rond de 30 dagen is en nu na zoveel tijd ineens ruim 60 dagen... Die onduidelijkheid lijkt me echt niet leuk, sterkte meid!! Hoop dat je wellicht toch zwanger bent en anders dat de RD-tjes maar gauw komen, dan kan je tenminste weer verder!!

Fijne dag nog allemaal! Jammer dat het niet meer zulk lekker weer is!

Liefs Luxx

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
25 maart
10
1

Hopje
28
2 april
8
1

Han
28
10 arpil
11
1

Stefanie

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Petra
30
NOD 15 februari
8
2

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Plat
28
11
2
23 okt. 09

Bonbon
28
10
1
18 nov. 09

Ha meiden,

Hoe gaat het met jullie? Ik heb het lijstje ook even aangepast. Ik had afgelopen zaterdag een positieve ovu test dus verwacht mijn NOD een paar dagen later....

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
25 maart
10
1

Hopje
28
6  april
8
1

Han
28
10 arpil
11
1

Stefanie

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Petra
30
NOD 15 februari
8
2

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Plat
28
11
2
23 okt. 09

Bonbon
28
10
1
18 nov. 09

Hallo meiden,

@Lux ik duim voor je, voel je al wat???

@Petra nog geen nieuws??? Lijkt me vreselijk....

@Bonbon lekker al aan het genieten, duurt wel lang voor je een echo krijgt.....maar je moet ervan uitgaan dat alles goed is.....duim voor je.....

Verder zit ik nu op dag 12 van mijn cyclus, normaal zou ik al ovupijn hebben maar ik voel nu niets, wel gister 1e dag slijm aan het wc papier, en wel dat ik niet helemaal fit ben, keelpijn en hoesten, net niet ziek genoeg om me ziek te meldden....Deze week maar weer een beetje klussen, ga zonder de ovutesten doen want dat werkt toch ook nie....gewoon met wat minder aandacht en minder vaak, zien we wel met het paasweekend of de rd's weer komen....

Fijne dag iedereen,

Gr Han

Arrgggg.
ik heb het helemaal gehad met mijn lijf. Ik heb nu al bijna twee weken af en toe bruin slijm en af en toe wat stoselachtige slijmpropjes met soms een bloeddaardje erdoorheen(gatsie ranzig om te schrijven), maar nog steeds niet ongi. Ik ga deze week toch maar naar de huisarts. Hij kan wel zeggen dat ik vrolijk nog een maandje moet wachten, maar dit lijkt mij toch niet helemaal zoals het hoort. En dan nog 6 weken overtijd zijn.
Ik wordt helemaal onzeker vanmijzelf en mijn lijf.

He meiden jullie succes met wachten en klussen

Hey dames!

Oh spannend!! ik ga zo naar m'n moeder broodje eten, heb afleiding nodig!!! haha
Temperatuur is nog niet gedaald!!!! Heb het al even nagekeken, vorige maand was op de dag van m'n NOD de temperatuur al wel gedaald! had ook krampen en toen kwamen gedurende de dag al wat slijm en dag erna heeft het toen doorgezet. Voel nu nog niets!! En ben daar stiekem al wel beetje blij mee...
Maar voorzichtig, want eerst zien dan geloven, het is nog lang niet zeker allemaal!! Voor hetzelfde geld is het gewoon een dag later deze maand. Als morgen de temperatuur nog steeds 37,0 of hoger is dan ga ik een test doen. Maar zoals gezegd, voorzichtig, misschien is het hoop om niks en ben ik morgen weer giga teleurgesteld!
Hou jullie op de hoogte!

@ Han; balen dat je je niet lekker voelt! Jammer ook dat die ovu-testen niets doen volgens jou. zou toch inzicht kunnen geven als het werkt. ik had de tweede ronde ook zoiets van doei, werkt niet, maar afgelopen keer heeft het wel heel duidelijk gewerkt en had ik een duidelijke streep! Die ook nog eens overeen kwam met m'n temperatuur. Misschien moet je even volhouden? Maar als je je er niet goed bij voelt zou ik het niet doen denk ik. Succes met klussen in ieder geval!

@ Petra, oh wat frustrerend! Op het andere forum was ook iemand met heel lang bruinverlies maar geen ongi, maar die had op een gegeven moment wel een positieve test, die heeft daar geen 6 weken of hoeven wachten! Als het echt niet goed voelt is het misschien inderdaad een idee om de HA te bellen, maar op zich zou je denken dat hij dit al wel vaker heeft meegemaakt en weet waar hij over praat? Ik weet het, ik heb makkelijk praten, zit niet in jou schuitje! Volg je gevoel en wat dat aangaat laat zo'n HA maar kletsen. Voor jou is dit natuurlijk wel nieuw en onbekend en dan zijn die zorgen lijkt mij heel normaal! Daar is zo'n man/vrouw natuurlijk ook voor! Heel veel succes!! En hou ons op de hoogte!! Ik ben benieuwd naar je verhalen en het is prettig om het te delen hier, althans vind ik!

Fijne dag allemaal, ik ga verder zenuwen hier haha!

Liefs Luxx

Hoi,

@Luxx, spannend deze dagen he, had ik vorige maand ook, vreselijk, maar ik hoop dat je snel een positieve test hebt en van de onzekerheid af bent....

Ik voelde gisteravond mijn eierstokken, kon ook niet eerder omdat ik paracetamol maandag en dinsdag ochtend ingenomen had.....hahahah.....Dus meteen weer aan de klus en van de week   nog een keer, en dan weer wachten....

Ik hoop dat er weer snel mooie dagen ( het weer ) en zwangere dagen aanbreken....

Gr Han

Hey,

Even korte update!
Vanmorgen was m'n temperatuur 36,9 dus geen test gedaan nog, maar had wel iets vroeger dan normaal getest, dus we wachten nog vol spanning af. Vooralsnog geen RD-tjes, vanavond wel iets kramp gehad, maar dat had volgens mij meer te maken met dat ik naar het toilet moest  want daarna was het over. Raar....
Nou morgen maar kijken, na temperaturen gaan we denk ik morgen maar testen.... ik hou jullie op de hoogte!!

Hoe gaat het bij jullie allemaal??

Liefs Luxx

Terug
Bovenaan