Hey dames!
Oh spannend!! ik ga zo naar m'n moeder broodje eten, heb afleiding nodig!!! haha
Temperatuur is nog niet gedaald!!!! Heb het al even nagekeken, vorige maand was op de dag van m'n NOD de temperatuur al wel gedaald! had ook krampen en toen kwamen gedurende de dag al wat slijm en dag erna heeft het toen doorgezet. Voel nu nog niets!! En ben daar stiekem al wel beetje blij mee...
Maar voorzichtig, want eerst zien dan geloven, het is nog lang niet zeker allemaal!! Voor hetzelfde geld is het gewoon een dag later deze maand. Als morgen de temperatuur nog steeds 37,0 of hoger is dan ga ik een test doen. Maar zoals gezegd, voorzichtig, misschien is het hoop om niks en ben ik morgen weer giga teleurgesteld!
Hou jullie op de hoogte!
@ Han; balen dat je je niet lekker voelt! Jammer ook dat die ovu-testen niets doen volgens jou. zou toch inzicht kunnen geven als het werkt. ik had de tweede ronde ook zoiets van doei, werkt niet, maar afgelopen keer heeft het wel heel duidelijk gewerkt en had ik een duidelijke streep! Die ook nog eens overeen kwam met m'n temperatuur. Misschien moet je even volhouden? Maar als je je er niet goed bij voelt zou ik het niet doen denk ik. Succes met klussen in ieder geval!
@ Petra, oh wat frustrerend! Op het andere forum was ook iemand met heel lang bruinverlies maar geen ongi, maar die had op een gegeven moment wel een positieve test, die heeft daar geen 6 weken of hoeven wachten! Als het echt niet goed voelt is het misschien inderdaad een idee om de HA te bellen, maar op zich zou je denken dat hij dit al wel vaker heeft meegemaakt en weet waar hij over praat? Ik weet het, ik heb makkelijk praten, zit niet in jou schuitje! Volg je gevoel en wat dat aangaat laat zo'n HA maar kletsen. Voor jou is dit natuurlijk wel nieuw en onbekend en dan zijn die zorgen lijkt mij heel normaal! Daar is zo'n man/vrouw natuurlijk ook voor! Heel veel succes!! En hou ons op de hoogte!! Ik ben benieuwd naar je verhalen en het is prettig om het te delen hier, althans vind ik!
Fijne dag allemaal, ik ga verder zenuwen hier haha!
Liefs Luxx