WOW Bonbon!!! GEFELICIEERD!!! geweldig nieuws!!! Dat schept weer een beetje hoop hier, tenminste wat mij betreft!! Geniet ervan joh!! Das wel verdiend! Gaaf
@ Han; ja voor jou dan weer minder nieuws.... balen!! Kan die hele bak clichés wel opentrekken maar daar schiet je geen moer mee op natuurlijk.... Hoop dat je snel weer verder kan met klussen in een nieuwe ronde. Wat zijn jullie plannen nu verder, doorgaan met ovu-testen? Heb je daar een positief idee bij eigenlijk, klopt het een beetje? ben ik wel benieuwd naar!
Hartelijk welkom voor de 'nieuwe' dames. Fijn dat jullie komen meepraten, over toch met name de frustratie etc. Maar gelukkig dus ook positieve dingen!!
@ Stephanie; denk dat je heel veel dingen zelf aan moet voelen of moet bepalen hoe je dingen doet. Ik zit zelf op een punt dat ik niet teveel aandacht schenk aan 'kwaaltjes' die misschien een teken kunnen zijn. Ik denk dat ik ze allemaal al wel een keer gehad heb, de misselijkheid, de grotere, gevoelige borsten en wat al niet meer, allemaal 'valse' hoop!
Ik probeer daar nu beetje voor te waken, soort zelfbescherming. Datzelfde geldt voor het testen. Ik doe geen test voor de NOD, omdat ik die negatieve testen ook wel zat ben!! Ik wacht daar nu wel even mee. Vroeg testen kan al wel een positief resultaat geven, maar kan ook negatief geven, terwijl je wel zwanger bent. Je HCG level is dan alleen nog te laag om te worden waargenomen. Als je dan na een paar dagen weer test kan hij wel positief zijn.
Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord!
Heel veel succes, hoop dat je een postitieve test hebt uiteraard!!! En zoals gezegd, je moet doen waar jij je goed bij voelt,dat is het belangrijkste!
Ik heb een behoorlijke dip achter de rug, door allerlei omstandigheden los van zwangerschap en Rd-tjes etc. Maar gaat gelukkig weer beter! Gister een behoorlijk duidelijke streep voor de ovu-test en zitten dus weer midden in het klussen!
We zullen het zien eind maart!!
Fijn weekend iedereen en geniet van dit heerlijke lenteweer !!
Liefs Luxx