Gestopt in November. Wie nog meer?

Nou ik ben vooralsnog dagelijks misselijk in vlagen. En straks kreeg ik ff n momentje kramp net als toen m'n spiraaltje gezet werd. Ben bang dat ik er nu nog meer op ga hopen. Ma vind t allemaal wel verdachte symptomen...

ik ben ook benieuwd Lilly!
 
Helaas nog geen uitslag :( Morgen weer bellen, maar ons geduld wordt wel onwijs op de proef gesteld. Ga er onbewust steeds meer op hopen door het uitblijven van mijn menstruatie en de rare symptomen.. Nu best wel bang voor een grote teleurstelling, maar ik laat het morgen direct weten! ;)

Wanneer is jou NOD linneke?

Voor ons zou het ook de eerste zijn. Mijn vriend wordt eind deze maand 30 en ik ben 26. De familie maakt wel steeds grapjes over een zwangerschap, maar verder in de omgeving wordt het gelukkig nog niet heel erg van ons verwacht.
 
Pfoe wat n ellende dat wachten Lilly. Je wil dan ook gewoon antwoord. Hopelijk weet je morgen wel iets!

ik zou als het goed is rond 18e ongesteld moeten worden.. dus sowieso te vroeg voor n test.
 

Spannend Lilly en lineke hopelijk mogen jullie straks goed nieuws brengen. Ik zat te kijken als een cyclus heb van 28 dagen wat ik heel erg hoop
 
Terug
Bovenaan