Gestopt in November. Wie nog meer?

Hoi allemaal

we hopen op een derde zwangerschap, nog 5 dagen wachten en dan kan ik testen. We hebben al een dochter van 7 en een zoon van 4. Na de 2e keizersnede hebben we voor een spiraal gekozen en afgesproken tegen de tijd dat deze vervangen moest worden de discussie voor uitbreiding weer te openen.  Gezien nr2 pas doorsliep na 3 jaar, was dit ook nog niet eerder aan de orde gekomen. De laatste maanden hebben de kinderen het vaak over een broertje of zusje en sinds de zomer hebben we dus besloten toch maar voor nr 3 (en 4?) te gaan. In okt is de spiraal verwijderd en nu zijn we bij ronde 2. Ik heb mijn ovulatie goed gemerkt en nu heb ik weer een lichte spatting, hopelijk innestelingsbloeding :).

Voor nr 2 hebben we een 1 jaar moeten 'oefenen' en nr 1 was in 1x raak.. ik ben me dus zeer bewust van  wishfullthinking ;)
 
Hoi Purdy, welkom ;).

Wat ontzettend spannend. Wanneer is Je nod?

Ik weet eind deze week meer. Hoop dat het ook in 1 keer raak is :) maar verwacht het nog steeds niet.  Nog eventjes geduld hebben :)
 
Het was ook een beetje te mooi om waar te zijn, helaas was de uitslag negatief! Toch best even slikken dan hoor....
 
Ahh balen Lilly inderdaad lijkt mij ook slikken. Maar weer proberen gauw positief te worden en te proberen voor de volgende ronde! Gelukkig kunnen we hier ons hart luchten!
 
Ah wat jammer Lilly. Best wel een teleurstelling dan he, op zon moment baal je echt. Had ik eind november dus ook. Echt kut. Je hoopt het stiekem zó. Trek lekker een fles wijn open vanavond meid ;)

Maar voor je het weet is het weer tijd voor een nieuwe ronde.

Linneke dat je schreef over wat symptomen ben jij deze dagen niet druk in de slaapkamer dan!? Vlgs mij lopen we ongeveer gelijk dus zou je nu toch ook ongeveer je eisprong hebben?
 
En Amanda ja super leuk zou dat zijn zon kerst kadootje! Volgens mij hebben er hier een paar die week hun NOD :D
 
Terug
Bovenaan