Gestopt in November. Wie nog meer?

Erg jammer lilly, je hooptner ongemerkt toch veel meer op dan je denkt. Ik hoop dat jhllie positief de volgende ronde in kunnen gaan.

volgende week dinsdag mijn NOD  en je maakt jezelf gek met symptomen, ben al ruim een week misselijk en een rommelende buik maar het kan zoveel zijn. We wachten het af
 
Zie nog een beetje te twijfelen of ik 9 dec moet beginnen met ovulatietesten. Weet m'n cyclus niet  maar als ik heb op 28 dagen zit is dat m'n dag voor m'n vruchtbare periode. Iemand tips of een goede raad :)
 
Spannend Mael! Ga je het nog proberen met early testen of wacht je gewoon de dag zelf af?

Dat ovulatie testen lijkt me echt veel werk en ben je er zo mee bezig.. ik zou die week gewoon lekker veel tijd in de slaapkamer door brengen ;) gewoon om de dag dan zit je altijd goed. En goed je cervixslijm in de gaten houden.
 
Oef.. ik heb het er soms moeilijk mee om iedereen uit elkaar te houden haha. Maar lees nog steeds mee! Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden / negatief getest hebben of nog niet ongesteld en ook niet zwanger zijn. Aan de andere kant gelijk de eerste keer raak zou ook wel heel bijzonder zijn. Hopelijk meer geluk de volgende ronde!! :)  maar vond het zelf ook wel een teleurstelling.. toch bizar hoe je anders zo voorzichtig doet en nu niet meteen zwanger wordt als je er volle bak voor gaat :p

Ik verwacht niet veel van deze maand, mijn vriend was vorige week echt ziek (griep) precies tijdens de vruchtbare dagen. Maar vandaag wel opeens naar de wc gerend omdat ik dacht dat ik moest overgeven, dat heb ik nog nooit gehad. Dus wie weet haha! Maar merk verder niks, dus ga er vanuit dat ik volgende week ongesteld wordt (dinsdag zou een cyclus van 28 dagen zijn, donderdag een cyclus van 30 dagen zoals ik de eerste ronde had, ergens daar tussenin?)

Leuk om ook jullie ervaringen te lezen!
 
Oh wat jammer Lilly..

CM- ik ben alweer klaar met m'n eisprong haha volgens m'n app dan.. had m afgelopen week al.. maar vanaf t moment dat spiraaltje eruit is gegaan maar gewoon begonnen met om de dag haha.



Ik kn idd ook niemand meer uit elkaar houden haha
 
pff ben weer ongesteld geworden volgens mij was het vorige week niet echt ongesteld meer opruiming ofzo want met m'n spiraal was ik ook pas in de eerste week Vd nieuwe maand ongesteld. Nou geen kerstcadeau kan nu pas testen in het nieuwe jaar. Lijkt er nu wel op dat ik een cyclus heb van 30 dagen. Had m'n laatste 2 bloedingen met m'n spiraaltje ook bijgehouden. Dan moeten we maar weer wat extra geduld maken :-(
 
Och Lilly, wat sneu! Zeker omdat je je op zulke momenten zo gaat focussen op symptomen waardoor je denkt steeds meer te voelen en steeds meer hoop krijgt. Ik snap de teleurstelling heel goed! inmiddels al wel ongesteld geworden?

En ik kan ook inmiddels alle verhalen en de nod van iedereen niet meer uit elkaar houden, haha!
 
Gestopt in november, 6 november 5 dagen gebloed. Sexueel veel actief geweest. Veel ontpillings verschijnselen <of toch zwanger?? en nogsteeds niet ongi. Inmiddels 4 keer getest en 4 keer negatief. Vindt t vooral erg spannend maar ook frustrerend
 
Terug
Bovenaan