Gestopt in November. Wie nog meer?

Haha ja dat kan zijn, maar wil me niet teleurstellen dus ga er gewoon vanuit dat ik deze week m'n menstruatie krijg haha.

Buikpijn hoort ook bij de kwaaltjes. Dus wie weet! Bij ons alle twee kan het alle kanten uit gaan haha.

Ik zit nu dus op 31. En donderdag op 34. Dus als ik donderdag de hele dag niets te zien krijg, ga ik vrijdag of zaterdag testen.

En jij? Welke dag zit je? Wil je morgen al testen?

Ben zo benieuwd naar je resultaat! Ik gun het je van harte!
 
Jaa ik begrijp jou helemaal hoor! Elke keer die teleurstellingen!

ik zit vandaag op dag 34. Mijn vorige cyclus was 50 dagen dus ik was ook erg blij dat toen ik de ovulatietesten gebruikte op dag 18/19 al een verhoging meette.

Ik wil morgen wel al testen denk ik, want elke keer als ik een positieve ovulatie testte, had ik strak 14 dagen later mijn menstruatie.

Dankjewel dat is lief! Ik gun het jou ook, zou toch mooi zijn, tegelijk zwanger!
 
Als je elke keer na 14 dagen ongesteld word, dan zou ik ook morgen testen!

Moet eerlijk zeggen, de afgelopen maanden heb ik helemaal geen ovutest gebruikt en ook niet echt naar m'n slijm gekeken. Alleen afgelopen maand is me het zo opgevallen met dat doorzichtige slijm haha.

Hopelijk beide goed nieuws in een week! Zou echt mooi zijn!
 
ik heb eigenlijk helemaal geen doorzichtig slijm gehad deze maand! Oeps..

dat zou indd super gaaf zijn!

ik heb alleen iets raars gedaan net!! Ik dacht, ik doe nog eens een ovulatietest en geloof t of niet maar 2 weken na mijn positieve ovulatietest wederom een positieve ovulatie test en nog meer een knaller dan de vorige! Snap er niks van!
 
Ovulatietesten kunnen positief zijn als je zwanger bent! Het hcg hormoon lijkt erg op het lh hormoon. Dus...... Misschien een idee om een zwangerschapstest te doen?! Maar een zwangerschapstest kan niet positief zijn door lh. Ik ben er zelf tijdens mijn laatste zwangerschap er ook zo achter gekomen!

(Ik was even uit nieuwsgierigheid op ander forum aan het lezen, wil me nergens mee bemoeien.......)

 
Rosa Thanks voor je bericht! Had dacht ik ook al ergens zoiets gelezen dus heb net een zwangerschapstest gedaan.. ik zie een licht 2e streepje -. volgens mij moet het een knalstreepje zijn toch? Ik heb er ook nog een van ClearBlue, denk dat ik deze morgen maar eens probeer.. word helemaal zenuwachtig nu!
 
Nee hoor Mali! Een streep is een streep! Het kan zijn dat als je lichaam meer hormonen aanmaakt dat het een donkerdere streep wordt! Mogelijk is het al anders als je morgen test met ochtendurine! Ik denk dat we je mogen feliciteren!!!
 
En idd goede vraag wat ik voelde voordat ik zwanger werd! Eigenlijk was het een cyclus dat ik er minder mee bezig was! Heb ook niet mijn eisprong gevoeld! Wat ik wel opmerkte was wat gevoelige borsten en dat heb ik niet bij menstruatie! En ik had heel sterk gevoel te moeten testen en die was dus positief op dag van nod! Daarna namen de symptomen per dag toe....
 
Terug
Bovenaan