Nu even reactie op de rest:
@A1987 en R1988 SUPER! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Nu genieten en net als Carrie en Anoniempje Anno veel succes verder. Hoe voelen jullie je?
@Mali, herkenbaar veel geld kwijt aan ovulatietestjes. Ik voel ook niet elke maand iets bij eisprong en wil toch zicht hebben op mijn cyclussen omdat die ook elke maand wat afwijken. Heb jij ondanks je langere cyclussen deze maand je ovulatie al kunnen vinden?
@Nassiraaa, ook voor jou weer balen van de negatieve testjes en uiteindelijk ongesteldheid.
@Lievelot en MY88, welkom! Ik ben 27 en heb mirenaspiraal 2 nov laten verwijderen. Bepaalde maanden wel gedacht dat ik symptomen had; gevoelige tepels, misselijk, zere borsten, langere cyclussen maar uiteindelijk niets... Denk dat je toch bij alles meteen denkt, van zou het nu dan zo zijn?! Ik voel ook alles nu bewuster omdat ik er meer op let. En MY88, de duur tussen mijn eisprong en ongesteldheid is als ik naar mijn laatste cyclussen kijk ook zo'n 18 dagen. Dus bij mij ook langer dan de 14 dagen die er voor staan... Geeft veel hoop op dat moment, maar helaas ik ook elke keer ong geworden.