Gestopt in November. Wie nog meer?

@Malimali,

Ja ik voel de eisprong altijd erg goed. Heb er vaak wel twee dagen "last" van. Tests gebruik ik niet..is me teveel gedoe en zo ben ik er naar mn gevoel te veel mee bezig..Op naar de volgende ronde nu. Benieuwd wat die gaat brengen.
 
Hoi allemaal, ben even afwezig geweest vanwege vakantie. Ook ik helaas weer ongesteld geworden, op naar ronde 8, wheee. Verloop cyclussen: 26-32-32-32-36-36-35 dagen.

Wat wel raar is, is dat ik nu op dag 9 t/m 11 van mijn cyclus krampen/spierpijn gevoel heb laag in onderbuik en die 3 dagen best wat bruinig bloed ben verloren. Zit nu op dag 13 van cyclus en nog steeds spierpijn/krampachtig gevoel laag in onderbuik maar verlies nu geen bloed meer. Ook gevoelige tepels, de douchestraal is zelfs pijnlijk. Als ik van de laatste maanden uitga zit ik nu een week voor mijn eisprong, dus heb geen idee wat dit kan zijn.

Zwanger zijn lijkt mij ook niet, want zit in het begin van mijn cyclus. Misschien een vroege eisprong dit keer, maar ook nooit bloed verloren tijdens eisprong of iets dergelijks. Heel vreemd... iemand een idee?
 
Nu even reactie op de rest:

@A1987 en R1988 SUPER! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Nu genieten en net als Carrie en Anoniempje Anno veel succes verder. Hoe voelen jullie je?

@Mali, herkenbaar veel geld kwijt aan ovulatietestjes. Ik voel ook niet elke maand iets bij eisprong en wil toch zicht hebben op mijn cyclussen omdat die ook elke maand wat afwijken. Heb jij ondanks je langere cyclussen deze maand je ovulatie al kunnen vinden?

@Nassiraaa, ook voor jou weer balen van de negatieve testjes en uiteindelijk ongesteldheid.

@Lievelot en MY88, welkom! Ik ben 27 en heb mirenaspiraal 2 nov laten verwijderen. Bepaalde maanden wel gedacht dat ik symptomen had; gevoelige tepels, misselijk, zere borsten, langere cyclussen maar uiteindelijk niets... Denk dat je toch bij alles meteen denkt, van zou het nu dan zo zijn?! Ik voel ook alles nu bewuster omdat ik er meer op let. En MY88, de duur tussen mijn eisprong en ongesteldheid is als ik naar mijn laatste cyclussen kijk ook zo'n 18 dagen. Dus bij mij ook langer dan de 14 dagen die er voor staan... Geeft veel hoop op dat moment, maar helaas ik ook elke keer ong geworden.
 
Mijn cyclus duurt nu alweer 51 dagen. Mijn vorige was rond de 105 dagen. Ik ben bang dat dit weer zo'n lange cyclus wordt. De huisarts zegt dat ik het maar op zn beloop moet laten en dat het vanzelf wel komt. Ze zei ook dat ik toch nog 'zo jong' was en dat ik me nergens druk om moet maken. Ik maak me dus wel druk. Als ik weer zo'n lange cyclus heb als de vorige keer wordt ik naar mijn weten nooit zwanger. En ik betaal me blauw aan al die zwangerschapstesten.

Wat denken jullie?
 
Hoi Eva, ik heb een vriendin die ook cyclussen van bijna 4 mnd had en uiteindelijk aan medicijnen via het zkh is gegaan om eisprong/reguliere cyclus op te wekken. Dit heeft goed gewerkt bij haar en ze is met behulp daarvan uiteindelijk zwanger geraakt.
 
Goeie middag dames!

Voor degene die zwanger zijn geraakt van harte gefeliciteerd! (mocht je in de app groep willen laat het mij even weten)

Wat jammer dat het bij de meeste deze ronde niet is gelukt :( ik duim voor jullie elke keer weer blijf positief dames!

Sparkleee wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden :(, met mij gaat het goed ik zit alweer op 14+1 en voel me opzich redelijk goed heb ik 14 weken maar 2 x gespuugd en verder alleen hele erge pijnlijke borsten en wat moe, verder voel ik me prima! dinsdag over een week weer een echo erg fijn want je bent soms erg onzeker dus wil de kleine graag weer even zien! we hebben al veel spulletjes gekregen en een kinderwagen gekocht en een kinderkamer (die word nog bezorgd)

dames blijf positief ik duim voor jullie!

Liefs, xxx
 
Sparklee, wat leuk om weer wat van je te horen! Jammer dat je nog geen positieve test heb maar wie weet is het binnenkort raak! Wel vreemd wat je omschrijft! Ik ken het niet van mezelf!

Hier alles goed! Ben 8+3 En heb twee echo's gehad die goed waren! Nu teemijnecho 6 juni, erg spannend! Vorige keer was het geen goede echo dus er ligt veel spanning rondom deze echo! Ik voel me deze zwangerschap anders, meer symptomen zoals vermoeidheid, brandend maagzuur, opgeblazen buik en gevoelige borsten. Helaas had ik tijdens echo vorige keer ook nog klachten en was het al wel dood. Nu dus eerst zien dan geloven.

Anno 14 weken! Wow wat gaat dat snel! Voel je je goed?
 
Terug
Bovenaan