Gestopt in November. Wie nog meer?

Wow wat heftig a1987 en gaat het nu verder ja gaat snel hè haha, wij hebben tot nu toe ook nog maar 2 echo's gehad met 8 weken en 11.5 week. Dinsdag over een week hebben we weer 1. Ik vind het ook nog steeds spannend als deze nu ook goed is gaan we er vanuit dat het goed komt! Ik voel me verder prima alleen zere borsten en veel moe.

Liefs xx
 
@ Sparkle, ja vandaag 14 dagen geleden heb ik een eisprong gehad. Vannacht echt gewoon misselijk van de buikpijn dus ik dacht dat ik ongesteld zou zijn. 20 x naar de wc maar nog steeds niet. Nog nooit voor mijn menstruatie buikpijn gehad.

eigenlijk zou ik vandaag kunnen testen maar door de buikpijn durf ik niet haha. As ik het vandaag niet word, dan ga ik morgen testen maar ik ben er bang voor dat ik pech heb. Heb overigens wel al een week of 2 geen afscheiding gehad, dit terwijl ik daar altijd wel veel last van heb..

nouja we zien het wel, hoop het zo. Fingers crossed!
 
Sparkle. Ik voel mij verder heel erg goed. Wat rommelende darmen. Vandaag echo zo spannend!

Anoniempje ik wil eerst de echo afwachten en zit ook in de januari groep. Maar 14 weken jeetje gaat ook hard!

Wel lief van je.
 
@sparkle erg jammer dat je geen positieve teat te pakken hebt. Die tussendoor bloeding heb ik in het begin ook nog eens gehad. Mijn cyclussen zijn 32-30-34-28-30-34. En bij die van 28 heb ik dat bruin bloed ook gehad. Ergens op dag 12-13. Vond dat toen ook heel raar. Mijn ha zei toen dat dat waarschijnlijk nog is omdat ik aan het ontpillen ben en mijn lichaam wat van slag is waardoor het bloed er later uit gekomen is. Daarvoor namelijk maar 3 dagen ongesteld geweest.

@malimali ben nu wel erg benieuwd naar je test! Hihi

@eva zo een lange cyclus pfoe! Daar word je "geloof ik" wel erg onzeker van. Als ik jou was zou ik me laten door sturen naar een gynaecoloog. Of zelf gaan. Dat je meteen iets krijgt om je cyclus normaal te laten lopen. Want anders duurt het nog langer. Pfoe zeg!

Update van mij: zit nu op dag 31. Nog niets te bekennen van ongesteldheids kwaaltjes. Heb nu alleen erg veel pijn aan m'n rechter borst. Vanaf m'n oksel door tot aan m'n tepel. Heel vreemd eigenlijk, nog noot gehad. Verder eigenlijk helemaal niets. Dus denk dat ik binnen een paar daagjes mijn ongesteldheid krijg. Dus waarschijnlijk ook op naar ronde 8 :)
 
R1988, A1987 en anoniempje: gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Wat hebben jullie voor dat jullie zwanger waren gevoeld als ik vragen mag. En wat hebben jullie gemerkt of juist helemaal niet?

 
Jaa Ikben ook erg benieuwd maar test morgen denk ik pas. Tenminste als ik niet ongesteld wordt. Werd op het werk ook echt misselijk van de buikpijn niet normaal!

wanneer ga jij testen Lievelotje? Heb je wel enig idee wanneer je eisprong was?

trouwens.. goede vragen die je stelt aan de zwangere dames onder ons
 
<p style="text-align: left;">Ik weet precies wanneer m'n ei sprong was. 10 mei. Dag 19 van m'n cyclus. Het was eigenlijk toevallig dat ik er achter kwam, was namelijk m'n intieme deel aan het scheren op de bad rand en toen kwam een grote/lange sliert doorzichtig slijm. 2 dagen daarvoor al geklust en natuurlijk op dat moment snel m'n vriend van de bank getrokken en weer geklust haha.</p>
<p style="text-align: left;">Net tijdens het eten koken ben ik zwaar duizelig geworden en moest echt even gaan zitten. Het zweet brak me uit pfoe.</p>
<p style="text-align: left;">Ik wacht nog even met testen tot dat ik m'n 34 dagen (zoals m'n langste cyclus) voorbij is. Ookal heb ik helemaal geen symptomen van ongesteldheid en alleen mijn borsten die nog zeer doen en die duizeligheid van net. Het kan alle kanten op. Misschien is dit juist een teken dat de pil na 7 maand werkelijk uit m'n lichaam is.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ga der eigenlijk al vanuit dat m'n menstruatie er aan komt. Ik wil me zelf niet teleurstellen :)</p>
<p style="text-align: left;">Mali Mali, jou misselijkheid is ook een positief teken! Wie weet hebben we beide geluk! Ik blijf positief voor jou! (Voor mij niet zo zeer haha)</p>
 
Okee haha, dus het kan bij jou net zo goed raak zijn als bij mij, dus laten we positief voor elkaar blijven! Wanneer ga je testen??



jaa maar ik heb een beetje het gevoel dat ik gewoon zwaar misselijk vsn de buikpijn ben
 
Terug
Bovenaan