Gestopt in November. Wie nog meer?

Nee we hebben eigenlijk even een overzicht nodig van wie wat wanneer haha. Op me telefoon scroll ik ook niet zo makkelijk heen en weer..

Maar volgens mij is de volgende l-xx zaterdag dan mael dinsdag en dan jij Lisan.

Ahh oke Linneke :D

En Amanda wat ontzettend balen ook voor jou :-( Maar van het weekend had je toch ook nog bloedingen? Hoelang had dat geduurd?
 
Ja ik snap niks meer van m'n eigen lichaam heb van 29nov tot 3 dec bloeding gehad. En nu vanochtend ineens weer helder rood bloed met een klein stoseltje ik dacht doe maar een tampon in na m'n werk. Eind Vd middag deze verwijderd nou met moeite kwam deze er weer uit helemaal niet vol en nu is het bloeden weer gestopt alleen met afvegen nog wat oud bruin. Ik weet nu ook niet wat het nou is. Een miskraam zou het volgens mij ook nog niet kunnen zijn daar is dit volgens mij veel te vroeg voor toch..
 
Lastig amanda wat dat kan zijn. Maar als het nu weer weg is dan zal het wel iets kleins zijn geweest, kan geen ongesteldheid zijn dan toch? Maar heb er niet veel verstand van.

Heb even een overzichtje gemaakt! Op volgorde van NOD, hoop dat ik geen berichtjes over het hoofd heb gezien;

L-xx (26)  Nod 8 dec

Mael(26) Nod 13 dec: 1e kindje

Lisan(25) Nod 15 dec: 1e kindje

Sbrn Nod 17 dec

Linneke(25) Nod 18/19 dec: 1e kindje

CM(27) nod 20/22 dec

Sharon83 nod 22 dec: 3e kindje

Amanda  (28) nod in nieuwe jaar: 1e kindje

Mama mandy  (23): 1e kindje

Purdy: 3e kindje

Alexa

Lilly90  (26)

Anoniem: 1e kindje

Zonnetje90 clomid, dec "1e ronde" nod moeilijk te bepalen

Alicia Bok (6e ronde)



Hoop dat ik niemand ben vergeten & dat het ongeveer klopt :) succes l-xx morgen! We duimen voor je!
 
Voor ons is het ook de eerste. Ik blijf maar vage klachten hebben, zoals misselijk en duizelig/licht in mijn hoofd. Twijfel ook of het door het ontpillen komt. Het is echt heel frustrerend hoe het lichaam reageert als je eenmaal besluit er echt voor te gaan.

Ik ben trouwens 26 en mijn vriend is 29. Vooral vanuit mijn schoonfamilie wordt het al een tijd verwacht, maar ik was er nog niet klaar voor tot nu.

Dat bloeden wat Amanda heeft heb ik ook nog af en toe. Weet ook niet zo goed wat het betekent..
 
Top lijstje LisanX.

Voor ons is het ook eerste kindje en de eerste ronde ;) ik weet mijn cyclus niet precies omdat ik tijdens de spiraal nooit ongesteld ben geweest maar ben even van het gemiddeld uit gegaan. Erg spannend :)

Amanda en Sbrn over het bloeden kan ik ook geen antwoord op geven...

 
Oh lisan wat fijn die lijst! Lekker overzichtelijk! Toppie

Ik heb sinds n halve week ongeveer dezelfde "klachten" maak mezelf echt gek. Ene kant denk ik dat m'n lichaam me voor de gek houdt anderzijds hoop je natuurlijk dat het in een keer raak was.

Spannend Ilona!
 
<p style="text-align: left;">Super zo'n lijstje Lisan!! Zo zie je dat we ondertussen met een aardig clubje zijn :) Ik ga het wel zien wat de komende weken met m'n lichaam gaat gebeuren. Hou jullie op de hoogte ;-)</p>
 
Terug
Bovenaan