Gestopt in November. Wie nog meer?

Wat handig zeg zo een lijstje. Hoop dat als ik binnekort de afspraak by de gyneacoloog heb dat het snel goed zal gaan en ik ook een nod hier kan doorgeven. Tot die tijd zal ik voor jullie duimen!

Een paar van jullie zitten al rond de nod dus dat is wel echt spannend. Ik doe soms een testje omdat ik gewoon geen idee heb wanneer mijn eisprong is en of ik doe sowieso wel heb. Maar probeer dit niet vaker dan eens in de 2 weken te doen. Al ga ik er sowieso vanuit dat ze negatief zijn. Vervelende is alleen wel dat ik veel pijn in mijn buik heb en toch wel last van mijn onderrug. Maar gelukkig over een aantal dagen de afspraak dus tot die tijd laat ik het maar even gaan.
 
Zonnetje; heb je een regelmatige cyclus? Dan kun je heel makkelijk je eisprong vinden. Bij een onregelmatige zou eens in de 2 weken te weinig zijn. De kans dat je de eisprong misloopt is erg groot.

Of om de dag, of 2 dagen vrijen. (ik weet het, soms onmogelijk... herken het zelf ook, na een lange werkdag wil je op de bank hangen hihihi)
 
Alicia - Nee ik heb helemaal geen regelmatige cyclus. Dat komt omdat ik pcos heb. Dus dat is een beetje het probleem. Heb een afspraak staan bij de gyneacoloog en dan kan ik starten met Clomid zodat ze toch een eisprong kunnen opwekken. Echt allemaal heel vervelend, maar weinig aan te doen dus we gaan het op deze manier proberen. En jij? Heb jij wel een regelmatige cyclus en in welke ronde zit je?
 
Zonnetje: Dat is echt vervelend, want je wilt natuurlijk serieus aan de bak.. Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt, en hopelijk helpt de clomid zodat je eisprong hebt!

Zelf heb ik een regelmatige cyclus, 29 dagen. Alleen 6 maanden verder en een aantal keer een positieve ovulatie test te hebben gehad, helaas nog geen positieve zwangerschap test gehad. Maar wij gaan een nieuw jaar in en hopelijk brengt deze snel leuk nieuws.



 
Alicia - Ja ik hoop ook dat ik meteen kan starten. Ben inmiddels al een half jaar gestopt met de pil en pas 2 x ongesteld geweest. Hoop voor jou dat je snel een positieve test hebt. Wanneer is je nod?
 
Hier weer een nieuwe update maandag naar de huisarts na m'n ongesteldheid al 2x een bloeding gehad na het klussen als het goed is rond dit weekend m'n eisprong dus om de dag klussen en maandag naar de huisarts om toch na te laten kijken of de bloedingen onschuldig zijn of niet. Pfff wel heel vervelend om m'n eigen lichaam zo in de war te hebben. Ben ook al de hele week s avonds misselijk allemaal maar rare symptomen. We wachten maandag maar weer af...
 
Na lange tijd weer even een berichtje van mij. Ik was zo teleurgesteld dat ik het even los moest laten voor mezelf.

Mn lijf is waarschijnlijk flink in de war, want nog steeds geen menstruatie :( Nu maar gestart met teunisbloemcapsules en mocht de menstruatie de tweede maand weer niet komen (24 dec) moet ik weer terug komen bij de huisarts.

Ik ben wel benieuwd naar hoe het staat bij de rest?! Al een positieve test bij iemand??? :)
 
Terug
Bovenaan