Gestopt in November. Wie nog meer?

Ook even een update vanaf mijn kant.. nog steeds niet ongesteld geworden. Maar wel sinds vandaag buikpijn in mijn onderbuik. Maar twijfel of ik zal testen.. omdat wij in ronde 1 zitten en ik niet precies weet wat mijn cyclus is, omdat ik met de spiraal nooit ongesteld ben geworden...
 
Zonnetje wat spannend ik ga voor je duimen!

spannend voor jou maandag Amanda! Lukt het je een beetje om afleiding te zoeken?

Lilly90 leuk weer wat van jou te lezen! Zou het niey kunnen dat je toch wel zwanger bent of was die bloedtest echt 100% zeker?

Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang en kan je verder.

@ l-xx; ik zou testen als ik jouw was hoor! Ik zou branden van nieuwsgierigheid! :D

en die buikpijn alsof je ongesteld moet worden had ik bij mn 1ste zwangerschap ook. Dat schijnt normaal te zijn omdat je lichaam dan in de war is zeg maar

Hier verder geen nieuws heb nergens last van dus ga er niet van uit dat het gelukt is en mijn nod zou 20 dec zijn dus duurt nog even

linneke hoe is het bij jou?
 
Hoi allemaal!

Ik lees al eventjes mee en zou ook graag mee schrijven.

Mijn vriend en ik zijn beide 25 en hebben nog geen kinderen.

Eind november gestopt met de pil na zo'n 9 jaar. eerst wil ik weer ongesteld zijn geweest voor we gaan proberen. 23 december zou dit ong. moeten zijn. als mijn cyclus 28 dagen is en direct goed is...

Ergens januari is dus hopelijk onze eerste ronde!

 
Lilly - Vervelend dat het nog zo onregelmatig is. Snap echt goed wat je bedoelt. En als het je toch niet lekker zit gewoon naar de huisarts gaan hoor. Maar je bent nog niet zo lang gestopt dus je kan het natuurlijk ook even afwachten.

CM - 20 december moet ik naar de gyneacoloog. Hopelijk kan ik dan meteen starten met Clomid. Nu ik weet dat ik pcos heb wil ik gewoon meteen startte. Op jou NOD haha dus hoop dat jij op die dag ook positief nieuws krijgt. Als je dan tenminste gaat testen.

M1991 - Super gezellig dat je meeschrijft. Hoop voor jou dat je gelijk weer een regelmatige cyclus hebt. Dat zou zo fijn voor je zijn.

Alexa - Altijd balen als je ongesteld word. Maar was pas je eerste ronde natuurlijk. Hopelijk kan je nu weer positief naar ronde 2.
 
Hey zonnetje, opzich goed opweg. Lijkt er op dat ik snel een regelmatige cyclus zal krijgen. Vele op dit forum zijn al zolang bezig, ik zie het positief in! Het komt wanneer het de tijd is. Alles met een reden! Hoop dat jij ook snel een positieve test in je handen mag hebben !
 
Terug
Bovenaan