Gestopt in November. Wie nog meer?

Ja dat hoop ik ook. Ben al wat langer gestopt met de pil namelijk vanaf juni. Dus hoop dat het bij mij ook een beetje op schiet.

Liefs
 
Wauw we zijn intussen echt met veel! Wat leuk om al die verschillende verhalen te lezen.



Mijn nieuwe nod zo 1 januari zijn. Dus het wordt een spannende nieuwjaarsdag aangezien ik een regelmatige cyclus heb sinds ik gestopt ben.
 
Ook weer even een update vanaf mijn kant. Gister toch maar langs de huisarts geweest, omdat ik maar last blijf houden van de aanhoudende moeheid en ik blijf duizelig/misselijk. Huisarts zei alleen dat deze klachten niet te maken hebben met het stoppen met de pil... Heb een bloedtest gedaan, maar helaas wordt er niet getest op hCG.

Mijn NOD is ook 17 december, dus nog een week op het wachtbankje voor ik eindelijk kan testen als mijn menstruatie uitblijft.

Wordt een spannende tijd zo te lezen voor een aantal van ons tussen nu en de kerst :)
 
>Ik kan het allemaal niet meer bijhouden die reacties haha.

>Waarom wordt er niet op hCG getest Sbrn?

>Zonnetje, fijn dat je iig weet waar het aan ligt, hopelijk kun je snel met die hormonen beginnen. Vriendin van mij heeft toevallig vorige week dezelfde diagnose gekregen, ze dacht altijd dat ze geen kinderen kon krijgen. Omdat ze nooit écht ongesteld is geworden, alleen door de pil.

>Amanda ik herken het helemaal! Wordt ook echt gek van mezelf. Ben soms ineens misselijk, rugpijn met vlagen, hoofdpijn, soms wat krampen in m'n buik alsof ik ongesteld ga worden en moe! Ben ergens ook bang dat je dingen gaat inbeelden ofzo. Hopelijk weet je morgen meer!

>Welkom terug Lilly, begrijpelijk dat je het even los moet laten.. maakt jezelf anders helemaal gek. Voordat je t weet is het alweer 24 december, een voordeel van deze feestmaand. Tijd vliegt voorbij!

- L-xxx ennnnn? Test gedaan
 
Ik zou a.s. dinsdag mn NOD hebben oo een cyclus van 28 dagen.

tot mijn grote teleurstelling en zonder aankondiging vsn buikpijn of andere tekenen werd ik vandaag ongesteld. Dus op naar de volgende ronde :(
 
Terug
Bovenaan