Gestopt in November. Wie nog meer?

Ai dat is balen l-xx ik snap wel dat je dan niet echt in de stemming bent om te testen.

En Mael wat jammer :-( dus misschien was je eisprong achteraf dus ook eerder en heb je misschien "te laat" geklust?

Lisan jij ben de volgende nu toch?
 
Linneke - Ik ben na het stoppen met de pil wel 2x ongesteld geworden. Maar dat is natuurlijk heel weinig. Maar nu ik weet waar het aan ligt is dat wel fijner, weet ik toch een beetje waar ik aan toe ben.

Mael - Pff wat een domper en je had er zeker ook nog niet op gerekend vandaag. Hopelijk kan je een beetje positief de volgende ronde in.

L-xx - Balen dat je ziek bent. Hopelijk knap je snel op!

Inmiddels moet ik nog 9 dagen wachten tot ik een afspraak heb bij de gynaecoloog. Zit inmiddels op dag 61 sinds vorige menstruatie. Maar hopelijk slaat het snel aan krijg ik ook regelmatig een eisprong. Nu heb ik totaal geen idee wanneer ik het moet doen en of het uberhaupt zin heeft..
 
Hey zonnetje, zo dag 61 dat is behoorlijk lang ik kan me voorstellen dat je daar erg naar uitkijkt. Dus straks wordt je dan ook gewoon weer elke 4 weken ongesteld? (sorry ik heb echt geen idee hoe het werkt met die pillen enzo) Nu is het idd dan echt gissen naar wanneer je vruchtbaar bent. In het nieuwe jaar kan je je dus lekker uitleven haha

Leven jij ik en linneke iig alledrie naar dezelfde datum toe :D

iemand anders nog nieuwe ontwikkelingen?
 
Hi CM,

Als het goed is wel. De pilletjes zorgen ervoor dat je eisprong word opgewekt. Dat hoop ik tenminste. Het is natuurlijk even kijken hoe het uitpakt. Ik weet nog niet helemaal precies hoe het zit. Nadat ik gehoord heb dat ik het heb ben ik namelijk nog niet geweest. Het is zo druk dus ze hadden volgende week pas een plekje. Mijn vriend moet dan mee zodat ze het e.e.a. ook aan hem kunnen uitleggen. Dus ik ben allemaal heel benieuwd. Maar wel vervelend dat het bijna 4 weken heeft moeten duren voor ik terecht kan. Maar ik laat het maar gaan, ik kan er toch niks aan doen dat ze niet eerder plek hebben. Hoe is het met jou?
 
Word wel lastig bijhouden op deze manier ja haha, maar wel gezellig!!

Spannend voor de meiden waar de NOD er aan zit te komen.

l-xx ben benieuwd! Hopen op leuk nieuws als je weer opgeknapt bent!

Hier nog steeds geen menstruatie en dat maakt me toch wel erg ongerust. Wacht het nog een week af en daarna toch maar weer contact opnemen met de HA.
 
Hallo allemaal,

Hopelijk mag ik met jullie meepraten. Ik zie het zelf weer als ronde 1 maar eigenlijk zijn we al langer bezig. Ik ben 13 mei gestopt met de pil. Een goede 8 weken echo gehad begin november maar helaas bij 11 weken echo geen kloppend hartje meer. Door middel van misoprostol is de miskraam opgewekt. Dit heeft goed resultaat gehad. 1 december controle echo in ziekhuis en we mogen weer verder. Heel fijn. Voor ons weer ronde 1! Ben heel benieuwd wanneer ik weer ongesteld word.

Ik ben trouwens 29 jaar en mijn vriend 32 jaar.Het zou voor ons het eerste kindje zijn.

Graag lees ik mee met jullie en kunnen we elkaar steunen in deze toch steeds spannende tijd van wachten, wachten en nog eens wachten! Op naar positieve berichten!
 
Welkom A! Leuk dat je meeschrijft! Super naar dat je een miskraam hebt gehad :-( daar kan ik helaas ook over meepraten (ik zat op 12wkn) heftig he

bij mij kwam mn eerste menstruatie trouwens keurig 4 weken na curretage weer. Hopelijk bij jou ook en kunnen jullie weer verder!

Fijne week allemaal weer dames dat ie maar weer snel voorbij mag gaan!
 
Update van deze kant. Ben net bij de huisarts geweest voor de bloedingen na het klussen. Inwendig onderzoek zag er goed uit. Ze heeft nu een uitstrijkje gemaakt die op verschillende dingen onderzocht gaat worden. Over 2-3weken pas de uitslag. Maar  van de huisarts mocht ik doorgaan met onze kinderwens. Ben nu wel tot de conclusie gekomen dat deze maand voor ons waarschijnlijk nog niet veel gaat betekenen. M'n ovulatie heb ik nog niet opgemerkt dus blijven gewoon om de dag klussen in hoop dat het misschien deze maand toch nog een succes mag worden.  Spannend voor alle andere die nu rond hun NOD zijn. En balen voor iedeeen die toch weer ongesteld is geworden. Toch wel heel fijn om hier gewoon met elkaar er over te kunnen praten.
 
Terug
Bovenaan