Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik gebruik ook de period calender. Ik werd door m'n spiraaltje heen altijd ongesteld. Hij is 1 a 2x uitgebleven. Verder altijd regelmatig, ook sinds m'n spiraaltje verwijderd is.. dus hopelijk is dit de goede richtlijn.
 
Hoi allemaal,

ik schrijf graag mee!! :)

Ik heb mijn spiraaltje 28 okt. laten verwijderen en werd hierna al snel ongesteld. Inmiddels had ik ook alweer ongesteld moeten worden, maar ben inmiddels 5 dagen overtijd met voor als nog een negatieve test.

Wel heb ik diverse symptomen zoals vermoeidheid, misselijk, buikpijn en pijn in m'n onderrug. Maar goed deze symptomen kan je jezelf natuurlijk ook een beetje aanpraten als je iets echt heel graag wil haha :)

Ook gaf mijn moeder aan zelf bij haar beide zwangerschappen continue negatief te testen terwijl ze wel gewoon zwanger was.

Kortom veel twijfel van mijn kant en dringend behoefte aan het delen van ervaringen!! :)

Groetjes
 
Hee Daphne,

welkom bij de club! Pfoe ja alsof het idd nog niet spannend genoeg is. En welke testen heb je gebruikt? Misschien als t over week nog is via dokter bloed laten prikken?
 
Hoi Daphne.

Welkom ;)

Vervelend he die onzekerheid. Misschien zoals linda ook al zegt over een week bloed laten prikken? Of volgende week nog eens een test doen? Spannend hoor :)
 
Hi Linekke en l-xx,

Bedankt!!

Nou spannend is zeker!! Ik heb een clear blue digital test gedaan gisteren en zaterdag een early test van de kruidvat.

Is dat ook te testen met een bloedtest dan? Had inderdaad al bedacht om anders toch de huisarts maar te bellen, omdat mijn cyclus anders eigenlijk heel regelmatig is.

En hoe gaat het bij jullie?!
 
Erg spannend allemaal.

Ik heb op 9 november mijn spiraal laten verwijderen en was eigenlijk direct ongesteld geworden.  Als mijn cyclus een beetje gemiddeld is zou ik rond 8 december weer ongesteld moeten worden.. hoop het natuurlijk niet, maar even afwachten.

 
<p style="text-align: left;">Ja dat kunnen ze ook via bloed checken.  Vraag me verder niet hoe en wat haha.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb 11-11 mijn spiraaltje laten verwijderen en ben de 22e een beetje ongesteld geweest dus ik zou rond 19e december weer moeten worden, hopelijk blijft deze ook uit.</p>
<p style="text-align: left;">Ben sinds vandaag super misselijk steeds en had vanmorgen beetje kramp, dan gaat de denkmolen in mijn hoofd meteen aan de gang. Kunt jezelf soms gek maken haha.</p>
<p style="text-align: left;">Nog ongeveer weekje Ilona, super spannend! Duimen.</p>
 
Terug
Bovenaan