Gestopt in November. Wie nog meer?

Oh ja A dat begrijp ik. Heb gelukkig nog geen MK gehad, gun dat m'n ergste vijand niet, lijkt me zoiets verdrietigs. Het is mijn eerste echte zwanger ervaring.. ben een beetje losgeslagen denk ik.. als de test morgen posi is ga ik om de dag testen, negatief dan wacht ook ik af tot m'n NOD, ga er dan al wel een beetje van uit dat die gewoon doorkomt..

vanaf morgen 1dag tegelijk.. heb nu namelijk al vragen om de rest van m'n leven te vullen.. even stapje rustiger aan doen.. moet ook toegeven dat ik er wat labiel mee omga.. totaal niet goed nadenken hoe emotioneel dit eigenlijk allemaal wel niet is..

ben nu ook lekker vrij tot het nieuwe jaar.. lekker veel internetten en forums lezen, vreselijk gek kan je het jezelf maken he..

Bij jou komt het ook goed! Jij weet in ieder geval dat je zwanger kan worden! Eigenlijk weet ik dat pas morgen..
 
Oh plu, wat je zegt is zo herkenbaar. Dat had ik ook. Werd iets minder na paar menstruatie gehad te hebben. Maar ben nu vooral gereserveerd door de miskraam. Was inderdaad heel heftig en verdrietig. Maar weet dat ik zwanger kan worden. Heel fijn. En nu ik eenmaal weet hoe het is om zwanger te zijn, weet ik zeker dat ik het wil! Het is zo mooi gevoel!

Je bent euforisch omdat je misschien wel zwanger bent! Dat is niet erg, juist heel erg begrijpelijk. Ik hoop zo voor je dat het ook echt zo is! Goed plan om het zo aan te pakken!

Is ook niet niks, besluiten samen kindje te willen, stoppen met anticonceptie en dan kijken wat er gebeurd! Succes met alles! Ik hoor het graag!

Lekker dat je vrij bent! Ik moet gewoon werken. Wat doen jullie trouwens voor werk?
 
Heel veel succes plu ik hoop echt op positief nieuws voor je. En A dat lijkt mij inderdaad echt verschrikkelijk om mee te maken. Ik hoop dat het mij bespaard mag blijven.. ik werk als cardiovasculair laborant in Nieuwegein in het antoniusziekenhuis. Ik moet gelijk melden als ik een positieve test heb zodat ik uit de röntgenstralen kan blijven. Wel heel moeilijk om het op je werk te delen voordat je het je familie verteld en het kan ook inderdaad nog zo makkelijk mis gedaan.. ik moet deze week nog werken en 1ste kerstdag heb ik spoeddienst daarna een week vrij. Dus als ik gewoon ongesteld word ga ik met oud en nieuw gewoon lekker aan de wijn. Ik probeer nog een paar dagen geduld te hebben met testen om inderdaad niet helemaal blij te zijn en uiteindelijk toch een grote terleurstelling te hebben. Ik zit op dag 25 als ik een cyclus van 28 dagen aan hou
 
Net toch nog n keer getest. Aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben geworden en me maandag zo wel voelde! Alleen dan zonder t bloed..... maar weer maar een streepje.. zit te denken nog n andere test te proberen ipv kruidvat. Maar god wat ellendig dit. Nu zit ik helemaal in onzekerheid.
 
Goedemorgen meiden,

A - Nog een weekje en dan kan je testen. Die week lijkt eeuwig te duren. Ik zit nu inmiddels op dag 72 van mijn cylus en als het allemaal zo loopt zoals ik mag hopen word ik op ongeveer dag 82 ongesteld. Maar voor mij voelt het nu juist als een opluchting dat ik het ga worden.

Amanda - Jij hebt zaterdag dan je nod toch? Ga je dan meteen testen of wacht je op eerste kerstdag haha. Als je kan wachten natuurlijk!

Linneke - Vervelend dat je elke keer negatief test en ook maar niet ongesteld word. Kan natuurlijk wel even duren voor je cyclus echt op gang komt. Word dit je eerste menstruatie/zwangerschap? Hoop voor je dat het snel regelmatig word. Bij sommige kan dat wel een jaar duren dus als het niet meteen zo is dan hoeft dat niks ergs te zijn!

Liefs
 
Ik heb een spiraaltje gehad en deze 11 november laten verwijderen. Ik hield sowieso al 1,5 jaar bij wanneer ik ongesteld werd en Hoelang. En dit was dus lekker regelmatig. Werd toen ook volgens schema 22 november ongesteld... dit ging altijd gespaard met heeeeeel veel buikkrampen. Nu had ik afgelopen maandag dus ook buikkrampen maar toch heel anders als voorheen, dus zat maar te wachten op het ongesteld worden. Nu is de buikpijn alweer 2 dagen weg en ben ik volgens m'n cyclus 4 dagen over tijd...
 
Owja dan is het inderdaad wel heel gek! Hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Echt vervelend. Laatste 1.5 jaar wel regelmatig en nu je er mee bezig bent ineens deze onduidelijkheid. Hopelijk test je snel positief.
 
Vandaag ben ik helaas ongesteld geworden.

Op naar ronde 2 en lekker klussen ;-)

Voor degene die gaan testen, ga ik duimen :)

 
Terug
Bovenaan