Gestopt in November. Wie nog meer?

Ja ik er ook 2 thuis van clearblue dat is ook een extra vroege maar ook een extra dure :-( dat is met indicator van het aantal weken ongeveer. Ik heb als het goed is uiterlijk vrijdag de testen binnen van sensitest die zijn een stuk goedkoper. Doe denk het zelfde als m'n vriendin eerst goedkope test en als die echt positief is en je nod uitblijft dan die van clearblue. Ik hoop voor jou ook zonnetje dat je gauw ongesteld mag worden. En ik hoop dat die van mij uitblijft en als dat niet zo is dat ik het dan volgende week wel gewoon word en weer gauw door mag en kan naar ronde 2.
 
Ik doe precies hetzelfde amanda, al heb ik geen CB's... mijn KV zal door moeten als de dure in dit geval. De sensi hoor ik alleen maar positieve verhalen over! Dus hopen dat ik morgen ook een positief verhaal ervoor over heb :D heb jij verder nog (nieuwe)  symptomen?

Zou zo gek zijn als de test posi is morgen.. zo denk je minimaal 6maandjes ontpillen en dan klussen..

denk wel dat ik de sensi test morgen die ipv KV al hoor ik dat sommigen met 8dagen een posi test daaruit krijgen..
 
Plu ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar ik heb dat wel gelezen. En dat zou zo zuur zijn. Dan test je eerst positief en daarna toch ongesteld. Dan kan je beter niet weten dat je het was toch? Maar dat zijn natuurlijk allemaal uitzonderlijke gevallen en moet je natuurlijk helemaal niet van uit gaan maar zou kunnen.

Ik heb een paar keer getest met die van de Action. Hoorde dat die ook heel goed zijn. Mijn vriendin teste daarmee positief op der nod. Een aantal dagen daarvoor wel negatief. Dus denk dat je die alleen vanaf je nod moet gebruiken. Die zijn 3 euro voor 2 dus ook heel goedkoop.

Ik zal voor jullie duimen de aankomende dagen. Maar jullie houden me hopelijk ook op de hoogte. Op welke dagen van jullie cyclus zitten jullie nu?
 
Plu, spannend! Ik zal voor je duimen. Hopelijk slaap je goed. Succes met doe paar minuten die lijken te duren als uren. Ik hoop zo voor je dat positief is. Je hebt over KV, wat is het? Misschien heel dom maar kan het even niet plaatsen?

ik heb ook clearblue gebruikt en in huis. Heb ook etos test nog over van vorige keer. En heb de testen van action gekocht, ben benieuwd of het wat is. Ook daarvan de ovulatietesten.
 
Ik had het ook gelezen dus daarom test ik alleen vanaf nod. Puur omdat ik mezelf geen valse hoop wil geven na de miskraam! Maar je moet vooral doen waar je goed bij voelt!

Ik ben trouwens 29 jaar. Ik hoop voor mijn 30e zwanger te zijn. Wij zijn de laatste van broers en zussen. In de vriendengroep een van de eerste. Ben aan ene kant wel blij dat familie weet dat we bezig zijn omdat ik nu veel minder vragen of opmerkingen krijg. Wanneer gaan jullie beginnen, je bent al bijna 30 etc!
 
Kruidvat! Echt te grappig! Echt van alles bedacht maar dat niet!

Het dubbele aan bezig zijn met zwanger worden is dat je steeds hoop dat je zwanger bent maar als je test op of na je nod en het is negatief dan wil je direct ongesteld zijn. Zo slopend steeds die onduidelijkheid. Ik duim echt met jullie mee!

Sorry dat ik het in delen doe maar had net alles in bericht en was het ineens kwijt...
 
Het is mijn 21e dag dus nog 8 dagen als ik weer cyclus heb van 28 dagen na mijn miskraam. Ik hoop dat heel erg maar weet niet of het ook zo zal zijn. Had wel altijd cyclus van 28 dagen!
 
Terug
Bovenaan