Gestopt in November. Wie nog meer?

@amanda ik denk het ook nog steeds! Maar we weten het pas wanneer we het testen (dan soms nog niet) even volhouden, positief blijven denken. Wat is is er, wat niet is kan nog komen!
 
Hoi meiden,

Thanks voor jullie support! Ben vandaag begonnen met de pilletjes primolut die ik dus 10 dagen moet slikken. Las wel op de bijsluiter dat er nogal wat nare bijwerkingen bij kunnen komen kijken. Maar gelukkig vandaag nergens last van gehad. Kan natuurlijk altijd nog komen maar hoop zo dat dat me bespaard blijft. Dat ik het moet slikken lijkt me wel genoeg pech.

Wat leuk dat een paar van jullie deze week jullie nod hebben. Worden spannende feestdagen voor jullie. Houden jullie me op de hoogte.

Als het voor mij allemaal mee is mijn menstruatie rond de jaarwisseling. Niet echt een heel goed begin van het nieuwe jaar haha. Maar dan kan ik daarna ook echt verder! Maar zou het jaar liever op een andere manier beginnen haha
 
Oh spannend meiden met aankomende nod. En hopelijk gaan jullie testen en zijn ze positief! Nog even wachten!

Zonnetje, fijn dat vandaag goed ging. Ik hoop dat de bijwerkingen achterwege blijven. Ik heb mijn nod 29e uitgaande van 28 dagen. Jij rond jaarwisseling, spannend!

Ik heb trouwens geen idee of een hoge hcg wijst op tweeling zwangerschap.
 
@A1987 zoiets las ik ergens, niet op een betrouwbare website hoorde,  weer een ander forum.

gaan jullie allen voor een 1ste?

ik hoor vaak van mensen dat "ik moet opschieten" laatste in mijn gigantische familie die geen kinderen heeft (zelf kleinkinderen hebben al kinderen in mijn familie)

zijn er jonge mama's in dit forum? Blijkbaar ben ik al oud! 29 :D
 
Dan val ik ook onder de oudere denk ik Haha ik ben 28 jaar. Ik heb net nog even sensitest extra vroege zwangerschaptesten online besteld ga misschien toch al wel eerder testen wordt ook steeds nieuwsgieriger
 
Amanda! Erg he! Ik ben wel een beetje "bang". Ik wil dat het morgen ochtend is, tegelijkertijd durf ik nu niet naar bed omdat het dan morgenochtend wordt! Jij nog voor de kerst sensitest binnen?
 
Ik ben net 26 geworden! Maar gelukkig in mijn familie nog niemand met kinderen. Mijn beste vriendin heeft wel al een zoontje en is nu weer uitgerekent in april. Weer van een zoontje dus superleuk. We waren samen gestopt met de pil en zei was eerder zwanger als dat ik ongesteld was. Maar ik gun het haar van harte. Ander vriendinnetje is ook zwanger. Krijgt een jongetje in maart.

Ow wat spannend voor de meiden die bijna hun nod hebben. Vroege test kan natuurlijk altijd. Heb alleen wel eens gehoord dat je dan als nog een 'vroege miskraam' krijgt. Dus dan als nog ongesteld word. Wat natuurlijk ontzettend zuur is als je al positief getest heb. Maar ik snap natuurlijk heel goed dat jullie niet kunnen wachten. Ik kan niet eens wachten tot ik ongesteld word haha terwijl jullie dat juist niet moeten worden.
 
Terug
Bovenaan