Gestopt in November. Wie nog meer?

Hallo hallo! Even radio stilte. Drukke dagen. Ik ben heel erg moe! Krijg het niet voor elkaar om een hele dag zonder dut door te komen.

Zo was m'n eerste pos test licht pos, knalt hij er nu binnen 3min!

Ik ben benieuw naar de NODrs met Kerst!?

vrijdag HA voor mij
 
Bedankt, had al een beetje verteld maar wist niet als het over was gekomen.

Maar wij gaan nu de 2e ronde in.

Ben 1x ongesteld geworden nog na de pil. En een maand later precies op tijd weer ongesteld geworden jammer natuurlijk maar ook wel fijn dat alles nog werkt!

Dus was geen extra kerst cadeau hihi

Op naar ronde 2! We gaan voor ons eerste kindje.
 
<p style="text-align: left;">Hoi Anno, spannend! Ik ook! Was ook al begonnen te klussen net nadat ik gestopt was met de pil, maar zit nu echt in spanning te wachten wanneer ik ongesteld wordt. Zou (als het echt 28 dagen is, geen idee, tis alweer zo lang geleden!) 1 januari moeten zijn. Goed begin van het nieuwe jaar? Haha.</p>
<p style="text-align: left;">Hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad. :)</p>
<p style="text-align: left;">Op naar positief nieuws voor ons allemaal!</p>
 
Dag meiden. Ik ben even niet hier geweest. Heerlijk genoten van de kerstdagen. Afgelopen dagen weer gewerkt. Aan de ene kant kan ik alles redelijk loslaten en aan de andere kant ben ik toch wel bezig met alles wat ik voel in mijn lichaam te linken met zwangerschap/menstruatie. Wordt echt een beetje gek van mezelf. Morgen is het 4 weken na mijn miskraam dus kan mijn nod zijn maar kon tussen 4 tot 6 weken zijn dus kan ook zijn dat ik langer moet wachten. Oh dat wachten maakt me gek... heb ook geen duidelijke symptomen wat ik aan iets kan linken. Pff! Geduld moet ik hebben ;-)

Welkom nieuwe meiden. Spannend voor jullie ook!

Zonnetje, fijn dat je al zover bent! Hopelijk trekt het vocht weer snel weg!

 
Amanda en nasira; wat worden jullie op de proef gesteld zeg! Ik kan het me xo voorstellen! Hopelijk komt er snel duidelijkheid!

 
Jeetje dames, wat een spannende tijd toch weer.. okt forum heerste dit ook en daar zijn er ineens twee toekomstige mama's! Geeft zoveel hoop dat wachten soms loont.

Zon- wat vervelend va het vocht vasthouden, hopelijk trekt het inderdaad weg over een paar dagen. Hoop dat je lichaam zich snel hersteld.

A1987- Allebei de uitkomsten zou goed zijn toch? Menstruatie zodat je lichaam weer even kan herstellen en zwangerschap omdat we dat gewoon graag willen? Beide positief?!

B88- Wat spannend! Wel al de champagne laten staan of...?
 
Terug
Bovenaan