Gestopt in November. Wie nog meer?

Lilly- heel goed, succes!

Amanda & Nassiraa - Ohh wat ken ik die spanning.. steeds negatief testen is echt een aanslag op je emo toestand.. je gaat er wel heel goed mee om vind ik. Weet niet hoe ik in die situatie bestaand had, terwijl ik me er wel op heb proberen voor te bereiden. Ik lees met smart mee en hoop op goed nieuws voor jullie!
 
B88 hoop dat je snel ongesteld word heb je toch een beetje meer zekerheid. Hihi

Ik hoopte dat het weg zou blijven maar las pas later dat het beter was om een x van je eigen ongesteld te worden.

Nou dacht ik eerst dat gaat vast lang duren vanwege lang pil gebruik. Maar niet dus gelukkig

Wanneer moeten de eerste testen??

Hoop voor iedereen veel goeds in 2017
 
@ Plu, heb idd de champagne laten staan. Ik drink sowieso niet dus scheelt ook weer met smoesjes verzinnen haha!

@ Anno, dat geeft idd zekerheid! Wel raar om te hopen op een menstruatie terwijl je liever zwanger wil worden, maar het zou te mooi zijn om meteen bij eerste keer zwanger te zijn.

@ A1987, ik heb ook totaal geen geduld. Hoop voor je dat het eerder is dan 6 weken! Ik herken het om ook elk dingetje die ik heb te linken met zwangerschap of menstruatie. Zit ook elke keer de symptomen te googelen.

Geduldig wachten wordt beloond zeggen ze toch?
 
@B88

Sorry zo bedoel ik het ook niet. Tuurlijk hoop ik voor je dat het de eerste keer meteen gelukt is.

Maar voor mezelf vond ik het ergens wel fijn om te weten dat alles nog werkt na 10 jaar de pil te hebben geslikt
 
@ Anno, oh nee zo bedoelde ik het ook niet! Tis voor mij zo raar en dubbel om op een menstruatie te hopen haha. Wel goed om te weten idd dat alles nog werkt, ben ik ook benieuwd naar! Of m'n lichaam t zelf nog wel kan haha, ik slikte de pil sinds m'n 15e ofzo, ben nu 28.

Wie heeft er ook dat familie/ vrienden aan je gaan vragen wanneer het tijd wordt voor baby's? Ik heb dat erg vanuit m'n familie. Echt elke keer wordt er wel iets gezegd erover. En nu we dan eindelijk bezig zijn moet je toch smoesjes verzinnen en er nog even over liegen. Terwijl ik het t liefst tegen iedereen wil vertellen! Maar dat durf ik ook niet.
 
@B88

Okee gelukkig vond het zo sneu bedoelde het niet verkeerd! Tuurlijk hoop je dat het niet zo is had ik hetzelfde hoor, maar ook blij dat alles nog werkt ook al vanaf me 15e aan de pil.

Hier hetzelfde. Mensen gaan indd zeggen nou alles voor elkaar alleen de baby mist nog haha. En nu is het inderdaad wel vervelend

Maar gewoon doorgaan zoals normaal niet te veel aandenken als je bij elkaar zit ik zeg altijd waarom wij zijn genoeg anderen haha
 
Terug
Bovenaan