Gestopt in November. Wie nog meer?

Amanda - Ik hoop dat je morgen positief test en anders dat je snel ongesteld word zodat je weer verder kan. Lijkt me zo vervelend als je niet weet waar je aan toe bent.

Nassirraa - Is het bij jou inmiddels doorgezet.

Voor mij na vandaag nog slechts 1 dagje primolut en dan hoop ik zondag of maandag ongesteld te worden, zou het wel zuur vinden als ik dat niet meteen word. Want dan word het weer langer wachten tot ik echt kan starten. Maar ik blijf positief. Tot nu toe gaat alles nog goed.

Zijn er verder nog meiden die bijna hun nod hebben? Iemand had hem 1 Januari toch?
 
Oh ik herken t zo Amanda. Wist ook niet dat ik zo blij kon zijn met m'n menstruatie haha. Wanneer had je t officieel moeten worden? Zondag?

Ik hoop t ook zoooo voor je zonnetje, zou echt top zijn.
 
Nu 4 dagen overtijd dus morgen maar weer testen met een vroege test in de hoop dat m'n cyclus 30 dagen of langer is en misschien dan nog een klein kansje om zwanger te zijn. Idd hoop eigenlijk ook gewoon ongesteld te worden nu kan je ook niet verder...
 
Even een algemeen vraagje..

Hoe zit het met verzekeringen zit bevalling kosten kraam kosten Enzo allemaal in een basis verzekering ??

Iemand enig idee hiervan vroeg me dat van de week af voordat je voor een verassing staat.

 
@ Zonnetje, spannend! Hoop voor je dat je ongesteld wordt! Dan kan je idd echt gaan starten. Positief blijven is 't beste wat je kan doen.

Ik heb 1 januari idd NOD. Ik denk dat ik ongesteld word, want ik heb niet echt zwangerschapssymptomen. Maar dan kan tenminste ronde 2 van start!

@ Amanda, jeetje zo vervelend dat wachten he! En niet weten waar je aan toe bent. Hoop dat je test morgen toch positief is. :)
 
@ Anno, ik had uitgezocht dat alles op zich in de basisverzekering zit, behalve kraamzorg. Daar betaal je vanuit je eigen risico iets van 2,40 ofzo per uur? Maar daar zijn ook aanvullende verzekeringen voor.

Ik heb echter gewoon m'n verzekering zo gehouden en alleen extra tandverzekering genomen (zoals elk jaar). Die 2,40 valt wel mee, anders betaal je per maand zoveel voor dingen die je toch niet gebruikt. Ik spaar er wel voor :p
 
Terug
Bovenaan