Gestopt in November. Wie nog meer?

Jeej fijn Nassiraaa.

Mael ik ken t van mezelf idd, afgelopen maand hield mijn lichaam me iig goed voor de gek + dat overtijd zijn.. pff
 
Ow wat fijn voor je Nassira! Ik snap dat wel. Ik was ook zo blij dat ik zondag ongesteld werd. Nu lopen wij ongeveer een beetje gelijk.

Mali - Welkom hier! Spannend vrijdag je nod! Ga je dan ook meteen testen?

Mael - jij hebt dat ook je nod toch?
 
Super fijn voor je nassiraaa, eindelijk duidelijkheid.

welkom mali!,  Klopt zonnetje vrijdag is ook mijn NOD.

Ik wilde eigenlijk morgen vrijdag en zaterdag testen. Mits mn menstruatie uitblijft wat ik hoop!!

-Lineke, klopt ben de hele dag bezig met wat er in mn buik gebeurt en of ik mn menstruatie voel aankomen haha om gek van te worden
 
Dankjewel allemaal!

Spannend Mael90, dan hebben wij allebei een spannende week! Ben je al lang bezig om zwanger te worden?

Het liefste wil ik meteen testen, maar had zaterdag al een test gedaan en die was natuurlijk veel te vroeg, maar ben zo bang als ik ga testen dat ik dan weer negatief test haha..

gezien deze cyclus van mij ook erg lang is, loopt de spanning wel erg hoog op!

Bij jullie ook wel eens voorgekomen dat je pas na ruim 3 weken en 4 dagen een eisprong kreeg?
 
-Mali, ik ben nog niet heel lang bezig. In oktober gestopt en november er echt voor gegaan.

Ik heb afgelopen weekend ook al getest haha ook negatief zoals al verwacht dus zit in hetzelfde schuitje met testen
 
Ja eerder testen heeft vaak ook geen zin. Tenzij je een vroege test hebt natuurlijk. Maar de kans is er altijd dat je nog niet genoeg hormoon hebt aangemaakt dat je negatief test maar toch zwanger bent. Maar ik snap jullie dat wachten echt zo klote is. Hoop voor jullie dat jullie allebei positief testen vrijdag.

Mijn menstruatie is nu bijna over en vanavond ga ik mijn eerste Clomid pilletje nemen. Hoef alleen nog morgen te werken dus als ik bijwerkingen krijg ben ik in ieder geval vrij. Als het aanslaat heb ik ongeveer tussen 15 en 17 januari een eisprong. Maar ben dus heel benieuwd. Ga dit weekend wel wat ovulatietesten kopen zodat ik het een beetje bij kan houden. Wel duur maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben? Iemand nog een tip voor ovulatie testen die niet al te duur zijn?
 
Welkom! Oh zo herkenbaar wat jullie schrijven over wachten en de spanning. Ik hoop dat jullie positief testen.

Nasira wat fijn! Nu weet je weer waar je aan toe ben! Nu hopen dat je volgende maand positief test.

Zonnetje wat fijn dat je weer stapje verder ben in het proces. Ik hoop ook dat de bijwerkingen mee vallen. Ik heb de testen van etos gebruikt. Die werkten volgens mij wel goed. Nu de ovulatietesten van action gekocht. Ben benieuwd of dat me bevalt.
 
Terug
Bovenaan