Gestopt in November. Wie nog meer?

Ohh wat goed nieuws Amanda!! Gefeliciteerd! :) Eindelijk duidelijkheid! En Zonnetje fijn dat je ongesteld bent geworden, kan je het ook eindelijk gaan proberen! :)

Ik zou 1 januari ongesteld moeten zijn geworden, maar is niet gekomen. Nu ben ik net gestopt met de pil en zou dit de eerste echte menstruatie zijn na het stoppen, maar die blijft nog even uit dus. :( Ik baal, want ik wil dat het komt zodat ik verder kan met proberen haha! Ik had op oudjaarsdag een zwangerschapstest gedaan, omdat ik benieuwd was (we hebben het wel gewoon geprobeerd, lekker geklust na het stoppen haha), maar die was negatief. Nu hoor je die 's ochtends te doen, dus ik denk dat ik 'm morgen weer ga doen. Mocht ie dan nog steeds negatief zijn, dan ist gewoon weer verder wachten. Ik ben best ongeduldig, dus ik haat wachten. :eek:

 
Nassiraa heb je nog contact opgenomen met de huisarts? Kan me voorstellen dat het toch wel een beetje vervelend word nu het wachten. Misschien kunnen zei je iets meer duidelijkheid geven.

B. Hopen dat je eerste menstruatie niet te lang op zich laat wachten. Maar het kan altijd wel even duren, dus zou gewoon af en toe een testje doen. Kan natuurlijk ook meteen raak zijn.

Mijn menstruatie heeft wel doorgezet, dus vanaf morgen avond starten met de Clomid. Heb gehoord dat je het beter in de avond kan nemen omdat je er nogal humeurig van kan worden. Zou niet heel leuk zijn voor mijn vriend dus ik neem ze maar in de avond!
 
Amanda wat een goed nieuws!  Van harte gefeliciteerd!!

nasira ik hoop dat het bij jou ook snel duidelijk wordt.

Zonnetje wat goed dat je menstruatie precies is gekomen als verwacht ik hoop dat je niet veel last krijgt van bijwerkingen.

Ik heb a.s. vrijdag minn NOD en wordt helemaal gek van mezelf. Afgelopen weekend had ik hele rare steken onder in mijn buik wat een vriendin van mij direc daar aan linkte. Aangezien zij het ook had toen ze zwanger was.  Sinds 2 dagen heb ik pijnlijke borsten en vorige week met vlagen misselijk geweest. Zondag een test gedaan maar die gaf zoals verwacht negatief.  Ik blijf hopen dat het aankomend weekend postief wordt
 
Spannend Mael! Zijn wel symptomen inderdaad. Maar je lichaam kan je soms ook zo voor de gek houden. Ga je vrijdag meteen testen of wacht je nog even. Je kan waarschijnlijk ook aan niks anders denken?
 
Tuurlijk lieke manders welkom.

Hoeveelste poging is het voor jullie en wanneer is je nod?

@nassiraaa weet je al iets meer of ongesteldheid nog steeds uit?

@mael dat zijn inderdaad wel tekenen maar net wat zonnetje ook al zegt je lichaam kan je inderdaad vreemd voor de gek houden! Vrijdag ook testen?

Ik zit nog in me klus week haha dus afwachten spannend allemaal!
 
Moet er wel even bij zeggen.. 29 November ongesteld geweest, 23 December pas eisprong gemeten met digitale ovulatietest. Vanaf die dag 2 weken geteld kom ik op Vrijdag uit als NOD. Lange cyclus dus
 
Terug
Bovenaan