Gestopt in November. Wie nog meer?

Lilly en Annoniempje jullie moeten aan de bak dus deze week haha. Ik merk wel dat mijn menstruatie niet zo erg is als een normale. Maar dat vind ik niet heel erg haha. Vind het zo spannend dat ik nu echt mag beginnen.
 
Jaa zonnetje we mogen weer aan de bak haha! (Ik vind het ook spannend echt leuk) het is nu geen oefenen meer ^^

@lilly volgens de app heb ik mijn eisprong 4 januari! Ben benieuwd maar even flink aan de bak en dan op de wacht bank..

@linneke we zijn dus met zijn 3e in onze vruchtbare periode leuk!!

Hoop voor alle 3 goed nieuws aan het einde van de maand!

Meiden veel plezier onder de dekens deze week en onthoud wel genieten he!  (Hihi)

En mijn ongesteldheid was van mezelf ook iets minder hevig als met de pil
 
Spannend allemaal! Mijn vruchtbsre periode komt net na jullie. Als het goed is rond 8/9 jan. Eisprong.

Zonnetje, wat voor bijwerkingen zijn er bij clomid? En komen die vaak voor?

Billy, mijn menstruatie is wel veranderd. Voor ik aan de pil zat had ik altijd 6/7 dagen en heel veel buikpijn. Met pil was het ong. 5 dagen en minder buikpijn. Nu iets van 4 dagen maar wel eerste dagen heel erg buikpijn.
 
Mijn ongesteldheid is nu nog heel licht, veel lichter dan een normale menstruatie. Dus ik ben benieuwd of het nog erger word. Heb wel veel meer last van mijn onderrug als normaal dus dat is wel balen.

Wie is de volgende die mag testen? Misschien moeten we weer eens zo een lijstje maken zodat we het een beetje bij kunnen houden. Laatst had ook iemand dat gedaan, dat was heel handig.
 
Amanda, gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen dat alles goed mag gaan! Geniet er van! En laat je niet te veel leiden door angst.

Oh spannend de volgende ronde! Ik hoop dat het klussen ook helpt en jullie straks positief testen. Geniet er vooral van!

Ik heb mijn menstruatie net achter de rug. Duurde 4 dagen zoals ik gewend was! Nu weer klussen. Mijn eisprong zou 13 januari zijn als ik uit ga van 28 dagen. Ga wel ovulatietesten doen om zeker te weten.

Zonnetje wat fijn dat je menstruatie is gekomen. Nu hopen op de eisprong!

Goed idee om even onder elkaar te zetten voor overzicht. Misschien steeds kopiëren en aanvullen?
 
Terug
Bovenaan