Gestopt in November. Wie nog meer?

A - Las dat jij je eisprong rond de 13de hebt toch? Laat me weten tegen die tijd of je je eisprong hebt kunnen vinden met die testen. Mijn gyneacoloog heeft gezegd dat door de Clomid ik een cyclus krijg van rond de 30 dagen. Dus dan verwacht ik mijn eisprong ergens tussen de 15de en de 18de. Hoop zo dat ik hem deze maand kan vinden. Doordat ik zo onregelmatig was heb ik eigelijk nooit testen gedaan. Was geen beginnen aan met een cyclus van rond de 80 dagen natuurlijk.
 
Jaaa Super spannend!

Mael90 laat je even weten Vrijdag wat er uit de test is gekomen?

Ik ben te zenuwachtig maar heb op een of andere manier toch een sip gevoel dat het wel niks zal worden...

Ik heb zo'n pakket van sensiteit, 7 tests en 3 zwangerschapstesten besteld bij Bol.com. Was niet heel duur en voor de zekerheid, als ik daar positief mee test, nog een clear blue digital met tijdsindicatie!
 
Zonnetje, klopt de 13e. Ga vanaf 8e de testen doen. App geeft dan aan dat vruchtbare dagen zijn en kijken of ik dan uiteindelijk eisprong vind. Voor mijn miskraam voelde ik wel iets van eisprong en testen ik allen de dagen als ik iets voelde. Nu dus voor eerste keer echt met ovulatietest de hele vruchtbare periode. Ben benieuwd en laat het je weten. Ook of deze testen bevallen.

Spannend dat jij wsook al snel je eisprong zal hebben hoop zo voor je dat deze ook is volgens plan en het misschien okkes snel raak is!

Mali, er gebeurdook veel met je. Steeds hopen en jezelf toch voorbereiden op mogelijk teleurstelling. Maar probeer positief te blijven, het kan maar zomaar raak zijn!

We houden elkaar op de hoogte! Oh en wat spannend allemaal...
 
Fijn voor je Nassirraa dat je ongesteld geworden bent al had ik ook voor je gehoopt dat het net zo als bij mij af liep. Hier nu waarschijnlijk tussen de 4,5-5 weken zwanger begin nu pas echt beetje aan het idee te wennen maar eerst maak je je druk om niet ongesteld worden en nu maak je druk dat het goed mag blijven gaan daarom wel besloten niet te veel te googelen en lezen op internet want dat maakt mij alleen maar onzekerder. Ik moet gewoon geduldig afwachten tot 31jan dan heb ik m'n eerste echo. Hoop voor de meiden die bij hun NOD hebben ook gauw iets positief kunnen posten
 
OHHH MY GOSHHH MEIDEN!!!!!

Ik kon niet meer wachten en heb net een action vroege test gedaan..... en er zijn toch echt 2!!!! Streepjes
 
<p style="text-align: left;">Wauw! Wat super! Gefeliciteerd Mael90</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Geweldig Mael90 GEFELICITEERD!!!

Ik kon ook niet wachten, heb die van clearblue gedaan, het lukte me al niet om er 5 sec overheen te plassen

en testte helaas negatief
 
Terug
Bovenaan