Gestopt in November. Wie nog meer?

@ zonnetje,

Ja klopt ik las inderdaad dat beste is om de dag. Wij doen het 3 a 4 dagen voor de vruchtbare periode 1 a 2 x en de week van de ovulatie om de dag. En daarna maar net wanneer we zin hebben. Ik persoonlijk vind dat het wel leuk moet blijven en elke dag zeggen ze dat het sperma daar ook van kan verminderen vanwege het continu meer moet aanmaken en het dan zwakker kan worden.
Wat is die clomid zonnetje?
 
Wij doen het gewoon als we zin hebben! Wil natuurlijk super graag zwanger worden maar het moet wel leuk blijven! Ik doe wel rond mijn vruchtbare periode een ovulatietest en die bleek positief, we hadden 1 dag ervoor en 3 dagen ervoor sex gehad en toen pas weer 5 dagen later omdat we toen weer zin hadden :)



was inderdaad ook wel benieuwd wat clomid is :)
 
Clomid is een middel wat er voor zorgt dat je een eisprong krijgt. Mijn cyclus is heel onregelmatig doordat ik pcos heb. Dus soms duurde mijn cyclus zomaar 80 dagen. Dat schoot natuurlijk niet op dus ben ik naar de huisarts gegaan en toen heb ik dit gekregen. Het is dan de bedoeling dat ik ook een normale cyclus krijg van rond de 30 dagen. Maar ben er nog maar net mee begonnen dus is allemaal heel spannend.

Mali jij kan vandaag testen toch? Hou je ons op de hoogte?
 
Okee, dank je voor je uitleg! Hopelijk krijg je een meer regelmatige cyclus nu. Ik heb net getest en helaas negatief. Echt maar 1 streepje te zien
 
Okee zonnetje bedankt voor de uitleg. Ik hoop inderdaad dat je op deze manier iets meer overzicht ervan kan krijgen. Ik snap wel dat

Mali Mali jaa ik vind ook dat het leuk moet blijven. Zelf gebruik ik nog geen ovulatietesten. Aangezien dit ronde 2 is wacht ik rustig af. Mocht het over paar maanden nog niks zijn dan wil ik de ovulatie testen ook gaan gebruiken.
 
Dat klopt! Toen ik eenmaal negatief testte dacht ik, dan ook maar zo snel mogelijk ongesteld worden.. toch raakt je dat wel als je dan negatief test. Kan me niet eens indenken een positieve test!
 
Terug
Bovenaan