Gestopt in November. Wie nog meer?

A alleen vandaag en morgen nog de pilletjes nemen. En dan ongeveer tussen de 15 en 18de een eisprong als het aanslaat. Dus ga vanaf volgend weekend dat met de ovulatie testen beginnen.

Sparkle ben benieuwd of je je eisprong kunt vinden. Laat me weten hoe de testen bevallen.

Volgens mij zijn er voorlopig geen meiden die mogen testen toch? Of ben ik iemand vergeten?

 
A1987 jaa dat wachten duurd zeker lang.. Ik hoop dat ik jullie positief nieuws kan vertellen!
Ja Mali erg bijzonder dat het meteen goed was. Namelijk 10 jaar de pil geslikt dus niet verwacht.

Ik heb de laatste paar dagen wel steeds een vol gevoel en wat steken in de buik Links onderin.. en me tepels doen zeer Zou dit een teken kunnen zijn ? Lijkt me sterk zo snel.

Zonnetje ik moet ongeveer 18 januari weer ongesteld worden. Nu wachten.
 
Hoi allemaal

hier ook iemand die in november gestopt is met de pil...

en gisteren een positieve test! :)

toen we besloten te stoppen met de pil was ik er ontzettend mee bezig!

elk forum zat ik te kijken voor tips, elk pijntje dacht ik dat ik zwanger was, werd er gek van! (Dan duurt een maand lang, wat eigenlijk niets is om zwanger te worden)

de eerste ronde werd ik ongesteld en dat terwijl ik WIST dat ik zwanger zou zijn, want ik had pijn aan me borsten en me buik etc..

van me vriend moest ik het loslaten en we zouden het wel zien..

totaal niet verwacht en gister die positieve test!

ik ben een druktemaker en moet alles geregeld hebben, ik lees te veel op het internet...

ik wens iedereen een positieve test toe, probeer er niet al te veel mee bezig te zijn (dat is super moeilijk als je iets heel erg graag wil, en tenzij het niet op de natuurlijke manier wil lukken)

eerst maar even de echo zien, vandaag ingeschreven bij een verloskundige!

veel liefs m
 
Mali mali, jammer dat je ongesteld geworden bent. Vol goede moed door naar de volgende ronde.

Wij hadden ook echt nog geen positieve test verwacht. Ik had de test gedaan vlak nadat mijn vriend was weggegaan naar werk en heb toen de hele dag mijn mond moeten houden. Het os nog steeds heel onwerkelijk maar ik voel wel veel dingetjes in mn onder buik. Nu fingers crosse dat alles goed gaat.

Wij hebben het in de vruchtbare week ( volgens de app) 3 keer gedaan.  Het moet inderdaad wel leuk blijven.
 
Wat merken jullie eigenlijk van de eisprong? Voelen jullie die? Of merken jullie wat aan afscheiding? En heeft iemand wel eens geprobeerd zijn eisprong te ontdekken door de baarmoedermond te voelen?

Ik wil eerst nog geen testen gebruiken. Zou het graag zelf ontdekken. Maar ben benieuwd of dat bij anderen lukt.

 
Terug
Bovenaan