Gestopt in November. Wie nog meer?

Balen Mali! Nee ik kan het me ook nog niet echt voorstellen dat ik over een tijdje misschien positief test. Maar inderdaad wel fijn dat je nu meteen door kan naar de volgende ronde! Hoeveel dagen is je cyclus?
 
Jaaa precies. We blijven het gewoon proberen. Mijn cyclus afgelopen keer was maar liefst 38. Dus het duurt allemaal langer dan gehoopt
 
Jaa snap ik Mali dat je dat inderdaad hebt gedacht!, ik kan het me ook niet voorstellen een positieve test. En zou ook niet weten hoe ik zou reageren. Welke testen gebruiken jullie? Ik heb van de action maar nog niet hoeven testen.

Mijn vruchtbare week is inmiddels volgens de app voorbij dus zal op her wachtbankje.

Hopelijk mogen we allemaal in 2017 een positieve test omarmen!,
 
Ik weet zeker, ik spring samen met m'n vriend een gat in de lucht en kan dan niet wachten het nieuws te vertellen aan de opa's en oma's ahaha..

Anoniempje Anno: die app klopte bij mij niet. Hij gaf mijn vruchtbare periode een week eerder aan dan ik met de ovulatietest een  piek testte. Heb je een regelmatige cyclus?

ik gebruik de testen van Kruidvat 2 voor 5 euro en heb een clearblue digital met tijdsindicatie voor als die Kruidvat test mij laat zien wat ik wil zien hahaha
 
Haha ja inderdaad dol gelukkig zou ik zijn!!

Mali ik ben gestopt met de pil. Toen 1x ongesteld geworden Door de pil. Toen wezen klussen. Maar werd toen van mij eigen ongesteld. Precies op de dag dat het moest dus heb nu 1x echt van me eigen gehad en die was dus 28 dagen.  En toen 14 dagen bij op geteld voor ongeveer de ovulatie? Zo heb ik het berekend en die app zij hetzelfde.

Wat jammer dat dat niet klopte hmm dan zou die testen dus toch wel handig zijn? Aan de ene kant wil ik het liefst zo zeg maar. Anders lijkt het zo'n verplichting.
 
Mali, jammer! Op naar volgende ronde! Dubbel gevoel he?  Je wilt het zo graag dus stiekem hoop je toch een beetje! Heel herkenbaar!

Ben ook met jullie eens dat het geen verplichting moet worden om seks te hebben. Toch is dat lastig want in mijn hoofd ben ik er wel echt mee bezig. In mijn vruchtbare periode proberen we wel om de dag zodat de kan groter is dat er spermacellen zijn op moment van eisprong. Vanaf morgen gaan de vruchtbare dagen in volgens app dus ga dan ook testen of het ook echt zo is! Ben benieuwd!

Zonnetje, hoelang moet je nog clomid slikken?

Anno, oh dat wachten is lastig... hopelijk heb je straks wel positief nieuws. Spannend!
 
Wow, er is een hoop gebeurd. Gefeliciteerd de meiden die zwanger zijn! Goed nieuws voor jullie.

Hier sinds 2 dagen bezig met mijn ovulatie op te sporen. Volgens app is deze 11 januari en NOD de 26e.

Dit als mijn cyclus 28 dagen zou zijn. Maar was eerste ronde 26 dg, tweede ronde 31. Vandaar nu al bezig met de tests. Gebruik de tests van sensitest, dus ben benieuwd wat hier uit komt en of het beetje overeen komt met mijn app...
 
<p style="text-align: left;">Fijn dat je een precieze datum had anoniempje! Hopelijk heb ik dat deze cyclus ook!</p>
<p style="text-align: left;">Ja heel dubbel a1987. Ik ben trouwens ook van 1987, als dat je geboortedatum is tenminste. Moet zeggen dat ik er in m'n hoofd ook wel veel mee bezig ben hoor en om me heen, 3 vriendinnen zwanger, nichtje bevallen.. zo blijf je er ook mee bezig hah</p>
 
Terug
Bovenaan