Gestopt in November. Wie nog meer?

Precies Mael, we gaan door naar de volgende ronde ;)

M1991: de eisprong zelf heb ik niet gevoeld. Ik kreeg 5 dagen voor de eisprong veel draderige doorzichtige afscheiding, dit is een paar dagen zo gebleven.

De baarmoedermond heb ik ook proberen te voelen maar daar word ik geen wijs uit hoor, ik voel nooit iets hahaha. Niet dat ik er elke dag probeer te voelen maar heb het een paar x geprobeerd
 
M1991 ik heb zover ik weet me eisprong nog nooit een x gevoeld.. baarmoedermond ook wel eens gevoeld en die word op dat moment iets zachter. Ik moet nu afwachten heb al 4 dagen steken links onderin en een opgeblazen gevoel en tepels beetje pijnlijk ( niet heel erg )

we wachten rustig af. Mocht het deze ronde niet lukken willen we toch wel iets beter ons best erop gaan doen en willen we het om de dag proberen aangezien ik ook geen ovulatie testen gebruik. Zodat we dus iets meer kans hebben.
 
Mali, ik ben idd van 1987!

Zonnetje, fijn dat je bijna klaar bent met de pilletjes. Dan komt het spannendste... wachten op eisprong en de nodige.  Die hopelijk niet komt vanwege een positieve test. Wat zou dat mooi zijn!

Anno, bij mij waren dat toen wel de eerste verschijnselen maar verschilt zo per vrouw en per zwangerschap. Hoop voor je dat het raak is. Nog even wachten zodat je het zeker weet!

M28, welkom en gefeliciteerd!

M1991, ik dacht het te voelen omdat ik rond 14e dag van mijn cyclus wat krampjes voelde. Lijkt een beetje op menstruatie krampjes. Nu weet ik het niet zo zeker meer dus wil het bevestigd krijgen met de ovulatietesten. Verder niet gevoeld aan mijn baarmoedermond.

Ik hoop als ik weer een cyclus verder ben dat ik dan wat meer vertrouw op wat ik voel en daarmee hopelijk wat relaxter wordt. Maar goed, liefst heb ik natuurlijk een positieve test. Nu mijn vruchtbare periode volgens de app dus wij gaan klussen ;-)
 
Ja dat zou zo mooi zijn als het meteen de eerste keer lukt. Maar daar ga ik uiteraard niet vanuit hoor. Als ik normaal een eisprong en menstruatie krijg ben ik ook al heel erg blij.

Wij proberen het ook een beetje om de dag te doen. Maar we houden het wel leuk natuurlijk. Merkte wel toen ik die Primolut pilletjes had om m'n menstruatie op te wekken dat ik toen weinig zijn had. Maar misschien kwam het toen ook wel omdat ik wist dat het toch geen zin had. Klinkt misschien raar want je doet het natuuurlijk niet alleen daarvoor maar op dat moment had ik al een cyclus van 80 dagen dus was ik er wel even klaar mee.
 
a1987,

bedankt voor de reactie okee dat maakt het weer extra spannend. maar we wachten rustig af ik ga nergens vanuit. ;)

@ zonnetje,

ja het leuk houden is zoiezo belangrijk vind ik zelf, ik heb namelijk niet heel veel zin in dat het een verplichting moet worden,me vriend zegt altijd 't komt zoals 't komt. dusja hihi ;)

ik snap je helemaal dat je op dat moment er wel even klaar mee was. zou ik denk ik zelf persoonlijk ook wel een beetje hebben als je zon lange cyclus hebt. en je wist dat je niet zwanger was.

maar voor nu allemaal maar weer positief er tegen aan!

Veel plezier onder de lakens ;)
 
Hoi allemaal,

Hier dag 4 met ovulatietests (sensitest), ovulatie nog niet aanwezig. Volgens app zou het rond de 11e moeten zijn, maar kan natuurlijk eerder of later. In ieder geval flink aan de klus deze week haha!

Ik heb niet het idee dat ik eisprong heb gevoeld afgelopen 2x. Wel flinke steken rechts in onderbuik gehad vorige maand, maar ovulatietest was toen negatief... Geen idee wat dat uiteindelijk was.

Baarmoedermond voelen en temperaturen (nog) niet gedaan, doe ik denk ik pas als het over een half jaar nog niet is gelukt.

Kunnen we de data weer op een rij zetten? Ben het overzicht kwijt.

Sparkle89 - NOD 26 jan
 
Hebben jullie wel eens als jullie bijvoorbeeld aan winkelen zijn dat jullie onbewust ook een beetje naar kinderkleding kijken?

Was vanmiddag in de zara en vroeger liep ik er altijd zo langs en nu zit ik onbewust toch altijd even te kijken. Komt ook misschien omdat mijn beste vriendinnetje zwanger is en ik soms nog voor iets leuks voor haar kijk, maar heb wel het idee dat sinds ik gestopt ben met de pil ik er anders tegenaan kijk.

Is inderdaad wel handig om weer een lijstje te maken. A1987 had het ook al doorgegeven dus die heb ik even gekopieerd.

<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; background-color: #f6f6f4;">A1987: nod 27 januari</span>

<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Sparkle89 – NOD 26 jan</span>

Zonnetje - NOD rond 30 jan. (mits ik natuurlijk een eisprong krijg)

De rest heeft het volgens mij nog niet doorgegeven dus als jullie het leuk vinden kunnen jullie aansluiten.
 
Ow zie nu dat het kopieeren het niet doet dus ik typ het even opnieuw.

A1987 - NOD 27 jan.

Sparkle1989 - NOD 26 jan.

Zonnetje90 - NOD rond 30 jan (Als ik uiteraard een eisprong krijg)
 
Terug
Bovenaan